Southside 2005
Southside 2005
Wär isch do alles am start?
uf welli bands freuet ihr euch?
ich freumi am allermeischte uf:
SOAD
Oasis
Audioslave
sicher no geil:
Nine inch nails
ska p
ärzte
rammstein
beck
sicher nit mim chinatown als zueschauer
new order
uf welli bands freuet ihr euch?
ich freumi am allermeischte uf:
SOAD
Oasis
Audioslave
sicher no geil:
Nine inch nails
ska p
ärzte
rammstein
beck
sicher nit mim chinatown als zueschauer
new order
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
scho zum 3. mol am start...am do mittag gohts los
favorites das johr:
-soad
-qotsa
-oasis
-nin
-amplifier
-rammstein
-turbonegro
-audioslave
-...
ach was s ineup isch dermasse guet, nach dene 3 täg bini reif für die klapse wil ich so vil geils verpasst ha...
favorites das johr:
-soad
-qotsa
-oasis
-nin
-amplifier
-rammstein
-turbonegro
-audioslave
-...
ach was s ineup isch dermasse guet, nach dene 3 täg bini reif für die klapse wil ich so vil geils verpasst ha...

And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
- DerZensor
- Erfahrener Benutzer
[quote="chinatown"]Was hast du gegen SOAD? ]
Zu Eintönig, zu wenig Variationen zwischen den Alben - Stimme des Sängers & Attitüde der Band gefallen mir überhaupt nicht... "Steal This Album" war noch OK mal zum nebenbei hören - Mesmerize bietet für mich wenig Neues - und wenn mir solch eine Band gefallen soll, muss was neues her
PS: Beantworte eine Frage nie mit einer Gegenfrage
Also - Die Antwort
Zu Eintönig, zu wenig Variationen zwischen den Alben - Stimme des Sängers & Attitüde der Band gefallen mir überhaupt nicht... "Steal This Album" war noch OK mal zum nebenbei hören - Mesmerize bietet für mich wenig Neues - und wenn mir solch eine Band gefallen soll, muss was neues her
PS: Beantworte eine Frage nie mit einer Gegenfrage

Also - Die Antwort

zu dim ps: Die einzige wo mir Befähl gän sin mini cojones
i find NO afach langwilig. die musik erinnert mi stark an dgruppe wo GO WEST singt, fallt mr dr name nit grad i, isch afach nitr mini musik.
System zu eintönig?
Tschösssmannnn
LiveForever
Gang zum erschte mol. bi gspennt.
we isches so?
dstimmig, sgelände, dchatze, undundund

i find NO afach langwilig. die musik erinnert mi stark an dgruppe wo GO WEST singt, fallt mr dr name nit grad i, isch afach nitr mini musik.
System zu eintönig?

LiveForever
Gang zum erschte mol. bi gspennt.
we isches so?
dstimmig, sgelände, dchatze, undundund
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
ich finds s beschte festival woni je gsi bi, d stimmig isch sehr geil. d schwobe gön halt scho no chli meh ab as mir (mit bier gfüllti kinderbäder, bierdosegolf am morge) und ufem zältplatz isch halt scho vil mehr party as an schwizer festivals, isch au vil mehr erlaubt, was s ganze aagnähmer macht (grill baue und bier us dose trinke sovil me will). s gländ isch no kuul, ganz flach halt und relativ gross, aber es isch glich iisi kurz ame vom gländ zum zält z goh zum e bierli neh oder so. und bedingt luege dass dr s zält nid in dr nöchi vom partyzelt (oke, es sei denn ihr machet eh jede tag party bis am 6i) uf bauet, wil das isch doch no verdammt lut dört. au isches nid schlau sis domizil imene radius vo 20m vomene kleine hüsli ufzbaue wo usseht wiene kleine bunker (wird liebevoll numeno "pisswürfel" gnennt, erklärt sich glaub vo sälber..). nach de konzert gohts meischtens no ab ins partyzelt ufem campingplatz (wenn me no inekunnt). dört isches halt so discomässig, vilicht au dr bescht ort zum katze finde. es sin eh alli zoffe, gsehsch jo denn wies usseht.
ebe, me ka nid vil falsch mache, wird sehr geil. hoffentlich schiffts nid (susch kunnt halt no d szenejacke ins gepäck
), aber wär jo au glich.
ah jo, es isch sicher schlau s bie' vorher in dr schwiz im cc oder so z hole, in dütschland gits jo praktisch kei dose meh (dosepfand) und glas isch neuerdings gar nüm erlaubt...mir hole jedefalls no paar palette
ebe, me ka nid vil falsch mache, wird sehr geil. hoffentlich schiffts nid (susch kunnt halt no d szenejacke ins gepäck

