Champions League 2016/17

Alles über Fussball, ausser FCB.
Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Und trotzdem, die Schiedsrichterleistung war um einiges besser als beim Spiel Barca gegen PSG.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

HYPNOS hat geschrieben:es ist eigentlich müssig, über solche Szenen zu reden; der Schiri sieht es genau 1x in realtime (und ist dann die arme Sau)
Warum den? Das gif zeigt nun, dass der Schiri in dieser Situation doch korrekt auf Foul entschieden hat und Vidal nicht zuerst den Ball gespielt hat wie sie jetzt in Deutschland meinen. Ob das Foul gelbwürdig ist, kann man sicher diskutieren - aber Vidal hatte vorher schon Glück und das war wohl einfach 1x zuviel.

edit:
Ist aus meiner Sicht doch eine klare gelbe Karte so wie er in den Mann springt ...
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

De Buli-Mannschafte wärde ihri Limite ufzeigt, eifach nur herrlich...

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Ein Genuss, der besten Abwehr der Welt bei der Arbeit zuzusehen.
Fussball muss nicht immer Offensivspektakel sein.

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Fenta hat geschrieben:De Buli-Mannschafte wärde ihri Limite ufzeigt, eifach nur herrlich...
Echt jetzt?

Die Ligue 1 hat in den letzten Jahren auch international extrem viel gerissen. :rolleyes:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Erfahrener Benutzer

Beitrag von #10 »

Barca-Juve auf Canale 5 in 'Bella Italia' am TV ... ohne blödsinnigen Kommentar (egal in welcher Sprache) ... einfach nur Stadionatmosphäre ... Was für ein Genuss! ;)
"Bei einem Fußballspiel verkompliziert sich allerdings alles durch die Anwesenheit der gegnerischen Mannschaft." Jean-Paul Sartre.
(@forum since 2009)

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Was sollte denn das für eine Scheisse sein? so türkische Psycho-Mätzchen?

+++ 20.44 Uhr: Tuchel sauer über verspätete Bus-Abfahrt +++
Der Trainer von Borussia Dortmund Thomas Tuchel hat sich kurz vor dem Champions-League-Rückspiel gegen den AS Monaco verärgert über die Verzögerung bei der Anreise seines Teams geäußert. Die Viertelstunde, die die Mannschaft im stehenden Bus gesessen habe, habe dafür gesorgt, "dass keiner mehr an Fußball gedacht hat", sagte Tuchel beim TV-Sender Sky. Die Polizei hatte den BVB-Mannschaftsbus ohne Angaben von genauen Gründen vom Hotel verspätet losfahren lassen. Der Anpfiff des Viertelfinales verzögert sich deswegen um fünf Minuten. "Das hat sich nicht gut angefühlt", sagte Tuchel.

[ATTACH]23217[/ATTACH]
peinlich, dass man jetzt diesem Vorfall die Hauptschuld an der Niederlage zu geben scheint...
Dateianhänge
IMG_2226.jpg

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Fenta hat geschrieben:De Buli-Mannschafte wärde ihri Limite ufzeigt, eifach nur herrlich...
naja bei dortmund kann man noch verständnis haben dass sie eine woche nach dem anschlag nicht ihr bestes abrufen können.

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

footbâle hat geschrieben:Ein Genuss, der besten Abwehr der Welt bei der Arbeit zuzusehen.
Fussball muss nicht immer Offensivspektakel sein.
In Deutschland gehen sie ja immer noch davon aus, dass hummels-boateng das non plus ultra sind.
Chiellini-Bonucci heute sensationell.
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]

My Music http://www.last.fm/user/NKBS/

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

vo de Schiris... :rolleyes:

