Fotos von Polizisten und Vor-Ort-Fotos

Diskussionen rund um den FCB.
Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Fotos von Polizisten und Vor-Ort-Fotos

Beitrag von Eckfahne »

Ich weiss nid wo ich das gläse ha aber irgendöbber het mol gseit gha är bruchi Fotteli vo dr Situation. Wär no Fötteli brucht für dr Awalt oder füre Gang zur Polizei zum zeige dass mr wirklich bedroht worde sin söll sich bitte uf pn mälde, ich wird jedem wos bruchtdie Fötteli schicke. Ich ha Bilder wo me gseht wie sie uns ikeile sowie Bilder wo zeige dass sie Waffe gege uns richte. Und sorry wenns dä Thread scho mol gä het.

Cheeers

PS: Ich ha leider kei Homepage, wär eifach gsi....

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Und vergässed euri Mail-Adi nid, me ka keini Attachements uf pn schicke.

Greeez

klibo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von klibo »

habe dir ein e-mail auf denen private e-mail adresse geschrieben

ynwa
Neuer Benutzer

Beitrag von ynwa »

Bild 1 (Orginalgrösse) :
Bild

------

Bild 2 (Orginalgrösse) :
Bild

-----

Bild 3 (Orginalgrösse) :
Bild

-----

Bild 4 (Orginalgrösse) :
Bild

-----

Bild 5 (Orginalgrösse) :
Bild

klibo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von klibo »

danke jungs

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblue-calvin »

ynwa hat geschrieben: Bild 3 (Orginalgrösse) :
Bild
die fühle sich worschienlich ganz geil..

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Als Tip: Ich bi uf em Polizeiposte gsi, vor allem d Fottene mit de Poliziste druff in einere Reihe und das eine Fotteli wo e chil schreg isch mit em Bull wo d Waffe uf Gsichtshöchi hebt macht extrem Idruck bi dr Basler Polizei! :D

Cheers

Psycho_BS
Neuer Benutzer

Beitrag von Psycho_BS »

Jo i mag mi no genau an dr Mister Cool erinnere, wo sich sooo toll gfunde het und sini Gummischrotgun diraegt uff Gsicht und Kopfhoechi vo Luet ghalte het. Und dä Tzp isch in dr Mitti gstande wo alli händ miesse dure zum sich lo vrhafte (odr frezycho)... und das uf 1 bis 3 Meter maximalabstand zu de Fans...
Fairerwis muess me sage, dass gwüssi anderi Polizischte ihre Flinte, gege ganz obe odr gege e Bode grichtet haend... abr i will mr jo nid vorstelle, was bassiert waer wenn doert e Falschusslosgange wär, wies au am Sunntig bassiert isch, glücklicherwis het sich doert dae Querschlegr numme öbbr am Fuess vrletzt

Litmanen
Neuer Benutzer

...

Beitrag von Litmanen »

Foto 5:

Man beachte die Hand des Polizisten. Finger ist am Abzug.

Was ist mit "Finger lang"???

2. Nie eine Waffe auf etwas richten, das man nicht treffen will.

3. Solange die Visiervorrichtung nicht auf das Ziel gerichtet ist, ist der Zeigefinger ausserhalb des Abzugbügel zu halten.

D.h. der Polizist WOLLTE die Person im Gesicht treffen... :eek: :eek: :eek:

P.S.: "I bi denn kei Armeefreak, das isch mr nur grad spontan in Sinn ko wo ich das gseh ha"

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Super Bilder!!!! Genau so öppis bruchts ... me gseht ganz klar wie aggressiv die Zürcher Polizei isch ...!!!!

Smokey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smokey »

Der Junge der Gestern im Fernsehen kam (Glaube ich SFDRS oder Telebasel) hat ja auch erzählt er sei von einem Geschoss im GESICHT getroffen worden (Man hats auch deutlich gesehen!).

WICKSRS
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Die Fottene sin entstande kurz bevor ich verhaftet worde bi... und d Foti mi de Bulle in einere Reihe: ich ha doch zimlich dr Schiss in de Hose gha, ich mein, die hän mi zimlich im Visier gha...

Und die wos interessiert: Dä Typ wo uns immer Fotografiert het in dr Schleuse, dä Typ ha ich uf Foti gha und rotet mol ob ich noch mim Zelleufenthalt die Foti no gha ha.... Wicksr das.... :mad:

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

ich finde die polizeiaktion nicht gut, allerdings muss ich sagen: für michs siehts auf foto nummer 5 aus. als ziele der beamte auf den bauch..

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Eckfahne hat geschrieben:Die Fottene sin entstande kurz bevor ich verhaftet worde bi... und d Foti mi de Bulle in einere Reihe: ich ha doch zimlich dr Schiss in de Hose gha, ich mein, die hän mi zimlich im Visier gha...

