S bescht Handy?
-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
[quote="Sad Mo S."]ha e sony er ericsson Model T610 (?)
ich muess es ersetze will taste nüm funktioniere (nachem gc-match wo's für kurzi ziit gregnet het funktioniere 2 taste nümm... allerdings kann i no 2-3 wuche warte).
was sehr schlecht gseh isch am natel:
a) kei luutsprecher
b) dr vibra-alarm hani nie gspürt und au sust han ichs telefon selte ghört obwohls uf dr lütiste stärki gseh isch
c) bi sehr oft im internet gseh obwohl ich nie dört ihne ha wölle (passiert recht schnell)
d) sim-speicher und telefon-speicher hän mi überhaupt nid überzügt !!
was ich für aforderige ha am neue natel:
pünkt a bis d müehn erfüllt si
- kamera und alles drum und dra wär halt scho nid schlecht !!! (inkl. video)
ha bis vor kurzem gmeint, i nimm nur no e NOKIA]
Denn würdi vorschloh Sony Ericsson K750i (isch quasi dr Noch-Noch-Nochfolger vom T610). Testbricht Infos
Wenn de e Nokia willsch, wär alwä 's 6230i 's Richtige. Die Neue (N70, N90 und N91 ) sin erstens z'gross und zweitens erscht in e paar Wuche oder Mönet erhältlich. Testbricht
Infos
ich muess es ersetze will taste nüm funktioniere (nachem gc-match wo's für kurzi ziit gregnet het funktioniere 2 taste nümm... allerdings kann i no 2-3 wuche warte).
was sehr schlecht gseh isch am natel:
a) kei luutsprecher
b) dr vibra-alarm hani nie gspürt und au sust han ichs telefon selte ghört obwohls uf dr lütiste stärki gseh isch
c) bi sehr oft im internet gseh obwohl ich nie dört ihne ha wölle (passiert recht schnell)
d) sim-speicher und telefon-speicher hän mi überhaupt nid überzügt !!
was ich für aforderige ha am neue natel:
pünkt a bis d müehn erfüllt si
- kamera und alles drum und dra wär halt scho nid schlecht !!! (inkl. video)
ha bis vor kurzem gmeint, i nimm nur no e NOKIA]
Denn würdi vorschloh Sony Ericsson K750i (isch quasi dr Noch-Noch-Nochfolger vom T610). Testbricht Infos
Wenn de e Nokia willsch, wär alwä 's 6230i 's Richtige. Die Neue (N70, N90 und N91 ) sin erstens z'gross und zweitens erscht in e paar Wuche oder Mönet erhältlich. Testbricht
Infos
's Runde muess ins Eggige!
jo denne wird nüt mit em nokia n90Sad Mo S. hat geschrieben:s'natel dörf maximal so gross sie wie s'nokia 6210 (vor e paar johr).
prislich ischs schwer zum sage, will i das direkt bi sunrise afroge muess (vertragsverlängerig etc).
sött aber nid meh wie 150 CHF für mi koschte schlussendlich (für 1 johr vertragsverlängerig)
jo s k750i ha ich jetzt kauft!penalty hat geschrieben:Denn würdi vorschloh Sony Ericsson K750i (isch quasi dr Noch-Noch-Nochfolger vom T610). Testbricht Infos
Infos
aber in dr CH wirds glaub vorerscht numme mit vodafone branding use cho..

es goht, chani nit sehr empfehlemimösli hat geschrieben:Meins !!!! Ist Geil !! ]http://www.inside-handy.de/img/handies/383_g.jpg[/IMG]
es fehle rächt viel funktione, wie ibauti freisprechfunktion, dateübertragig über bt, radio uvm.