Offensichtlich müssen die spanischen Topteams möglichst weit kommen. Messi und Ronaldo sind die Top-Werbeträger. Also gilt es, deren Teams möglichst lange im Wettbewerb zu halten. Das 6:1 von Barca gegen PSG war da die Blaupause, das 4:2 von Real gegen Bayern der Nachschlag. Es war unter dem Strich offensichtlich, dass Real von den Schiris bevorteilt wurde. München spielte in beiden Spielen zusammen fast 75 Minuten in Unterzahl; das ist auf diesem Niveau nicht zu kompensieren. Und wenn ihr euch beide Spiele anschaut, dann haben sie nicht zwei rote Karten unfairer gespielt. Das war ein Witz. Selbst wenn die beiden Elfmeter geschenkt waren, haben die anderen Fehlentscheidungen dies bei Weitem kompensiert. Sehr schade für den Fussball. Der spanische Fussball ist bei weitem nicht so gut, wie es die Resultate der letzten Jahre vermuten lassen. Aber das hat der FCB ja gegen Valencia auch erleben müssen.
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Hach, der provinzielle Deutschen-Hass, den kann man jetzt voll leben. Da habe ich eher Mitleid mit den Deutschen-Hassern.
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

Rhyyläx hat geschrieben:vo de Schiris... :rolleyes:

Offensichtlich müssen die spanischen Topteams möglichst weit kommen. Messi und Ronaldo sind die Top-Werbeträger. Also gilt es, deren Teams möglichst lange im Wettbewerb zu halten. Das 6:1 von Barca gegen PSG war da die Blaupause, das 4:2 von Real gegen Bayern der Nachschlag. Es war unter dem Strich offensichtlich, dass Real von den Schiris bevorteilt wurde. München spielte in beiden Spielen zusammen fast 75 Minuten in Unterzahl; das ist auf diesem Niveau nicht zu kompensieren. Und wenn ihr euch beide Spiele anschaut, dann haben sie nicht zwei rote Karten unfairer gespielt. Das war ein Witz. Selbst wenn die beiden Elfmeter geschenkt waren, haben die anderen Fehlentscheidungen dies bei Weitem kompensiert. Sehr schade für den Fussball. Der spanische Fussball ist bei weitem nicht so gut, wie es die Resultate der letzten Jahre vermuten lassen. Aber das hat der FCB ja gegen Valencia auch erleben müssen.
Bim Ruggspiel het dr Schiri 2 krassi fählentscheid gmacht - bi de offiside vom cr7. Die roti dörf er nit gä, aber er hät scho vorher je 1x rot an bayern und real mieste gä. Au dr 11er isch kaine gsi. Also ischs schlussendlich praktisch usgliche. Bayern isch nit nur wäge de rote karte dusse sondern will sie ihri goalchance nit gnutzt hän
Kämpfe Basel

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Rhyyläx hat geschrieben:vo de Schiris... :rolleyes:

Miteme richtige schiri hätti bayern im rückspiel nit emol e goal gschosse und es wär gar nit erst zur verlängerig ko, also verzell kei stuss do :rolleyes: sie wäre sogar no länger in unterzahl gsi wenn me richtig pfiffe hätt. Wenn me die diräkte begegnige vo dütsche teams gege spanischi und englischi teams us de letste paar johr ahluegts sehts ganz miserabel us für d bundesliga, und das ligt nit am schiri. Dinere meinig gits denn sicher au dr fcb-bonus?
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

basler hat geschrieben:Dinere meinig gits denn sicher au dr fcb-bonus?
in dr buli scho... :)

oder meinsch dr ander fcb?
CR7 Fanboy

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

ScoUtd hat geschrieben:in dr buli scho... :)

oder meinsch dr ander fcb?
Z sage die spanische mannschafte muen witterko wäge ronaldo und messi isch genau so lächerlich wie dr fcb bonus in dr schwiz. Vorallem nachem real-bayern spiel so öbis uselo wo d fehlntscheid uf beidne sitte eklatant gsi isch, findis oberlächerlich...

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

basler hat geschrieben:Wenn me die diräkte begegnige vo dütsche teams gege spanischi und englischi teams us de letste paar johr ahluegts sehts ganz miserabel us für d bundesliga.
meinsch die beide 5:1 Packige gege Arsenal ?

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

basler hat geschrieben:Z sage die spanische mannschafte muen witterko wäge ronaldo und messi isch genau so lächerlich wie dr fcb bonus in dr schwiz. Vorallem nachem real-bayern spiel so öbis uselo wo d fehlntscheid uf beidne sitte eklatant gsi isch, findis oberlächerlich...
De facto hett Bayern 70 Minute in Unterzahl gschpielt. Ich ha nid s`Gfühl gha, dass Bayern ganzi zwei roti Karte unfairer gschpielt hett, als Real. Uff däm Niveau isch das eifach matchentscheidend. Gseht eifach alles rächt unglücklich us.

