Rotblau hat geschrieben:Für Stadionverbote (wie ich für Beizenverbote) braucht es keine gesetzliche Grundlage.
In meinem Beitrag habe ich nur die Situation analysiert. Ich habe keine eigene Meinung abgegeben. Ich bin persönlich bin nicht für ein Pyro-Verbot, sofern der Rauch nicht so massiv ist, dass die Leistung der Spieler beinträchtigt wird. Im Vergleich: Ich bin gegen die Tempolimite von 120 km/h auf Autobahnen. Aber wenn einer mit 180 km/h (auch wenn ich es bin) blocht und erwischt wird, muss er eben büssen, egal ob die Forumuser König, Salegh oder Rotblau dies gut oder nicht gut finden. Wer Mitfahrer ist und sich so verhält, dass er die Raserei geil findent, muss sich ebenfalls nicht wundern. So ist es auch an FCB-Spielen.
uiuiui Rotblau, bi allem Respäggt aber du bringsch do Vergliich, wo massiv hingge.
Wenn d' Polizei mi uffgrund vomene rotblaue Liibli vom Matchbsuech tuet abhalte, denn hett das nütt mit Stadionverbot z' tue. Ich ha jo keins. Also bruucht's für das Färnhalte e gsetzlichi Grundlag. Mir fallt aber grad keini ii ...
Dr Träger/ -in vo Fanartikel mit Raser z' vergliiche, wo 180 bloche und sich nid müen wundere, dass das könnt Problem bringe isch scho fascht wieder luschtig! Nei, es isch nid wirklich luschtig sondern es isch schlicht und eifach dernääbe.
Mir rede do vo Lütt, wo mit eme Zug nach Züri an e Match hänn welle. Die sinn garantiert nid alli Chaote und Mitläufer gsi. Allefalls no Gaffer numme isch gaffe au nid stroofbar.
Wenn me dini Gedangge wyterspinnt, denn sinn die, wo nid dehei blybe sinn, sälber schuld an dere Sach. Das ka's jo wohl nid syy, oder?