Diskussione über Fans, Trainer etc. sind in däm Fade unerwünscht. Dangge.
Dito.joggggeli hat geschrieben:Ha mini erste Mätch im allte Joggeli gseh und bi denn als Goof regelmässig mit em Pape uf dr Schütze gsi. Eyeyey, was die Verteidiger damals no inere Regelmässigkeit sondergliche mol e Kerze im Stroofrum gschlage hän odr so. So öpis gseh me hüt gar nüm...
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
ich hatte schon ein paar Jahre im alten Joggeli als der Aufstieg kam und zuvor wars teilweise schon richtig zum Heulen (ich erinnere mich auch noch gut, wie nach dem Spiel teilweise auf den Schiri und die Mannschaft gewartet wurde...). Im Joggeli mit 250 Nasen und dann eine 0-1 Niederlage gegen Bulle oder irgend so ein Provinzverein. Die schlimmste Niederlage für mich im alten Joggeli war das Cupspiel gegen Schaffhausen....und ja, der Aufstieg war das absolut geilste, was man sich damals vorstellen konnte. Mit dem neuen Stadion begann natürlich das Warten auf den Titel (wie auf den Aufstieg). Der erste Titel hat bei mir auch etwa denselben Stellenwert wie der Aufstieg - das wir danach so durchstarten, hätte ich niemals gedacht oder erträumt. Die Reise nach Glasgow ist für mich heute noch eine der geilsten FCB-Auslandreisen.stacheldraht hat geschrieben:erfogslos isch relativ, dr nla-uffstig dazumals isch für uns - zumindest in däm momänt - dr gröst erfolg gsi nach däm was alles gange isch. dr gedanke was erfolg überhaupt isch het sich denn halt stetig gwandlet, s isch e neus stadion ko, me het uff dr schütze (und im hardturm) ersti internationli erfahrige gsammlet in dr neuzyt und mim neue stadion denn d schwiz usenand gno. ich würd aber dr erfolg us alte zyte nit schlächter bewärte als die paar titel in de ledschte johre..
wenni könnt zwüsche dr alte zyt und hüt (wome sich jo fascht no meh übere titel uffregt well dr trainer nit passt, das nit passt und säll nit toll isch) würde gärn wider eifach nume nlb-fuessball gseh.
Du hesch dämfall dr Andre Meier gseh schutte....joggggeli hat geschrieben:Ha mini erste Mätch im allte Joggeli gseh und bi denn als Goof regelmässig mit em Pape uf dr Schütze gsi. Eyeyey, was die Verteidiger damals no inere Regelmässigkeit sondergliche mol e Kerze im Stroofrum gschlage hän odr so. So öpis gseh me hüt gar nüm...
war ein geiles SpielChrisixx hat geschrieben:Erscht 2001 zum erschte mol ins Stadion gege GC, 4:5 verlore.
Kenn de FCB aber eigendli numme Erfolgrich.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
muesch mi an das spiel erinnere?MistahG hat geschrieben:axel kruse isch denn kicker worde bi berlin thunder im fall...
jesses gott, dr eigegool meier... und, es isch genau gliich gfluecht worde, wie hütt... bim 3:4 gege luzärn ischs halbe stadion nachen 3:3 usegloffe und hets 3:4 vo usse fluechend und zeter und mordio schreiend zu kenntnis gnoh... "dä fcb muessi also nieme gseh" hesch überall ghört. gange sin denn alli gliich wider... obwohl me mängmol sgfühl gha het, OB lösi dr fcb als beschte stadtclub ab...
Dito. War ne coole Zeit auf der Schützejoggggeli hat geschrieben:Ha mini erste Mätch im allte Joggeli gseh und bi denn als Goof regelmässig mit em Pape uf dr Schütze gsi. Eyeyey, was die Verteidiger damals no inere Regelmässigkeit sondergliche mol e Kerze im Stroofrum gschlage hän odr so. So öpis gseh me hüt gar nüm...