BSC YB VS. FC Basel 1893, Mittwoch 23.9.15 20:30h
- wikinger
- Erfahrener Benutzer
weiss jetzt nid so rächt, warum so viel lüt do inne so pessimistisch sind... ich seh d'vorteil klar uff unserer sitte. mir sind praktisch uff jedere position besser uffgstellt... das hoche pressing vo yb... das mir das au chönne het jo grad s'spiel gege florenz zeigt. vyl höcher als mir dört presst händ, goht eigentlich nid. so nach em motto... nei, uffbaue könnet ihr gegä uns sicher nid. wenn mä denn no in d'waagschale wirft, dass unseri defensive technisch besser beschlage isch als die vo dä bienli, jo denn kunnts guet!
dr fcb wird 3:1 gwinne in bern und die chleini uffkommendi euphorie wieder im keim ersticke!
dr fcb wird 3:1 gwinne in bern und die chleini uffkommendi euphorie wieder im keim ersticke!
jag älskar gnaget!!!
Gsehs au so. Do inne wird so do, als wär YB unsere absolute Angschtgegner. Guet in de letzte beide Saisons isch Billanz jewils 2S 1U 1N gsi, abr in de Saisons drvor hämmer nur no eimol gege Gälschwarz vrlore und das wohlbemerkt am letzte Spieldaag vo dr überragende Saison 11/12, wo's jo nid wirgglig me um viel gange isch (zrugggrächnet bis an letzte Spieldaag vo dr Saison 09/10wikinger hat geschrieben:weiss jetzt nid so rächt, warum so viel lüt do inne so pessimistisch sind... ich seh d'vorteil klar uff unserer sitte. mir sind praktisch uff jedere position besser uffgstellt... das hoche pressing vo yb... das mir das au chönne het jo grad s'spiel gege florenz zeigt. vyl höcher als mir dört presst händ, goht eigentlich nid. so nach em motto... nei, uffbaue könnet ihr gegä uns sicher nid. wenn mä denn no in d'waagschale wirft, dass unseri defensive technisch besser beschlage isch als die vo dä bienli, jo denn kunnts guet!

Hüt wärde mer gwünne, Basel isch motiviert,'serste Saisonviertel perfekt z'mache.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
Für alle die immer fragen obs einen Stream gibt:
Eröffnet ein Bet365 Konto (kostet nix, aber man kann natürlich jederzeit geld einzahlen via Kredit-karte oder auch via paysafekarte vom kiosk)
Auf bet365 habt ihr dann hunderte von streams, untersnderem vom FCB!! ist sehr praktisch, da es keinerlei werbung gibt, und der stream auch sehr gut auf dem handy läuft...
Eröffnet ein Bet365 Konto (kostet nix, aber man kann natürlich jederzeit geld einzahlen via Kredit-karte oder auch via paysafekarte vom kiosk)
Auf bet365 habt ihr dann hunderte von streams, untersnderem vom FCB!! ist sehr praktisch, da es keinerlei werbung gibt, und der stream auch sehr gut auf dem handy läuft...
RSL spiele werden aber nicht gestreamt in der schweiz...Nici123 hat geschrieben:Für alle die immer fragen obs einen Stream gibt:
Angschtgegener nit, aber die hän nach däm chronische Unentschiede-Saisonstart und Trainerwägsel Bluet gläckt, Umschwung und so, während sich bi de unsere vilicht e gwüssi Sälbschtzfrideheit istellt. Plus mir hän no praktisch immer mieh gha uf däm Plastiggschbilfäld z'Bärn.Gsehs au so. Do inne wird so do, als wär YB unsere absolute Angschtgegner.
Hoff natürlich schwer dass i mi tüsch, mir wärdes seh. Uf die ganz Saison gseh glaubi überhaupt nit, dass d Biene ganz vorne in dr Tabälle wärde gförlich wärde, dä Part ka me im Momänt högschtens GC zuetraue.
-
- Erfahrener Benutzer
Oder einfach unter http://schoener-fernsehen.com/ SRF 2 auswählen...Nici123 hat geschrieben:Für alle die immer fragen obs einen Stream gibt:
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
3:2 für YB. Serie Fischer geknackt. Gibt Motivation für das Weitere gegen Poznan etc. Erfolg isch nid alles im LäbeSpezi81 hat geschrieben:De Bienli dr Stachel zieh und 1:3 gwünne!

"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
Hab ich etwas verpasst ? Plastik seit 1898 ? Red Bull Bern ? FC Pepsi Wankdorf ?stacheldraht hat geschrieben:Das Gefühl ist wie gewohnt vor einem Spiel beim Plastikverein, .........!
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
Die Hurra, die Gams-Stimmung können sie sich ein anderes Mal gönnen.
http://www.solothurnerzeitung.ch/sport/ ... -129581687 (lesenswert)
https://www.youtube.com/watch?v=bdmTQwr5c_o (auf eigene Gefahr)
http://www.solothurnerzeitung.ch/sport/ ... -129581687 (lesenswert)
https://www.youtube.com/watch?v=bdmTQwr5c_o (auf eigene Gefahr)
-
- Erfahrener Benutzer
Dr Breel het geschter Sportschau gluegt und macht uns hüt dr Lewandowski...
35. Minute 0-1
38. Minute 0-2
40. Minute 0-3
42. Minute 0-4
44. Minute 0-5

35. Minute 0-1
38. Minute 0-2
40. Minute 0-3
42. Minute 0-4
44. Minute 0-5

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Nervenbündel
- Erfahrener Benutzer