has mol gschafft innerhalb vo eim tag 3 stück z vögleZaunbesteiger hat geschrieben:Apropos Terminkalenderkollision/Glück/Pech/Schicksal: Hat jemand von euch schon mal am gleichen Abend zwei Frauen gevögelt? (nicht gleichzeitig versteht sich...)

has mol gschafft innerhalb vo eim tag 3 stück z vögleZaunbesteiger hat geschrieben:Apropos Terminkalenderkollision/Glück/Pech/Schicksal: Hat jemand von euch schon mal am gleichen Abend zwei Frauen gevögelt? (nicht gleichzeitig versteht sich...)
eine kuh macht muh, viele kühe machen mühe?basler hat geschrieben:ha mol e johr mit zweine öbis laufe ka und beidi hän gmeint sin mit mir zämme. s schlimmste gsi, huere stress. muesch denn au no aufpasse wäm was vo wellere verzellsch. kunnt uf jedefall nie guet wenn mit mehrere öbis laufe hesch, au nur affäre-mässig und eini erfahrt öbis vonere andere![]()
Knallt der an einem Tag so viele wie ich in drei Jahrenbasler hat geschrieben:ha mol e johr mit zweine öbis laufe ka und beidi hän gmeint sin mit mir zämme. s schlimmste gsi, huere stress. muesch denn au no aufpasse wäm was vo wellere verzellsch. kunnt uf jedefall nie guet wenn mit mehrere öbis laufe hesch, au nur affäre-mässig und eini erfahrt öbis vonere andere![]()
ha dört no immer die fütz als hintergrundbild ufem natel ka, ha also ständig miesse wächsle wenni zu dr nächste biSchambbediss hat geschrieben:eine kuh macht muh, viele kühe machen mühe?![]()
Wie in jeder Stadt würde ich jetzt mal behaupten.RvP_10 hat geschrieben:In Luzern gibt es sowieso einige hübsche Frauen
@Wasserturm: Was sind deine Ausgangstipps für diese Region?![]()
gar nichts schenken und besser zusammen irgendwo ein schönes Weekend verbringen. Blumen kommen an jedem anderen Tag, als dem Valentinstag, besser an! Dann macht es auch nicht der Anschein, du hast dies nur wegen dem idiotischen Tag gemacht.Schambbediss hat geschrieben:apropos, wie haltet ihr's mit gschänggli mache?
geburtsdaag und wiehnacht findi ok.
am valentinsdaag überrasch i se immer mit kaim gschängg![]()
Zum Valentinstag - ich halts do wie dr Sheldon: "Da der heilige Valentin ein frühchristlicher Priester aus dem 3. Jahrhundert war, der gesteinigt und enthauptet wurde, wäre es doch wohl angemessen an diesem festlichen Abend mit deiner Freundin einem brutalen Mord beizuwohnen?!" - reine Kommerz.Schambbediss hat geschrieben:apropos, wie haltet ihr's mit gschänggli mache?
geburtsdaag und wiehnacht findi ok.
am valentinsdaag überrasch i se immer mit kaim gschängg![]()
Also wenn in Thailand als Farang (Usländer) Maa nid guet akunnsch, kasch dr grad d Kugele ge.Schambbediss hat geschrieben:In thailand chunnsch als schwiizer au guet ah!
Will Ziit s'beste Gschänggli isch. Gäld chasch wieder verdiene aber Ziit bekunnsch nid zrugg. Blueme sind usserdäm au a jedem Tag günstiger als am Valentinstag. Wie gseit, es sich viel ufmerksamer wenn me mol usserhalb vo de "jetzt muesch ebbis schänke dääg" an die andere dänggt.ChosenOne hat geschrieben:gar nichts schenken und besser zusammen irgendwo ein schönes Weekend verbringen. Blumen kommen an jedem anderen Tag, als dem Valentinstag, besser an! Dann macht es auch nicht der Anschein, du hast dies nur wegen dem idiotischen Tag gemacht.![]()
Bitte folgendi vorlage für erfahrigsbricht:Schambbediss hat geschrieben:Jungs, hüt zoobe wärde clubs und feschter abcheggt! Morn die erschte erfahrigsbricht do inne mit de andere daile. Unsers (MSNK) erkennigszaiche isch wie folgt: e augezwinker gfolgt vomene kussmuul aber alles so schnäll, dass es dr räscht nid mitbekunnt!
Regeln...
1. Regel: ihr verliert kein wort über MSNK.
2. Regel: ihr verliert KEIN WORT über MSNK.
Ich glaube, dass die meisten die hier gross vom Frauen knallen prahlen, im real life ganz leise treten, bzw sich zu Hause alleine die Palme wedeln müssen. Dies ist aber nur meine persönliche Einschätzung. Männer, die oft und prahlerisch vom vielen Sex erzählen den sie haben, bei denen ist das Liebesleben eher mau.nidganzbache hat geschrieben:nieder, wie fraue do inne vo gwüsse user reduziert wärde...
Dangg däm Thread machts mir wieder Spass do im Forum verbyy zluege! Und wahrschyynlig isch nit alles ganz ärnscht gmaint.Taratonga hat geschrieben:Ich glaube, dass die meisten die hier gross vom Frauen knallen prahlen, im real life ganz leise treten, bzw sich zu Hause alleine die Palme wedeln müssen. Dies ist aber nur meine persönliche Einschätzung. Männer, die oft und prahlerisch vom vielen Sex erzählen den sie haben, bei denen ist das Liebesleben eher mau.
Wie wärs mit eme MSNK Pin wo meh diskret kennt trage!Schambbediss hat geschrieben:Jungs, hüt zoobe wärde clubs und feschter abcheggt! Morn die erschte erfahrigsbricht do inne mit de andere daile. Unsers (MSNK) erkennigszaiche isch wie folgt: e augezwinker gfolgt vomene kussmuul aber alles so schnäll, dass es dr räscht nid mitbekunnt!
Regeln...
1. Regel: ihr verliert kein wort über MSNK.
2. Regel: ihr verliert KEIN WORT über MSNK.