Und die wos interessiert: Dä Typ wo uns immer Fotografiert het in dr Schleuse, dä Typ ha ich uf Foti gha und rotet mol ob ich noch mim Zelleufenthalt die Foti no gha ha.... Wicksr das.... :mad:
Was meinsch wieso ich allne gseid ha wo um mi gstande sind "Schaltet euri Natel us und sichert euri Digicam Chips" ... jetzt wüsset ihr wiso

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Denne lueg mol uf Nr.4 ...
dasto hat geschrieben:ich finde die polizeiaktion nicht gut, allerdings muss ich sagen: für michs siehts auf foto nummer 5 aus. als ziele der beamte auf den bauch..

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Isch mr alles e chli z schnäll gange.... Aber die andere Fottene ha ich no, denne die sin im Cache vo dr Digicam gsi.... Vollidiote das, hän worschinlich dänkt wenn sie dr Chip foratiere bi ich alli Fotene los... :p
BloodMagic hat geschrieben:Was meinsch wieso ich allne gseid ha wo um mi gstande sind "Schaltet euri Natel us und sichert euri Digicam Chips" ... jetzt wüsset ihr wiso

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Eckfahne hat geschrieben:Denne lueg mol uf Nr.4 ...
?? seh da keine waffe auf personen gerichtet.. aber ist schon spät und ich hatte heute abend auch bereits das einte oder ander bier (feiertag morgen allez :D )

ist übrigens nicht so gemeint, das ich die polizisten extrem in schutz nehmen will, ich weis einfach nur, wie die polizei argumentiert..

Litmanen
Neuer Benutzer

Beitrag von Litmanen »

ok... bei genauerem Hinsehen ist es wohl nicht Gesichtshöhe... (Brust- od. Halshöhe würde ich sagen, da das Bild schräg ist) ABER: Trotzdem ist der Finger am Abzug und man beachte die Haartracht des Fan's im Vordergrund. Es ist davon auszugehen, dass die Person weiblich ist (Mutter od. Tochter). Es ist unverantwortlich so, aus nächster Nähe, auf eine Person zu zielen. Ein Schubser von der Seite hätte gereicht und der Schuss hätte den Fan verletzt.

und trotzdem muss man davon ausgehen, dass er den weiblichen FCB Fan treffen wollte (aufgrund meines oben aufgeführten Statements).

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

ich habe mehr fotos die das sonst eindeutig bestätigen... aber es geht auch nicht darum, es geht nur um das Ganze. Und das war schwer daneben...

Litmanen
Neuer Benutzer

Beitrag von Litmanen »

schon klar... aber dann braucht man ja auch stichhaltige Beweise (wie z.B. eben genau obige Fotos)

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Das war mein Gedanke... und es hat wirklich was gebracht... die Gesichter der Polizisten heute auf dem Spiegelhof waren unbezahlbar....

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

miend mol do rächts hinde luege dä vermummti isch das e polizischt?

http://www.threelions.ch/temp/foto3.jpg

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Eckfahne hat geschrieben:Als Tip: Ich bi uf em Polizeiposte gsi, vor allem d Fottene mit de Poliziste druff in einere Reihe und das eine Fotteli wo e chil schreg isch mit em Bull wo d Waffe uf Gsichtshöchi hebt macht extrem Idruck bi dr Basler Polizei! :D

Cheers
Sehr wahrscheinlich haben sie ihren Zürcher Kollegen auf dem Bild wieder erkannt.

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Oder sie sind froh nicht solche abscheulichen Uniformen tragen zu müssen....

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblue-calvin »

brewz_bana hat geschrieben:miend mol do rächts hinde luege dä vermummti isch das e polizischt?

das isch glaub eher e fcb fan?! s liibli isch ähmel rotblau (me erkennts no e glai bitz..)

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

brewz_bana hat geschrieben:miend mol do rächts hinde luege dä vermummti isch das e polizischt?

Ganz klar e Zivi.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

redblue-calvin hat geschrieben:das isch glaub eher e fcb fan?! s liibli isch ähmel rotblau (me erkennts no e glai bitz..)
stimme im fma zue, zivilpoliziste send ned emmer in polizeimontur ;)

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

fma79 hat geschrieben:Ganz klar e Zivi.
Hätte ich spontan auch gesagt. Nicht nur wegen seinem Auftreten - er kann ja nicht einfach so vermummt hinter den ZH-Bullen stehen.
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Das isch eine... är het e Kolleg vo mir us dr Schissi gholt wo är isch go pisse... also zur Zit wo me no het dörfe... ganz e aggressivi Dräcksau, het en usezerrt und in d Mängi gschobe. DRÄCKSAU!

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Übrigens, so "unauffällig" kleiden sich die Zivis... :rolleyes:

Bild
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Antworten