Der FCB in der Versenkung

Diskussionen rund um den FCB.

Ich kenne den FCB

Umfrage endete am 26.11.2015, 14:04

nur erfolgreich
20
19%
auch erfolglos
83
81%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 103

händsche
Erfahrener Benutzer

Der FCB in der Versenkung

Beitrag von händsche »

Wurd mi mol wundern neh, wie viel do in erfolglosi Zyyte vom FCB aktiv erlebt händ. Kai angst es isch Anonym ;)

Diskussione über Fans, Trainer etc. sind in däm Fade unerwünscht. Dangge.

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

ich trauere immernoch rytschkov nach
FOOTBALL'S LIFE!

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

Ha mini erste Mätch im allte Joggeli gseh und bi denn als Goof regelmässig mit em Pape uf dr Schütze gsi. Eyeyey, was die Verteidiger damals no inere Regelmässigkeit sondergliche mol e Kerze im Stroofrum gschlage hän odr so. So öpis gseh me hüt gar nüm...
--- Ceterum censeo Maccabinem esse delendam. Der Piscilus an der Seite wollte es anders. Embolo verschenkt, Gashi erzwängt, in 180 taktisch nie umgeschwänkt - deshalb hats nicht gelängt. ---

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

joggggeli hat geschrieben:Ha mini erste Mätch im allte Joggeli gseh und bi denn als Goof regelmässig mit em Pape uf dr Schütze gsi. Eyeyey, was die Verteidiger damals no inere Regelmässigkeit sondergliche mol e Kerze im Stroofrum gschlage hän odr so. So öpis gseh me hüt gar nüm...
Dito.

-7:4 gäg Luzärn-->Tchouga mit drei oder vier Goal.
-UEFA Cup gäg de HSV
-S "Wär nid gumpt" mit öbbe 150 Lüt im kleine Schissihüsli ahgstumme bi dr Kurve, während e riese Gwitterfront über s Stadion zooge isch. :cool:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

erfogslos isch relativ, dr nla-uffstig dazumals isch für uns - zumindest in däm momänt - dr gröst erfolg gsi nach däm was alles gange isch. dr gedanke was erfolg überhaupt isch het sich denn halt stetig gwandlet, s isch e neus stadion ko, me het uff dr schütze (und im hardturm) ersti internationli erfahrige gsammlet in dr neuzyt und mim neue stadion denn d schwiz usenand gno. ich würd aber dr erfolg us alte zyte nit schlächter bewärte als die paar titel in de ledschte johre..

wenni könnt zwüsche dr alte zyt und hüt (wome sich jo fascht no meh übere titel uffregt well dr trainer nit passt, das nit passt und säll nit toll isch) würde gärn wider eifach nume nlb-fuessball gseh.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

1 match mit em pape - das legändäre spiel gege lugano

http://www.sportalbum.ch/de/chronic/chr ... index/2704
- Irrtum sprach der Igel und stieg vom Kaktus -

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Es fehlt die Wahlmöglichkeit "nur erfolglos"

bebbinho85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bebbinho85 »

Mi erste Match isch im 1994 gsi: FCB - FCZ (1:1) vor 44'000 Zueschauer im alte Joggeli. Do bini 9 Joor alt gsi und ab 1995 bini an sehr viili Häimspiel, ändwäder mit em Babbe oder em Grossbabbe, äine vo dene zwäi het immer miese dra glaube. :)
Schützezyt isch denn so dr Momänt gsi woni amigs allei and Mätch ha dörfe. D Saisonkarte hani sit em 2001, mit dr Eröffnig vom neue Stadion griegt und immer uff Geburtstag beko.

Vo däm här, die erfolglose Zyte kenni sehr guet. Unglaublich was sit em 2002 abgange isch, das hät ich mir damols nie könne vorstelle. E Titel isch halt no e Fremdwort gsi zu dere Zyt. Vo däm het immer nur dr Babbe gredet und het gseit;
"Schad, das wärde dir läider nie mitem hütige FCB erläbe was dört amigs abgange isch!"
Wie schön, dass är do total drnäbe gläge isch mit dere Ussag! :D
FCB

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

mi ersts spiel isch im 95 gsi gege servette im cup e 2:1 sieg, damals uf dr hauptribüni :cool:

ab 96 bini denn eigentlich an jedes spiel gange, erst sit 2-3 johr gangi nümm so regelmässig. aber d zitte im alte joggeli sin scho ganz cool gsi, au wenn me kei erfolg gha het...
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Ich glaube das war ein Match gegen den FCZ in der Aufstiegsrunde 1990 oder 1989. Ging glaube ich unentschieden aus.
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

stacheldraht hat geschrieben:erfogslos isch relativ, dr nla-uffstig dazumals isch für uns - zumindest in däm momänt - dr gröst erfolg gsi nach däm was alles gange isch. dr gedanke was erfolg überhaupt isch het sich denn halt stetig gwandlet, s isch e neus stadion ko, me het uff dr schütze (und im hardturm) ersti internationli erfahrige gsammlet in dr neuzyt und mim neue stadion denn d schwiz usenand gno. ich würd aber dr erfolg us alte zyte nit schlächter bewärte als die paar titel in de ledschte johre..

