Joohreskarte MK

Tickets und Sonstiges. Kein Schwarzmarkt!
Antworten
Joggeli99
Neuer Benutzer

Joohreskarte MK

Beitrag von Joggeli99 »

Ych bi 16 Joohr alt und bi scho 2 Joohr in de Kurve und gang an jede Match au Uswärts. Ich ha bis jetzt immer d Joohreskarte ka vo mim Cousin gha und ha die jetzt miesse zrugg gäh... wie kumm ych am beschte wieder ane Joohreskarte im D?

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Mir händ für dr Junior nach de hirundi eini beko.. Denn gänd jo immer wieder lüt eri Karte ab
Der Ball ist rund!

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

in dem de im januar wenn de joohreskarteverkauf startet in fanshop gosch und dir eini holsch.. oder online.
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

Joggeli99 hat geschrieben:Ych bi 16 Joohr alt und bi scho 2 Joohr in de Kurve und gang an jede Match au Uswärts. Ich ha bis jetzt immer d Joohreskarte ka vo mim Cousin gha und ha die jetzt miesse zrugg gäh... wie kumm ych am beschte wieder ane Joohreskarte im D?
am erste januar im virtuelle ticketshop ilogge und F5 drugge. dörft nümm so prekär si wie vor 10 joor, wod no 2 joor ufd wartelischte koo bisch.

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Jahreskarten sind maximal bis zum zweiten Heimspiel zu Beginn eines Jahres, (im Normalfall ab Ende Januar bis spätestens März) erhältlich.

gemäss ticketing.fcb.ch

andrea1893
Neuer Benutzer

Beitrag von andrea1893 »

Also ych bi au uf dr suechi ... Jooreskarte im D ...

Cloed
Neuer Benutzer

Beitrag von Cloed »

...biete eine Jahreskarte D3 Parkett für das Jahr 2016 für den offiziellen Preis 275.-, da ich nächstes Jahr grösstenteils ausser Lande bin. Möchte daher die Karte nicht überschreiben, aber diese steht für das ganze Jahr selbstverständlich zur freien Verfügung inkl. Vorkaufsrechte für internationale Spiele und dergleichen. Bei Interesse bitte PN.

Gruss
Cloed

Update 12.01.16: Karte isch wäg!

Antworten