B-b-b-a-a-a-s-s-s-e-e-e-l-l-l - - - S-s-s-t-t-t-a-a-a-d-d-d-t-t-t
B-b-b-a-a-a-s-s-s-e-e-e-l-l-l - - - S-s-s-t-t-t-a-a-a-d-d-d-t-t-t
!BASEL STADT!
gwünner vom battle der kantone in weinfelden!
danke pyro und zitral!
schwizerrap ghört an rhy. ihr händs eimol meh bewisse!!!
geili sach gsi...
"wenn mir au emol vrliere..."
gwünner vom battle der kantone in weinfelden!
danke pyro und zitral!
schwizerrap ghört an rhy. ihr händs eimol meh bewisse!!!
geili sach gsi...
"wenn mir au emol vrliere..."
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
[quote="Bandita"]Ich bi die, wos BL Büsli gfahre hed...merke BanditA ! ]
es heisst überfahren!
R.I.P. Muschi
es heisst überfahren!
R.I.P. Muschi
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
na die katze eben! tiermörderin!Bandita hat geschrieben:Was soll ich denn überfahren haben, ausser ein paar Trottoir-Ränder...was übrigens inkl. war, Spassfaktor für alle...![]()
![]()
![]()
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
schiiinz!!!Bandita hat geschrieben:Was soll ich denn überfahren haben, ausser ein paar Trottoir-Ränder...was übrigens inkl. war, Spassfaktor für alle...
ych ha e paar mol angscht ka

abr dr hammr isch scho gsi: abfahrt, nach 15 sekunde ruggwärts ins auto

jez könne mir jo drübr lache gäl?!
"dörf ych füre sitze, ych bi imfall mega guet in geografie"
bis bald...
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ach soooooooo........Veeegeeli hat geschrieben:Du bisch e Büssli gfahre??
- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Ich dörf scho sid letschte August wieder fahre....Veeegeeli hat geschrieben:Du bisch e Büssli gfahre? Dämfall darfsch wieder fahre?

..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
hän jetzt d'Kanton öbbe 'beef' mitenand wie bi de gangsta-rappas in de Stroose vo nüüjorgg... scheiss hiphop gesoggse... 

Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
Genau... ändlig hets mol ein begriffeNKBS hat geschrieben:ah jetzt wird mr au klar wieso mr z basel sovil schiessereie und messerstechereie hend. Schuld sin doch nur die hiphopper...usschaffe sött meh se![]()

aber ganz so unrächt hesch ebbe leider nid emol. Denn alli die wo vor 5 Johr no pseudo-skater und fridlichi kiffer gsi sinn, sinn jetzt cocain-sniffendi gangsta's wo ihri ehre verteidige münn
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -
(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
ich läb au do...zum glügg hani no nie mit so eim ztue gha...Rammstein hat geschrieben:Genau... ändlig hets mol ein begriffe![]()
aber ganz so unrächt hesch ebbe leider nid emol. Denn alli die wo vor 5 Johr no pseudo-skater und fridlichi kiffer gsi sinn, sinn jetzt cocain-sniffendi gangsta's wo ihri ehre verteidige münn
do griegi jo grad schiss vor dene böse cocsende hiphopser gesoggse...ich wäggsle sowieso immer d strossesiite wenn ein vo dene ufkrüzt, me weiss jo nit öber droge drbi het...

sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
tsheheheheNino Brown hat geschrieben:ich läb au do...zum glügg hani no nie mit so eim ztue gha...
do griegi jo grad schiss vor dene böse cocsende hiphopser gesoggse...ich wäggsle sowieso immer d strossesiite wenn ein vo dene ufkrüzt, me weiss jo nit öber droge drbi het...![]()

(Ich schliesse mich an)
(Ich schliesse mich an)
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- FCB-Staernli
- Benutzer
d ruggfahrt isch jo tiptop gloffe, nachdäm mr uff dr Hifahrt nach öppe 4 stunde ändlig in däm Club acho sin. isch super xi!!Bandita hat geschrieben:Was soll ich denn überfahren haben, ausser ein paar Trottoir-Ränder...was übrigens inkl. war, Spassfaktor für alle...![]()
![]()
![]()
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
aight homie,|{i||er hat geschrieben:Das Basel dört gwünnt isch nid wirklich neui, nur isches jetzt amtlich...
@mosaikhoe's
ha hüt mol euri cd probeglost,
hed bar geili sache druffe - machet mr mol sone cd klar!![]()
hesch neggscht wuche widr kv?
weisch glaubs gar nid wäri bi gäl...
fritig am morge im 3. stock gäl?
isch kultig gsi;o)
e gruess an dr BaselStädter bus underm Motto "Assofahrt ins Griene 2005" isch def. kultig gsi! Mir sinn unserem Laitspruch def. gerächt worde. "hey, kalmoo, was suffsch do...gib au mol".... Chuum in Wyyfälde die erschti Alklaiche z'beklaage!!! he he he
noch dr erschte Rundi voll d'kante geh - denn, doch no unverhofft wiitrcho und, im schweere vollsuff (aka zitral, wiso keisch uff dr bühni uff d'schnauze), dä ganzi scheiss doch no gwunne...auf jetzt..
Griess an alli wo drby gsi sinn und, jo, mit dr bandita in däm Bus würdi jo schweeeeeer nid fahre...aka, "hey, zitral händer none fahrer bi eych im Bus, unseri Fahrerin isch voll bsoffe!!!" muuahahahahaha
zämmme....
e gruess an dr BaselStädter bus underm Motto "Assofahrt ins Griene 2005" isch def. kultig gsi! Mir sinn unserem Laitspruch def. gerächt worde. "hey, kalmoo, was suffsch do...gib au mol".... Chuum in Wyyfälde die erschti Alklaiche z'beklaage!!! he he he
noch dr erschte Rundi voll d'kante geh - denn, doch no unverhofft wiitrcho und, im schweere vollsuff (aka zitral, wiso keisch uff dr bühni uff d'schnauze), dä ganzi scheiss doch no gwunne...auf jetzt..
Griess an alli wo drby gsi sinn und, jo, mit dr bandita in däm Bus würdi jo schweeeeeer nid fahre...aka, "hey, zitral händer none fahrer bi eych im Bus, unseri Fahrerin isch voll bsoffe!!!" muuahahahahaha
zämmme....
- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Schiinz binis verantwortigsbewusst!!! bi glaubs no nie nüechtern vonere Party gange die letschte paar mönät...aber ebe us Fehler lernt me, wenn Auto derbi, denn nid bsoffe si....zitral hat geschrieben: Griess an alli wo drby gsi sinn und, jo, mit dr bandita in däm Bus würdi jo schweeeeeer nid fahre...aka, "hey, zitral händer none fahrer bi eych im Bus, unseri Fahrerin isch voll bsoffe!!!" muuahahahahaha
zämmme....

Aber au no mini Gratulation an di zitrale....isch echt witzig gsi, wie de uff de Bühni umegschwankt bisch...

- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Aight...me fahrt au nid mit eme winzige Auto hinter ä Büssli, was söll denn das..Mosaik hat geschrieben:schiiinz!!!
ych ha e paar mol angscht ka je mehr meh drunke het um so luschtiger isch gsi![]()
abr dr hammr isch scho gsi abfahrt, nach 15 sekunde ruggwärts ins auto
jez könne mir jo drübr lache gäl?!
"dörf ych füre sitze, ych bi imfall mega guet in geografie"
bis bald...

Jo jo, Romanshorn isch uff de andere Site vom See....du Geografie-Expert...