Dass dr Kassai denn nach em Match no im Méson Txistu, em Stammlokal vo Real, isch go eins zische, hett e unschöne Byygschmagg.

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Rhyyläx hat geschrieben:De facto hett Bayern 70 Minute in Unterzahl gschpielt. Ich ha nid s`Gfühl gha, dass Bayern ganzi zwei roti Karte unfairer gschpielt hett, als Real. Uff däm Niveau isch das eifach matchentscheidend. Gseht eifach alles rächt unglücklich us.

Dass dr Kassai denn nach em Match no im Méson Txistu, em Stammlokal vo Real, isch go eins zische, hett e unschöne Byygschmagg.
rhyyläx mal...

deine verschwörungstheorien sind auf yb niveau.... genau so wie das geheule von rummenigge und einigen spielern von bayern

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Rhyyläx hat geschrieben:meinsch die beide 5:1 Packige gege Arsenal ?
suech dir mol d diräktbegegnige vo de letste 3-4 johr use vo allne dütsche teams gege englischi und spanischi mannschafte... seht rächt beschämend us für die "besti Liga vo dr wält".

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Patzer hat geschrieben:rhyyläx mal...

deine verschwörungstheorien sind auf yb niveau.... genau so wie das geheule von rummenigge und einigen spielern von bayern
Ich spreche nicht von einer Verschwörung. Ich stelle bloss eine Tatsache fest.

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

basler hat geschrieben:suech dir mol d diräktbegegnige vo de letste 3-4 johr use vo allne dütsche teams gege englischi und spanischi mannschafte... seht rächt beschämend us für die "besti Liga vo dr wält".
Also Bayern hat in den letzten Jahren v.a. gegen Arsenal und ManC gespielt. Arsenal hat man jedesmal mit z.T. deftigen Packungen nach Hause geschickt und ManC meist dominiert, wenn es drauf ankam.
Gegen Real hat Bayern insgesamt eine ausgeglichene Bilanz und gegen Barca eine deutlich positive. La Coruna ist die einzige spanische Mannschaft, die gegen Bayern eine positive Bilanz hat, das bei 2 Begegnungen.

Ich habe nie behauptet, die BULI sei die stärkste Liga.

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Rhyyläx hat geschrieben:Also Bayern hat in den letzten Jahren v.a. gegen Arsenal und ManC gespielt. Arsenal hat man jedesmal mit z.T. deftigen Packungen nach Hause geschickt und ManC meist dominiert, wenn es drauf ankam. Ich habe nie behauptet, die BULI sei die stärkste Liga.
ich red vo de allgemeine diräktbegegnige vo allne teams. könnt jetzt au wie du einzelni spiel usepicke und sage d Bayern hän gege beidi Madrilene und Barça in de letste 3 johr ganz schwachj usgseh. aber mir gohts drum dass du gseit hesch dass d uefa will dass die spanische teams witterkömme, und ich ha drmit nur wölle sage wenn me d diräktbegegnige vo allne teams ahluehgt seht me dass eifach die dütsche schwächer sin als d Spanier und teils au d Engländer.

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

Bayern isch duss will sie schlicht und eifach s'hispiel scheisse gspielt hen !
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

basler hat geschrieben:Dinere meinig gits denn sicher au dr fcb-bonus?
Gueti Froog. Ich weiss nid ob me das Bonus will nenne, aber es gitt sicher Situatione, wo en Schiri im Zwiefel fürs Heimteam pfifft, für dr "grossi" Verein oder en "grosse" Spieler. Liegt sicher au an dr Erfaahrig vom jewiilige Schiedsrichter, wie und ob sich dä vom Publikum oder dr Spieler losst beiiflusse. Aber es sind halt alli numme Mensche und keini Maschine und drum wirds das immer wieder geh.

Zu de Entscheidige in de beide Spiel. Beidi Penalty muess me nid zwingend geh. Sind aber us minere Sicht au keini klare Gschänk.
Dr erschti goht halb an Oberarm, bim zweite stoht er em Robben uff e Fuess. Do vonere klaare Schwalbe z`rede findi scho au stark. Klar gheit dr Robben schnäll, aber do gitts klar e Berührig. In verglyychbaare Situatione isch scho oft Penalty geh worde. Die zwei gäle Karte gege dr Martinez im Mittelfäld für zwei Allerwältsfoul sind au nid grad verhältnismässig wenn me gseht, was sunnscht amme alles dure gloh wird.
Im Rückspiel isch s`Offside vom Müller und s`3:2 vom Ronaldo beides für dr Schiri so schwer z`gseh, dass ich do kai Voorwurf kah mache. Klar isch wiederum s`Offside zum 2:2. Das muess me eifach gseh. Das Goal isch denn Match entscheidend, will Bayern mit 10 Maa nümme cha drgegehalte. Und dodrmit wäre mr bim Platzverwies gäge dr Vidal. Klar hett är drum bättlet. Trotzdem blibts in däre Situation e klare Fählentscheid. Wieso dr Casemiro denn hett dörfe witerholze, verstand i denn aber au nid. Das isch eifach inkonsequänt.

Unter em Strich blyybe für mich drei klari Fehlentscheid: die beide rote Karte resp. s`Missverhältnis in dr Verteilig und es klars Offside-Goal.

Bonus Real? Kai Ahnig. Aber so gsehts nach zwei Spiel us. Bonus Barca gege PSG? Kai Ahnig, aber die letschte paar Minute stinke e bitz.

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Rhyyläx hat geschrieben:Gueti Froog. Ich weiss nid ob me das Bonus will nenne, aber es gitt sicher Situatione, wo en Schiri im Zwiefel fürs Heimteam pfifft, für dr "grossi" Verein oder en "grosse" Spieler. Liegt sicher au an dr Erfaahrig vom jewiilige Schiedsrichter, wie und ob sich dä vom Publikum oder dr Spieler losst beiiflusse. Aber es sind halt alli numme Mensche und keini Maschine und drum wirds das immer wieder geh.

Zu de Entscheidige in de beide Spiel. Beidi Penalty muess me nid zwingend geh. Sind aber us minere Sicht au keini klare Gschänk.
Dr erschti goht halb an Oberarm, bim zweite stoht er em Robben uff e Fuess. Do vonere klaare Schwalbe z`rede findi scho au stark. Klar gheit dr Robben schnäll, aber do gitts klar e Berührig. In verglyychbaare Situatione isch scho oft Penalty geh worde. Die zwei gäle Karte gege dr Martinez im Mittelfäld für zwei Allerwältsfoul sind au nid grad verhältnismässig wenn me gseht, was sunnscht amme alles dure gloh wird.
Im Rückspiel isch s`Offside vom Müller und s`3:2 vom Ronaldo beides für dr Schiri so schwer z`gseh, dass ich do kai Voorwurf kah mache. Klar isch wiederum s`Offside zum 2:2. Das muess me eifach gseh. Das Goal isch denn Match entscheidend, will Bayern mit 10 Maa nümme cha drgegehalte. Und dodrmit wäre mr bim Platzverwies gäge dr Vidal. Klar hett är drum bättlet. Trotzdem blibts in däre Situation e klare Fählentscheid. Wieso dr Casemiro denn hett dörfe witerholze, verstand i denn aber au nid. Das isch eifach inkonsequänt.

Unter em Strich blyybe für mich drei klari Fehlentscheid: die beide rote Karte resp. s`Missverhältnis in dr Verteilig und es klars Offside-Goal.

Bonus Real? Kai Ahnig. Aber so gsehts nach zwei Spiel us. Bonus Barca gege PSG? Kai Ahnig, aber die letschte paar Minute stinke e bitz.
zum robben penalty ka me nur sage dass dr sammer gseit het wenns foul im andere stroufruum gsi wär hätte alli gseit isch kei penalty, i find das seit scho alles zu däm entscheid. denn s offside vorem 2:1 isch au klar eins gsi, hani diräkt im spiel gseh und nit erst nachem spiel, komischerwies het me au im dütsche tv kei witteri wiederholig gseh, i glaub däne isch das au grad ufgfalle und sie häns eifach nit wölle zeige. hätt me em vidal scho in dr 48. die klari gääl roti gä denn hätt me schlussändlich kei Diskussion ka über die/das offside goal in dr verlängerig, will es wär gar nie so wit ko.

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

basler hat geschrieben:zum robben penalty ka me nur sage dass dr sammer gseit het wenns foul im andere stroufruum gsi wär hätte alli gseit isch kei penalty, i find das seit scho alles zu däm entscheid. denn s offside vorem 2:1 isch au klar eins gsi, hani diräkt im spiel gseh und nit erst nachem spiel, komischerwies het me au im dütsche tv kei witteri wiederholig gseh, i glaub däne isch das au grad ufgfalle und sie häns eifach nit wölle zeige. hätt me em vidal scho in dr 48. die klari gääl roti gä denn hätt me schlussändlich kei Diskussion ka über die/das offside goal in dr verlängerig, will es wär gar nie so wit ko.
Mir isches ehrlig gsait egal, was en Sammer oder sunnscht eine am TV seit, was er dänggt, was passiert wäri, wenn öppis uff dr andere Syte passiert wäri :rolleyes: Rede mr do jetzt vo däm was passiert isch odr nid?
Uff de Bilder gseht me, dass es en Kontakt gitt und das wär uff dr anderi Site genau glyych gsi. Dr Müller isch, wenn überhaupt, bim lange Ball üsserscht knapp im Offside und dr Lewa wenn überhaupt au üsserscht knapp. Das sind schwierigi Entscheid für en Linierichter. Drum saag ich au nütt gege s`Goal zum 3:2. Das isch aber nid verglyychbar mit emene ganze Meter vom Ronaldo bim 2:2. Drfür isch dr Lewandowski in dr 66. Minute us ussichtsriicher Position zruggpfiffe worde, wäge aagäblich Offside, wo kains gsi isch.

Wie`s cho wär wüsse mer nid. Genauso chönnt ich jetzt behaupte, dass Real in Münche nid gwunne hätti ohne die Rooti gege dr Martinez. Und denn wärs Rückspiel wieder e ganz e anderi Sach worde. Tatsach isch, dass Bayern zweimoll rot kriegt, was zumindescht im Fall vom Martinez e Witz isch und dr Casemiro im Vidal in nütt noochestoht und ungschoore drvoo chunnt.

Das isch alles in allem eifach e entscheidendi Schieflaag, wo kai Gaiss ewäg schläckt.

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

zu kassai und weiteren spielleitern aus zweit- oder drittklassigen fussballnationen folgendes:

wenn ein schiri-gespann durchs jahr durch spiele in ungarn, slowenien, rumänien, schweden, norwegen und auch der schweiz pfeift, haben sie einen ganz anderen spielrhythmus verinnerlicht als bei tempospielen in der endphase von cl- und el-partien herrscht.

also ist es demnach von der uefa stümperhaft solchen leuten dermassen wichtige partien anzuvertrauen.
dass es auch einzelfälle aus ligen wie italien (tagliavento) und deutschland (aytekin) gibt, wäre ebenfalls zu verhindern, da diese teams des öfteren auch in ihren nationalen ligen durch höchst strittige entscheidungen aufgefallen waren.

aber zum amateurverband uefa passen wohl am besten auch amateurhafte spielleiter, deshalb bleibt wie immer alles wie gehabt!! :D

p.s. dem team kassai hätte ich es allerdings hoch angerechnet, hätte es nach dem spiel grösse gezeigt und sich für die fehlleistungen (welche ja teils offensichtlicher nicht sein können) auf beiden seiten in der öffentlichkeit entschuldigt. das hätte wohl einige gemüter rascher beruhigt und die anschliessenden beleidigungen und drohungen wären auch nicht so krass ausgefallen - deeskalierende wirkung halt.

das i-tüpfelchen war die anschliessende mahlzeit in der rma-stammbeiz..
es gibt im raum madrid sicherlich ne hohe dreistellige anzahl möglichkeiten um nach spielschluss noch einzukehren, aber natürlich muss es ausgerechnet das stammlokal der königlichen sein.
ich wär ja gespannt, ob die unparteiischen dort auch bewirtet worden wären, hätten sie bayern in der nsz zwei offside-tore geschenkt und real hätte dadurch 1-4 verloren. ;)
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

