Wirgglig?? Das weissi gar nymme...Bierathlet hat geschrieben:Am letschte Cupfinal gege Züri hämr au so Säck ahkah![]()
FC BASEL 1893 vs BSC Young Boys So: 25.10.2015 16h
-
- Erfahrener Benutzer
Nene kei duet dä kubo klar vom körperisatz, und dä isch ziemlich luperein. Erst woner scho am fliege isch kunnt de arm vom safari, was au logisch isch, damit me nid blöd in keiende gegner inelauft. Git aber au halbschueschiris wo das pfiffe... Die ohni feeling for the game halt...edmond n`tiamoah hat geschrieben:Ich weiss jo nit,aber us minere Sicht cha me dört scho Penalty geh, weil mit Körperisatz het das nit wirklich öbis z tue, da er ihn mit de Ärm und de Händ zu Fall bringt...
-
- Erfahrener Benutzer
Seh ich halt anderscht, aber im Endeffekt sowieso egal. Mir hänn jo gwunne und sötte uns uf die witere ufgobe konzentriere.joggggeli hat geschrieben:Nene kei duet dä kubo klar vom körperisatz, und dä isch ziemlich luperein. Erst woner scho am fliege isch kunnt de arm vom safari, was au logisch isch, damit me nid blöd in keiende gegner inelauft. Git aber au halbschueschiris wo das pfiffe... Die ohni feeling for the game halt...
Tja gewinnen heisst aber nicht gut spielen siehe genanntes Spiel vom Sonntag wo YB klar die bessere Mannschaft war - sogar mit 10-Mann! Die Punkte holen sie immer noch aber mir gibt die Art und Weise zu denken.basler hat geschrieben:für unwüssendi wie di: FCB spieler verdiene nur guet wenn sie gwünne. d fix-löhn sin nit so hoch ahgsehtzt. Würd also dr FCB glich schlächt spiele wie YB wär das ebbe dr fall...
-
- Erfahrener Benutzer
Das Gegränne kunnt mr doch irgendwie bekannt vor... Carlos V. bisches du?Badhabits hat geschrieben:Tja gewinnen heisst aber nicht gut spielen siehe genanntes Spiel vom Sonntag wo YB klar die bessere Mannschaft war - sogar mit 10-Mann! Die Punkte holen sie immer noch aber mir gibt die Art und Weise zu denken.

was het das jetzt mit däm ztue?Badhabits hat geschrieben:Tja gewinnen heisst aber nicht gut spielen siehe genanntes Spiel vom Sonntag wo YB klar die bessere Mannschaft war - sogar mit 10-Mann! Die Punkte holen sie immer noch aber mir gibt die Art und Weise zu denken.
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
[video=youtube;I2AMgqDJbjU]https://www.youtube.com/watch?v=I2AMgqDJbjU[/video]
und 8 johr spöter hän sie immerno die glich trurige usrede4059 hat geschrieben:[video=youtube;I2AMgqDJbjU]https://www.youtube.com/watch?v=I2AMgqDJbjU[/video]

Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
Im Mittelfeld wird noch vieles abgepfiffen was im Strafraum nicht gepfiffen wird.. ist halt so...Badhabits hat geschrieben:Mal die rot/blaue Brille ablegen. Im Mittelfeld wird das Foul 100%-ig gepfiffen also auch im Strafraum, da gibt's keine zwei Meinungen.
Edit: z.B. ein Handspiel des Torhüters wird im Mittelfeld abgepfiffen, im Strafraum nicht

- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer