TAFKAE hat geschrieben:eigentlich schade, dass dem golf hier ein solch elitäres image anhaftet (und natürlich auch gepflegt wird)
ich bin in den USA, wo golf volkssport ist, öfters mal golfen gegangen.
es ist ein sehr spannender und entspannender sport. wäre es hier nicht so teuer, würd ichs auch hier spielen.
geh ins Elsass.... z.b. Rouffach
der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
edge hat geschrieben:mir händ en "neue" spiler: dr dzombic chunnt ins kader ine.
was wend mir mit dem? Mir hend Muri, Müller, Smili, Quennoz, Kuzmanovic in dr Inneverteidigung... Dä Transfer würd us minere Sicht nur Sinn mache, wenn dr Quennoz usglehnt oder verkauft wird.
K.Odermatt - für Gratisgetränken ausschank an der nächsten Meisterfeier
R Kilchberger - als neuer stadionspeaker
Im Platzwart si Hund - für`s spezial Lauftraining vom Murat
rotosolo - spez. Trainer für Petric`s Comback
Christo - Choreo Einheitlich Orainsationmanager CEO
F.Rausch - Berater vom Edelmann
C.Blocher - Einbürgerung auslänischer Spieler
Ludo hat geschrieben:Dzombic................... Wofür brauchen wir ihm?
für dem fussballpiel..
gut, dass du jetzt schon weisst, dass diese transfers nix sind. kannst dich ja mal bei ruedi als einflüsterer bewerben. ich finds toll, dass 3 leute aus dem nachwuchs im kader sind.
Ist wiedermal interessant zum beobachten. Man schreit nach "eigenen" Spielern aus dem Nachwuchs und beklagtrt sich über die schlechte Nachwuchsförderung etc. und ist es dann soweit, ist es auch nicht recht!
P.S.: Ich gebe lieber einem aus dem eigenen Nachwuchs die Chance,der sich auch den Arsch aufreisst fpr die Mannschaft und den Verein,als einen "millionen-Stürmer" zu holen der nur mit dem Geld,nicht aber mit den Vereinsfarben im Herzen spielt........................................................und dann trotzdem nichts bringt!
Ich habe nicht gesagt, dass es eine schlechte Idee ist, die FCB Nachwus im Kader zu nehmen, ich frage mich nur ob Herr Gross sie spielen lassen wird, weil man auf anderen Transfers wartete. Ich habe nichts dagegen , wenn man sie ihm Kader herein nimmt, weil sonts wäre auch ein Philip Degen nicht so stark geworden.
FC BASELMEISTER- Leidenschaft Um Die O- Caceido, Carignano, Eduardo, Matias Emilio Delgado Oooleee
Coroner hat geschrieben:
rotosolo - spez. Trainer für Petric`s Comback
Jepp kan i bestätige und i ha grad e 2. gueti Nochricht für alli Petricfans, dr Zyttpunkt vo sim Comback stoht fescht und zwar wirdr im nöggschte Champions League Final vom FCB in dr Stammelf si uff das trainieremer aane au wenn är ständig öbbis froge wott... är söll jetzt wytter uff Gluet laufe das duet sim Comback guet wieso willrs eifach nid glaube dass 5 Std. uff Gluet pro Tag e Wundermittel isch für Ihn
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Für dr FCB muess trotz allem s'Ziel sy ind Champions League zkho. Aber das schafft me sowieso nur mit 11 Kollege und nit mit 11 verschiedesprochigi zämmekaufti Mittelmaas-Usländer...S'Problem isch nur, dr Gross sälber het gseit, dass är zwei fertigi Spieler möcht und bis jetzt het me nüt khört. Aber ich dängg die wichtigschte Zuezüüg sind die vo dr Verletztelischte. Dr Murat Yakin isch zwar e Stritbaari Persönlichkeit und wie är sich im Hardturm vom Touré überlaufe loh het...isch e Affront an alli Velofahrer gsi, wo an däm Tag nach Züri gfahre sind. Aber in dr Agriffsuslösig und vo dr Presänz här, isch är eifach e Klass besser als dr Müller. Dr Ergic wird wieder kho, däm muess eifach sini Zyyt loh. Dr dringenschti Zuezuug isch, wenn überhaupt für die rächti Syte. Dr Dääge kamme jo wie si Brueder zum Verteidiger umfunktioniere, är wird wohl die glyyche Fähigkeite ha wie si Doppelgänger. Dr Sterjovski isch e Stürmer und vo dene gits bim FCB gnueg.
Was ich nit verstand wieso dr Mesbah usleene? Me bruucht doch e Backup für e Chipperfield. Doch dr Gross stoht nit uf Rotiere, drumm wäärde au dr Rakitic und dr Kuzmanovic wie vorhär dr Streller, Sinani, Preisig, Dzombic etc. au über kurz odr lang usgleehnt. Jungi Spieler häns traditionell schwieriger bim Gross. Was dr Mannschaft fählt isch, es tönt komisch, d'ygschpieltheit. Es sind so vieli wichtigi Spieler immer wieder verletzt gsi, denn isch no das lächerligi 4-1-4-1 Sytem kho mitem "Spielmacher" Gimenez. Und wie scho gseit woorde isch in däm Forum, d'dschämpiönsliig isch mit Kämpfer wie Duruz, Barberis und Varela gschafft woorde, wo sletzschte gäh hän für sZeiche wo uf ihrem Lyybli stooht und drzue immene perfäkt funktionierende Kollektiv...Jetzt hämmr villicht die bessere Spieler, aber si sind (no) schlächter uffenand abgschtimmt, trotz Meischtertitel indr Nati A ööh Super Liig. Und die Ygschpieltheit wird minere Meinig noch über sy odr nit sy indr dschämpiönsliig entscheide.
BASEL. Am Donnerstag um 10 Uhr startet der FCBasel in die Saison 2005/2006. Und es zeichnet sich weiter keine Transferhektik beim Meister ab. Neben Baykal Kulaksizoglu (Thun), Zdravko Kuzmanovic und Ivan Rakitic (eigener Nachwuchs) wird neu auch Verteidiger Damir Dzombic (zuletzt an Wil ausgeliehen) zum Profikader zählen. «Grosse» Namen wird der FCB keine präsentieren. «Es läuft nichts konkret in dieser Richtung», bestätigt Chefscout Ruedi Zbinden, eben aus Südamerika zurück. Fix ist seit gestern der Abgang von Ersatzkeeper Thomas Mandl, der bis 2006 leihweise an Admira Wacker Mödling abgegeben wird.