noomy hat geschrieben: das i-tüpfelchen war die anschliessende mahlzeit in der rma-stammbeiz..
es gibt im raum madrid sicherlich ne hohe dreistellige anzahl möglichkeiten um nach spielschluss noch einzukehren, aber natürlich muss es ausgerechnet das stammlokal der königlichen sein.
ich wär ja gespannt, ob die unparteiischen dort auch bewirtet worden wären, hätten sie bayern in der nsz zwei offside-tore geschenkt und real hätte dadurch 1-4 verloren. ;)
Wie ich schon sagte: aufgrund der Schieflage bei den spielentscheidenden Szenen (2x rot FCB, kein rot Real, klares Offsidegoal) und auch dieses Fauxpas bleibt am Ende ein ungutes Gefühl zurück.

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Rhyyläx hat geschrieben:Mir isches ehrlig gsait egal, was en Sammer oder sunnscht eine am TV seit, was er dänggt, was passiert wäri, wenn öppis uff dr andere Syte passiert wäri :rolleyes: Rede mr do jetzt vo däm was passiert isch odr nid?
Uff de Bilder gseht me, dass es en Kontakt gitt und das wär uff dr anderi Site genau glyych gsi. Dr Müller isch, wenn überhaupt, bim lange Ball üsserscht knapp im Offside und dr Lewa wenn überhaupt au üsserscht knapp. Das sind schwierigi Entscheid für en Linierichter. Drum saag ich au nütt gege s`Goal zum 3:2. Das isch aber nid verglyychbar mit emene ganze Meter vom Ronaldo bim 2:2. Drfür isch dr Lewandowski in dr 66. Minute us ussichtsriicher Position zruggpfiffe worde, wäge aagäblich Offside, wo kains gsi isch.

Wie`s cho wär wüsse mer nid. Genauso chönnt ich jetzt behaupte, dass Real in Münche nid gwunne hätti ohne die Rooti gege dr Martinez. Und denn wärs Rückspiel wieder e ganz e anderi Sach worde. Tatsach isch, dass Bayern zweimoll rot kriegt, was zumindescht im Fall vom Martinez e Witz isch und dr Casemiro im Vidal in nütt noochestoht und ungschoore drvoo chunnt.

Das isch alles in allem eifach e entscheidendi Schieflaag, wo kai Gaiss ewäg schläckt.
und wenns e behrierig git isches grad foul? sorry das isch oberlächerlich, me seht jo richtig wie er abhebt, und das macht er nit wäg dr beriehrig sondern will er e Schwalbe macht. und wenn me bi däm e penalty git denn hätt me genau so guet uf dr andere sitte könne e penalty gä wo dr casemiro vom boateng vo de bei gholt worde isch, will dört hets definitiv e kontakt gä.

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

basler hat geschrieben:und wenns e behrierig git isches grad foul? sorry das isch oberlächerlich, me seht jo richtig wie er abhebt, und das macht er nit wäg dr beriehrig sondern will er e Schwalbe macht. und wenn me bi däm e penalty git denn hätt me genau so guet uf dr andere sitte könne e penalty gä wo dr casemiro vom boateng vo de bei gholt worde isch, will dört hets definitiv e kontakt gä.
Wie scho gseit wärde so Penalty immer wieder emoll pfiffe. Au fyr dr FCBasel. Und oft au nid. Wie willsch denn das mässe, welli Berührig stark gnueg isch, dass öpper stolperet oder nid?
Nei, nid jedi Berührig isch grad Foul oder e Penalty. Und ich ha au gschriebe, dass me dä Penalty nid muess gäh, aber nur will dr Robben oft abhebt, heisst das nid im Umkehrschluss, dass är nie gfoult wird. Dä Refläx halti fyr falsch. Är stoht ihm uff e Fuess und dr Robben fallt. Genauso chönnt ich jetzt cho und saage, dr Ronaldo hett gege dr Martinez die roti Charte provoziert. Do muess me au nid grad umkeihe nach däre glaine Berührig (gseht me schön uff youtube). Denn wälzt er sich und forderet die gäli Charte. Das isch genauso pienlich, wie die vermeintlichi Schwalbe vom Robben.
In dr Szene uff dr andere Syte, wo Du druff aasprichsch, rennt dr Real Spieler in Bayern-Spieler yyne und hebt scho vor dr Berührig ab. Das isch sicher kai Penalty.

Antworten