Das isch d Uffgob vo uns allne!RL88 hat geschrieben:I mälde mi als Fraue und Location abchecker...![]()

Als ich bei Milan war und ein Spiel verlor, schlug ich anschließend in der Umkleidekabine alles kurz und klein. Ich trat alles weg, was ich fand. Heute gehen die Spieler als Verlierer vom Platz und machen dabei noch Selfies und anderen Schwachsinn."
- Gennaro Gattuso
Wärs für di e unterschied wenn di sohn oder di tochter das mache würde?stacheldraht hat geschrieben:Wo genau ligt denn dr unterschid ob e typ jedes wuchenänd e anderi mitheinimmt oder ebe e frau sich jedes wuchenänd vome andere stächer beglücke loht....?
Schnuuregiige wo liggt di problem?Mundharmonika hat geschrieben:MSNK = Mir Sinn No Kinder
MSNK = Mi Schnäbbi Nimmt Keini
MSNK = Mir Schnurre Nur Kabis
MSNK = Möcht Sex-Nochhilf-Kurs
MSNK = s'Mami Singt No Kinderlieder
MSNK = Mega Schnurre - Nütt Konkrets
MSNK = Männer Sinn Nur Kompläxhüffe
Also wenn öper nur negativi sache schribt zu däm kürzel findi das schad. Mr sin nämlig e glungene huffe.Mundharmonika hat geschrieben:Wenn Du do irgend e Problem erkennsch, denn hesch viellicht Du e Problem...
Das ist e aifachi Spielerey mit de vier Buechstabe M, S, N und K und was mir derzue igfalle isch bim Duurelääse vo einige Posts.
Ich gönn jö Eurem glungene Huffe Euri Freud, aber e bitzeli kindisch kunnt das Ganze scho übere. Erinneret mi jedefalls an mini Pubertät oder mini Zytt im Militär. Aber i verschtand scho; es isch Winterpause und immer nur über e Fischer z'schnurre ich au langwyylig. - Löhnd Euch also nid schtööre!Schambbediss hat geschrieben:Also wenn öper nur negativi sache schribt zu däm kürzel findi das schad. Mr sin nämlig e glungene huffe.
Wenn mi Kind sich Wuchenänd für Wuchenänd durch Gegend vöglet, denne machi mer Gedanke, egal obs mi Sohn oder Tochter isch. Vättere wo abr allgemein empfindlicher uf's Sexualläbe vo dr Tochter reagiere kanni nid usstoh. An alli Vättere: Euri Tochter nimmt mol dr aint odr ander ins Muul, findet euch drmit ab!!Schambbediss hat geschrieben:Wärs für di e unterschied wenn di sohn oder di tochter das mache würde?
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
Wenn sie aber uffemene Flyer für Gratis Gangbangoobig gsehsch, könntsch den scho öppis mache...Konter hat geschrieben:Wenn mi Kind sich Wuchenänd für Wuchenänd durch Gegend vöglet, denne machi mer Gedanke, egal obs mi Sohn oder Tochter isch. Vättere wo abr allgemein empfindlicher uf's Sexualläbe vo dr Tochter reagiere kanni nid usstoh. An alli Vättere: Euri Tochter nimmt mol dr aint odr ander ins Muul, findet euch drmit ab!!
Hesch du e dochter?Konter hat geschrieben:Wenn mi Kind sich Wuchenänd für Wuchenänd durch Gegend vöglet, denne machi mer Gedanke, egal obs mi Sohn oder Tochter isch. Vättere wo abr allgemein empfindlicher uf's Sexualläbe vo dr Tochter reagiere kanni nid usstoh. An alli Vättere: Euri Tochter nimmt mol dr aint odr ander ins Muul, findet euch drmit ab!!