Jepp, definitiv. Scheiss drauf, wer gegen diese Amateurmannschaft so schwach aussieht hat die CL nicht verdient.Frau Ti hat geschrieben:Sach isch glofe.. Zum "würg"
CL-Play-Off 2015/2016: Maccabi Tel Aviv - FC Basel 1893 (25. August 2015)
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- Nervenbündel
- Erfahrener Benutzer
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
Hört doch mal auf mit dem Müll von wegen Europa League sei ok!
Was wollen wir im Cup der Verlierer? In der CL Spielt die Musik, da wird das Geld geholt und den verdammten Final erreichen wir auch in der EL nicht. Es gibt keinen Grund sich über das Verpassen der CL zu freuen, keinen einzigen. Auf jetzt zum Lucky Punch!

"You are not losing a goalkeeper, you are winning a fan" - Franco Costanzo, FC Basel 2006 - 2011
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
- fcb4ever1893
- Erfahrener Benutzer
Tja dasch de Unterschied wenn mr e Tuchel holt wo d ganzi Spielphilosophie inepar Mönet ändert und mir us Angscht e Trainer hole wo ide Schwiz zwar Meischter wird aber suscht nüt risst.
Me muess mol das ganze Konzäpt überdänke und do stelli au d Vereinsleitig in Frog.
Dr letscht Trainer wo was gändert het, isch dr Fink gsi. Dr Räscht sind Pseudos gsi..wo ide Supidubi league dominiert hännd. Richtigi Büezer halt...Gross, Yakin, Fischer usw
Me muess mol das ganze Konzäpt überdänke und do stelli au d Vereinsleitig in Frog.
Dr letscht Trainer wo was gändert het, isch dr Fink gsi. Dr Räscht sind Pseudos gsi..wo ide Supidubi league dominiert hännd. Richtigi Büezer halt...Gross, Yakin, Fischer usw
MümümüHajdin hat geschrieben:Tja dasch de Unterschied wenn mr e Tuchel holt d ganzi Spielphilosophie inepar Mönet ändert und mir us Angscht e Trainer hole wo ide Schwiz zwar Meischter wird aber suscht nüt risst.
Dr letscht Trainer wo was gändert het, isch dr Fink gsi. Dr Räscht sind Pseudos gsi..wo ide Supidubi league dominiert hännd
kuum laufts eimol schief, wird grad alles in Froog gstellt. Hau doch ab du Arschloch!!!!
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
Tuchel wollte nie Trainer bei uns werden, ist das so schwer zu verstehen?Hajdin hat geschrieben:Tja dasch de Unterschied wenn mr e Tuchel holt d ganzi Spielphilosophie inepar Mönet ändert und mir us Angscht e Trainer hole wo ide Schwiz zwar Meischter wird aber suscht nüt risst.
Dr letscht Trainer wo was gändert het, isch dr Fink gsi. Dr Räscht sind Pseudos gsi..wo ide Supidubi league dominiert hännd
Wir haben nicht nur Spieler, sondern auch Rekorde aufgestellt! 8x Meister in Serie!
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
MümümüHajdin hat geschrieben:Tja dasch de Unterschied wenn mr e Tuchel holt d ganzi Spielphilosophie inepar Mönet ändert und mir us Angscht e Trainer hole wo ide Schwiz zwar Meischter wird aber suscht nüt risst.
kuum laufts eimol schief, wird grad alles in Froog gstellt. Hau doch ab du Arschloch!!!!
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.