Das mit de Natels isch jo sone Sach. Jede isch jo vo "sinere" Margge überzügt. Ganz am Afang ha-n-y e Ericcson gha. Ha nie meh welle d Margge wäggsle. Denne bi-n-y uffs glaine vo Motorolla (V3688?) umgstiege und ha denne e paar Joohr Motorola gha und nümm welle d Margge wäggsle. Irgendwie bi-n-y denne vor 2 Joohr uff Samsung ko (V200) und ha das denne 2 Joohr gha und bi völlig zfriede gsi. Mittlerwyle ha-n-y s SGH D500 und bi no zfriedener. Ha mr in de Übergangszyt e Motorola V3 ussglehnt und ha nüd me demit könne afoh. Ych dänk aifach wenn me sich emol an e Handy gwöhnt hett und mit de Funggtione zfriede isch, denne will me nüm wäggsle...Sad Mo S. hat geschrieben:wollte kein sony ericcson mehr kaufen !!!
wie siehts aus mit samsung und anderen anbietern?
Aber mit Samsung bi-n-y jetzt wirklich sehr zfriede und möcht gar kai anders. Vorallem gseht s D500 au no edel uss, hett e agnähmi Grössi und d Funkzione find y bis uff e paar Glainigkeite au super!
[quote="woodpecker"]viel funtkione verlore gönd.
@Anti Siemens Lüt
Ich han jetzt die letschte 3 Johr es siemens gha und es isch benutzfrünldlich, robust und absturtssicher gsi. Bis es nach so langer zyt in ruhestand trätte isch. (ich möcht mol es nokia gseh wo das so isch...)
Ich habe im Geschäft noch ein Nokia 6110 das ist ca. 6-7 Johr alt und ist
noch nicht im Ruhestand.
@Anti Siemens Lüt
Ich han jetzt die letschte 3 Johr es siemens gha und es isch benutzfrünldlich, robust und absturtssicher gsi. Bis es nach so langer zyt in ruhestand trätte isch. (ich möcht mol es nokia gseh wo das so isch...)
Ich habe im Geschäft noch ein Nokia 6110 das ist ca. 6-7 Johr alt und ist
noch nicht im Ruhestand.
- woodpecker
- Benutzer
wo hesch das her becho ich hans no niene gfunde??Namelos hat geschrieben:jo s k750i ha ich jetzt kauft!
aber in dr CH wirds glaub vorerscht numme mit vodafone branding use cho..![]()
nach de infos vo de diverse shops wo ich scho gfrogt ha chunts mit und ohni use, ich nimm nid a, dass orange und sunrise e vodafone handy verchaufe

-
- Benutzer
Also ich ha jetzt die Reihefolg vo handys gha
- Sagem uralt ohni sms
- Nokia 9110 communicator (isch damals fürs gschäft dr hammer gsi)
- Sonyericsson T68M (nach 1 Monet klaut worde)
- Sonyericsson T68i (vo dr versicherig zahlt
)
- Sonyericsson T610
- Sonyericsson k700i
sit mim umstieg uf sonyericsson will y nüt anders me. wär im gschäft mol FMA installiert, das eifache menu gseh und scho mol mit bluetooth umegspielt het waiss was ich mein.........
zum Thema branding... nit unterstütze so e schweinerei!! dr kolleg het 's gliche natel wie ich und er kha nur d'hälfti drvo bruche (dank dr pisscom). Me kha's aber un-brande loh, wenn me nätt frogt sogar dört wo me's kauft het (solangs nid dr swisscomshop gsi isch
)
y hätt also no paar ersatzteili, falls öpper no öbbis brucht =)
- Sagem uralt ohni sms
- Nokia 9110 communicator (isch damals fürs gschäft dr hammer gsi)
- Sonyericsson T68M (nach 1 Monet klaut worde)
- Sonyericsson T68i (vo dr versicherig zahlt

- Sonyericsson T610
- Sonyericsson k700i
sit mim umstieg uf sonyericsson will y nüt anders me. wär im gschäft mol FMA installiert, das eifache menu gseh und scho mol mit bluetooth umegspielt het waiss was ich mein.........
zum Thema branding... nit unterstütze so e schweinerei!! dr kolleg het 's gliche natel wie ich und er kha nur d'hälfti drvo bruche (dank dr pisscom). Me kha's aber un-brande loh, wenn me nätt frogt sogar dört wo me's kauft het (solangs nid dr swisscomshop gsi isch

y hätt also no paar ersatzteili, falls öpper no öbbis brucht =)