Genau die gleiche Idee hatte ich auch. So Lamellenstoren, die man dann öffnen und schliessen kann.zeni hat geschrieben:Hat doch eins. Besser wäre ein Plexiglas welches man elektrisch auf Milchglas stellen kann, wenn die wieder am eskalieren sind. Sehen sie halt nichts mehr im Sektor![]()
NLA 7. Runde: FC Basel 1893 - FC Zürich, Sonntag 30. August 2015, 16:00 Uhr
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
- Emil Müller
- Erfahrener Benutzer
He,chumm emmol obe nabe!BS-Supporter hat geschrieben:Glaub dr einzig wo nit alli Tasse im Schrank het bisch du. Überreagiert???? Hesch eigentlich mol gseh was das Saupack vo Züri unserem Captain alles agschosse het? Ich fass es nit das es lüt git wo das no irgend einer Wiis beschönige. Sit Johre kämpft unsere Präsident für uns Fans gege dr Pöbel us dr Räschtschwiz um dr zu Unrächt schlächti Ruef vo de Fans z'verbessere. Einzig das verdammte Saupack us Züri hets immer nonig begriffe und schaffts immer und immer wieder mit so Aktione alles kapput zmache. Und das so öppis vo Lüt vo unserer Site no verteidigt wärde spottet jedere Beschribig. I hoff das Pack wird ändlich mol richtig bestroft, so wies mir au immer worde sin.
Dr "KONTER" het lediglich gschriebe, dass dr Schiedsrichter überreagiert het. Dodrüber cha meh gteilter Meinig si. In däm Fall git s sowohl pro als au contra Argumänt. Und was e Beschtrofig vom FC Zirü betrifft: Us minere Sicht gseh, absolut unhaltbar. Wieso? Ganz aifach. Well me dr FC Zirü nit gha haftbar mache, für e Vergoh, wo vo mehrere Privatpersone begange worde isch. Oder würdisch Du e Strof für dr Verkäufer vo Alkohol fordere, wenn eine vo sine Kunde alkoholisiert e Unfall baut? Wohl weniger.
Dr richtig Wäg muess si, dass me die Schwachmate us em Gästeblock usfindig macht, si verzeigt und aschliessend mit emene läbenslange Stadionverbot für die ganzi Schwiz belegt. E Bestrofig vom FC Zirü hingege würd nur derzue füehre, dass über kurz oder lang d Gästesektore abgschaft würde (Wie s dr Constantin so gärn hätt.), well kai Verein meh bereit si wird, für die schwachsinnige Handlige vo sine "Fans" Buesse z entrichte.
Was Di letschte Satz betrifft: Do schprichsch Du wohl s Spiel gege d Dose a. Dä Fall liegt genau glich. Au do hätte di aigentliche Täter und nit dr FCB müesse gschtroft wärde. Aber do d UEFA e Huffe vo inkompetänte Sozialhilfempfänger isch, hän si lieber zum Mittel vo dr Sippehaftig griffe. E Mittel, wo jurischtisch nit haltbar isch. Aber die überbezahlte Schwachköpf in Nyon sitze halt am längere Hebel.
meum est propositum in taberna mori.
johnDoe hat geschrieben:Das wird ein Maccabi 2.0
Zum kotze! Nur 3:1 gege d Stricher gwunne und ihres Fundamänt im Käller gfestigt!badcop hat geschrieben:absoluter scheiss match. keine chancen kein wille kein konzept. zum kotzen
Fischer raus
Heusler raus
Heitz raus
alli raus
Saison Karte abgäh
Und sowieso!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque
Boycott Seaworld & Loro Parque
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
Das de die stärksti crew vo mir hän usse wünschischTHOR29 hat geschrieben:Was dänggsch?

Hesch vergässe schriebe dass das goal vo dr Delgado versiebt het sogar Frau ti gmacht hät.. Also Delgado auch rausTHOR29 hat geschrieben:Zum kotze! Nur 3:1 gege d Stricher gwunne und ihres Fundamänt im Käller gfestigt!
Fischer raus
Heusler raus
Heitz raus
alli raus
Saison Karte abgäh
Und sowieso!

Der Ball ist rund!
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
I weiss es ghört nid do ahne...
Aber dr härdöpfelsalat vo mim mami isch eifach dr best.... Ha i hüt bim schaffe nid dezue cho zum ässe cho, drun gniess ichs jetzt
Aber dr härdöpfelsalat vo mim mami isch eifach dr best.... Ha i hüt bim schaffe nid dezue cho zum ässe cho, drun gniess ichs jetzt
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
Hatte dank der wärme au noch die litezespts an der backe, als hätte ich nicht genug geschwitzttanner hat geschrieben:das war es schon zum zuschauen, dort unten hätte ich nicht stehen wollen geschweige mich dazu noch bewegen![]()
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
7... (waren 13 Startsiege 2003/04).Nii hat geschrieben:Wie viele Siege brauchen wir noch für den besten Saisonstart in der Geschichte des FCB und der NLA?
Damals schoss man auch 8 Meisterschaftsspiele hintereinander immer mindestens 3 Tore: momentan sind es sechs, was wohl der ZWEITBESTE FCB-NLA-Wert aller Zeiten ist.