ah jo, es isch sicher schlau s bie' vorher in dr schwiz im cc oder so z hole, in dütschland gits jo praktisch kei dose meh (dosepfand) und glas isch neuerdings gar nüm erlaubt...mir hole jedefalls no paar palette

And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
- O-Bolle
- Erfahrener Benutzer
Hä?DerZensor hat geschrieben:Zu Eintönig, zu wenig Variationen zwischen den Alben - Stimme des Sängers & Attitüde der Band gefallen mir überhaupt nicht... "Steal This Album" war noch OK mal zum nebenbei hören - Mesmerize bietet für mich wenig Neues - und wenn mir solch eine Band gefallen soll, muss was neues her
Zu eintönig? The Strokes sind eintönig, sind wir mal ehrlich! Das kann aber auch gut sein! Aber System ist das absolute gegenteil von Eintönigkeit!
Und ich habe den Verdacht, dass du nicht die wirkliche Mesmerize gehört hast.. Es gab da ein Fake, mit B-Sides von SOAD.
- DerZensor
- Erfahrener Benutzer
geh du lieber Good Charlotte hörenO-Bolle hat geschrieben:Hä?
Zu eintönig? The Strokes sind eintönig, sind wir mal ehrlich! Das kann aber auch gut sein! Aber System ist das absolute gegenteil von Eintönigkeit!
Und ich habe den Verdacht, dass du nicht die wirkliche Mesmerize gehört hast.. Es gab da ein Fake, mit B-Sides von SOAD.

-
- Neuer Benutzer
http://www.festivalplaner.de/74+M5e94e72f3e8.html
Umbesetzungen beim Southside & Hurricane
Bei den am kommenden Wochenende stattfindenden Zwillingsfestivals gibt es zwei kleine Umbesetzungen zu vermelden.
Wie die Veranstalter des Southside und Hurricane vermelden werden Richard Ashcroft und Swosh! leider bei beiden Festivals nicht mit dabeisein.
Es ist jedoch gelungen kurzfristig Ersatz für die vakanten Slots zu finden. Beim Hurricane Festival werden Ken, I Am Kloot und The Robocop Kraus nun mit von der Partie sein. Auf dem Southside Festival werden ebenso Ken, The Robocop Kraus und zusätzlich Mando Diao auftreten.
Umbesetzungen beim Southside & Hurricane
Bei den am kommenden Wochenende stattfindenden Zwillingsfestivals gibt es zwei kleine Umbesetzungen zu vermelden.
Wie die Veranstalter des Southside und Hurricane vermelden werden Richard Ashcroft und Swosh! leider bei beiden Festivals nicht mit dabeisein.
Es ist jedoch gelungen kurzfristig Ersatz für die vakanten Slots zu finden. Beim Hurricane Festival werden Ken, I Am Kloot und The Robocop Kraus nun mit von der Partie sein. Auf dem Southside Festival werden ebenso Ken, The Robocop Kraus und zusätzlich Mando Diao auftreten.
-
- Erfahrener Benutzer
Ich werde morgen Abend zu meinem 3. Southside aufbrechen...
Folgende Konzerte werde ich mir wohl reinziehen:
Madrugada
Beck
New Order
Beatsteaks
Audioslave
System of a Down
Kettcar
Manda Diao
Wir sind Helden
Oasis
SKA-P
Queens of the Stone Age
Die Ärzte
2Raumwohnung
Fantomas
And you will know us by the trail of Dead
Nine Inch Nails
Am meisten freue ich mich auf Madrugada
, New Order
und System of a Down 
Folgende Konzerte werde ich mir wohl reinziehen:
Madrugada
Beck
New Order
Beatsteaks
Audioslave
System of a Down
Kettcar
Manda Diao
Wir sind Helden
Oasis
SKA-P
Queens of the Stone Age
Die Ärzte
2Raumwohnung
Fantomas
And you will know us by the trail of Dead
Nine Inch Nails
Am meisten freue ich mich auf Madrugada

- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ich wird morn um ca. Mitternacht uf em Gländ ihfahre!Supersonic hat geschrieben:Ich freue mich schon tierisch drauf!
Werde mit meinem Union Jack Oasis, Athlete, NO, etc. anschauen gehen.
Ab wann werdet ihr dort sein?
Falls ich an besagte Konzärt so e Vogel mit sonere Fahne gseh, wird ich mi z'erkenne geh! Ich bi dört, wo die süessliche Düft ufstiege...

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="LiveForever"]ich finds s beschte festival woni je gsi bi, d stimmig isch sehr geil. d schwobe gön halt scho no chli meh ab as mir (mit bier gfüllti kinderbäder, bierdosegolf am morge) und ufem zältplatz isch halt scho vil mehr party as an schwizer festivals, isch au vil mehr erlaubt, was s ganze aagnähmer macht (grill baue und bier us dose trinke sovil me will). s gländ isch no kuul, ganz flach halt und relativ gross, aber es isch glich iisi kurz ame vom gländ zum zält z goh zum e bierli neh oder so. und bedingt luege dass dr s zält nid in dr nöchi vom partyzelt (oke, es sei denn ihr machet eh jede tag party bis am 6i) uf bauet, wil das isch doch no verdammt lut dört. au isches nid schlau sis domizil imene radius vo 20m vomene kleine hüsli ufzbaue wo usseht wiene kleine bunker (wird liebevoll numeno "pisswürfel" gnennt, erklärt sich glaub vo sälber..). nach de konzert gohts meischtens no ab ins partyzelt ufem campingplatz (wenn me no inekunnt). dört isches halt so discomässig, vilicht au dr bescht ort zum katze finde. es sin eh alli zoffe, gsehsch jo denn wies usseht.
ebe, me ka nid vil falsch mache, wird sehr geil. hoffentlich schiffts nid (susch kunnt halt no d szenejacke ins gepäck ]
traumhaft chani do nur sage...shit freu mi wiene chleins kind....und das mit de dütsche babes chunnt scho guet...
ebe, me ka nid vil falsch mache, wird sehr geil. hoffentlich schiffts nid (susch kunnt halt no d szenejacke ins gepäck ]
traumhaft chani do nur sage...shit freu mi wiene chleins kind....und das mit de dütsche babes chunnt scho guet...

-
- Erfahrener Benutzer
bin a de erste zwei southside gsi und es isch au für mich eis vo de geilste openairs! leider chani nid goh, weg minere witerbildig
naja, oktober 06 sötti fertig sie und denn goht es lebe wieder los...

[CENTER]Watch my movies...! [/CENTER]
[CENTER]GRANDE LUGANO[/CENTER]
[CENTER]Bist auch du ein Penner? [/CENTER]
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
aso die zweimol wo ich gsi bin häts so duschwäge gha - hät halt amigs chli lüt, aber wenn per zuefall mol chli früe verwachsch isch alles freichinatown hat geschrieben: zur saufside: duschmöglichkeiten??

[CENTER]Watch my movies...! [/CENTER]