wenni könnt zwüsche dr alte zyt und hüt (wome sich jo fascht no meh übere titel uffregt well dr trainer nit passt, das nit passt und säll nit toll isch) würde gärn wider eifach nume nlb-fuessball gseh.
ich hatte schon ein paar Jahre im alten Joggeli als der Aufstieg kam und zuvor wars teilweise schon richtig zum Heulen (ich erinnere mich auch noch gut, wie nach dem Spiel teilweise auf den Schiri und die Mannschaft gewartet wurde...). Im Joggeli mit 250 Nasen und dann eine 0-1 Niederlage gegen Bulle oder irgend so ein Provinzverein. Die schlimmste Niederlage für mich im alten Joggeli war das Cupspiel gegen Schaffhausen....und ja, der Aufstieg war das absolut geilste, was man sich damals vorstellen konnte. Mit dem neuen Stadion begann natürlich das Warten auf den Titel (wie auf den Aufstieg). Der erste Titel hat bei mir auch etwa denselben Stellenwert wie der Aufstieg - das wir danach so durchstarten, hätte ich niemals gedacht oder erträumt. Die Reise nach Glasgow ist für mich heute noch eine der geilsten FCB-Auslandreisen.

Der Hauptunterschied zu früher ist halt, dass wir heute in der Liga eigentlich keinen Gegner mehr haben. Wir wurden stetig besser aber leider die Konkurrenz nicht und der Gap ist inzwischen halt schon sehr gross. Früher als Underdog und ohne Kohle war die Ausgangslage anders, man hoffte, ersehnte, bettelte und war froh, wenn man irgendwie gewonnen hatte. Heute geben wir so viel Geld für die 1. Mannschaft aus, dass für mich ein erknortzer Sieg gegen Vaduz zu wenig ist, denn ich bin der Meinung, dasselbe könnte man auch mit dem halben Budget erreichen. NLB muss ich nicht haben aber ich wünschte mir schon, dass es 2-3 Mannschaften gäbe, die ansatzweise auf Augenhöhe wären und wieder etwas mehr Spannung herrscht.

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Was heisst schon erfolglos?
Seit Nov. 94 (0:2 vs Aarau), aber der Aufstieg war vor meiner Zeit und damals ja ein Erfolg...also?

Wirklich erfolglos war der FCB ja eigentlich "nur" Mitte 80er bis zum Wiederaufstieg.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

in de 80er johr, mit minere fahne unterem totomat ghoggt bi wind & wätter vor 3-4000 zuschauer. wenn gschneit und pisst het hesch in de pause dörfe uff tribüne. im cup gege bd emol mit mim unggle im goal (6:0). ach toll wars ��

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

bankverein magickarte...

joggeliwurst
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurst »

joggggeli hat geschrieben:Ha mini erste Mätch im allte Joggeli gseh und bi denn als Goof regelmässig mit em Pape uf dr Schütze gsi. Eyeyey, was die Verteidiger damals no inere Regelmässigkeit sondergliche mol e Kerze im Stroofrum gschlage hän odr so. So öpis gseh me hüt gar nüm...
Du hesch dämfall dr Andre Meier gseh schutte.... :D

Bankverein Magic Karte hani au gha, voll geil gsi!

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

Erscht 2001 zum erschte mol ins Stadion gege GC, 4:5 verlore.

Kenn de FCB aber eigendli numme Erfolgrich.

LordTamtam
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LordTamtam »

Chrisixx hat geschrieben:Erscht 2001 zum erschte mol ins Stadion gege GC, 4:5 verlore.

Kenn de FCB aber eigendli numme Erfolgrich.
war ein geiles Spiel :)

mein erstes war das Eröffnungsspiel im neuen Tempel :)
EMBOLO <3
LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.

Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

Als ich als Kind FCB-Fan wurde, hatte der FCB unter Helmut Benthaus viele Titel geholt. Frustrierend aber die Cupfinal-Niederlagen gegen den FC Zürich. Als der FCB einmal im Halbfinal bei Servette Genf 2:1 gewann, fragte ich mich, warum er nicht höher gewann. In den 80er-Jahren ging es bergab. Die Zuschauer blieben fern und man wurde als FCB-Fan sogar in Basel bemitleidet. Der Abstieg war im 1988 logisch, denn die guten Spieler gingen zu anderen Vereinen in der Schweiz, um mehr zu verdienen. Den Aufstieg 1994 sah ich als Selbstverständlichkeit an, denn es war immer allen klar, dass der FCB ein schlafender Riese ist. Anno 1995 war Flanke Massimo Kopfball Walker das höchste der Gefühle. 2002 war schon der Moment, von dem ich immer überzeugt war, dass in meinem Leben der FCB irgendwann wieder einen Schweizer Meister-Titel holt. Seither geniesse ich die Erfolge. Aber ich will sehen, dass der FCB kämpft und vorwärts spielt. Dieses emotionslose hintenherum Quer- und Rückwärtsspielen nervt, auch wenn man so gegen Vereine wie FC Vaduz 1:0 gewinnt.
Dass ich auch zu NLB-Zeiten an den Heim- und Auswärtsspielen dabei war ist deswegen, weil der FCB die Fussballmannschaft ist, die die Region vertritt, in der ich aufgewachsen bin. Sollte der FCB in ein paar Jahren mehrere Ligen weiter unten spielen, werde ich weder FC Zürich-, noch YB, noch sonst ein anderes Team aus der Schweiz oder aus dem Ausland an Heim und Auswärtsspiele begleiten.

Bartleby
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bartleby »

nur erfolglos...

Blackmore
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blackmore »

Kurtinator hat geschrieben:Dito.

-7:4 gäg Luzärn-->Tchouga mit drei oder vier Goal.
Nach dem Spiel hab ich gedacht, was für ein absolut geiler Spieler. Tja, viel mehr kam danach nicht mehr von Ihm :eek:

baasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baasel »

joggggeli hat geschrieben:Eyeyey, was die Verteidiger damals no inere Regelmässigkeit sondergliche mol e Kerze im Stroofrum gschlage hän odr so. So öpis gseh me hüt gar nüm...
Andi Meier Fussballgott :D

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

...und lars olsen h.i.e. :)
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

axel kruse isch denn kicker worde bi berlin thunder im fall... :D

jesses gott, dr eigegool meier... und, es isch genau gliich gfluecht worde, wie hütt... bim 3:4 gege luzärn ischs halbe stadion nachen 3:3 usegloffe und hets 3:4 vo usse fluechend und zeter und mordio schreiend zu kenntnis gnoh... "dä fcb muessi also nieme gseh" hesch überall ghört. gange sin denn alli gliich wider... obwohl me mängmol sgfühl gha het, OB lösi dr fcb als beschte stadtclub ab...

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Gang sit mitti 70er johre an d mätch

Erfolglos isch für mi eigentlich vorallem die zyt vom letschte meischtertitel im 80 bis zum abstieg gseh. Dört sinn mir im niemandsland vo dr tabälle ummedümplet. In dr nati b sinn mir jo eigentlich relativ erfolgrich gseh. Sinn glaub doch öbe 3 oscht- und weschtgruppe meischtertitel debi gseh. Da es debi nie zum uffstieg glängt het isch e anderi gschicht ( danke du 0:0 spiel in bümbliz.........).

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

MistahG hat geschrieben:axel kruse isch denn kicker worde bi berlin thunder im fall... :D

jesses gott, dr eigegool meier... und, es isch genau gliich gfluecht worde, wie hütt... bim 3:4 gege luzärn ischs halbe stadion nachen 3:3 usegloffe und hets 3:4 vo usse fluechend und zeter und mordio schreiend zu kenntnis gnoh... "dä fcb muessi also nieme gseh" hesch überall ghört. gange sin denn alli gliich wider... obwohl me mängmol sgfühl gha het, OB lösi dr fcb als beschte stadtclub ab...
muesch mi an das spiel erinnere? :o wobi mir uns mit unserem 4:5 vor 4-5 johr jo fett revanchiert hän..
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

basler hat geschrieben:muesch mi an das spiel erinnere? :o wobi mir uns mit unserem 4:5 vor 4-5 johr jo fett revanchiert hän..
ich mach das jo sälte, aber: entschuldigung viilmol!

:D

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

footbâle hat geschrieben:Es fehlt die Wahlmöglichkeit "nur erfolglos"
Der müsste dann aber irgendwann in den späteren 70er Jahren geboren worden sein und dann ab Mitte 90er Jahre bis heute im Koma gelegen haben... :D

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Dito. War ne coole Zeit auf der Schütze :D

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Mini Premiere han ych gege GC gha, in dr Saison 81/82. Mir hän 1-3 verlore und en Arbetskolleg vom Vater het mir denn e Schal kauft, will ych - als 7jährige Goof notabene - ghüült ha, wie dr sprichwörtlichi Schlosshund. Vo denn ewäg praktisch jedes Heimspiel gseh. In schlächter Erinnerig sind mir so Matches bliebe, wie e 1-4 gege Glarus (oder isch es Chur gsi?) oder dr Cuphalbfinal gege Schaffhuuse (so e Scheisswätter han ych sythär glaub nümm miesse erläbe - und denn isch dä Match au no aanähernd 3 Stund gange). In gueter Erinnerig isch mir im alte Joggeli glaub nüd bliebe.

Edit erinnert mi grad no ans "legendäre" Cup-Spiel in Prattele anno 1990. :eek: :D
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Foff
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Foff »

MistahG hat geschrieben:bankverein magickarte...
die hän nur die Junge becho, dunnemalso...

Antworten