FCB Persönlichkeit auf der Strasse getroffen
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
Vorletzte Woche im Coop Oberwil am Einkaufen....D4R4 hat geschrieben:Alex Frei mit Familie im selben Hotel..
Ist schon ganz witzig![]()
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Erfahrener Benutzer
Isch es nid, und das isch guet so.Djox87 hat geschrieben:hmm nid gwüsst dass es en fcb persönlichkeit isch.....
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Isch das jetzt en Info für die näggsti Blöd-Änte gsi oder eifach zum Stricher, wo do lääse, chli ins Schwitze bringe?SubComandante hat geschrieben:Vorher Chermiti vor de Gschäftsstell aatroffe.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Ha hüt am Morge dr Gusti Nussbaumer gseh im Kiosk wie er sicher öbbe 10 Zytige in allne Sproche kauft het. Holt echt de jede Morge für alli Spieler ihri Zytige?
In dem Momänt isch mir Uffgfalle, dass ich gar nit rächt weiss, was dr Gusti bim FCB alles macht. Was heisst Teammanager?
Isch er derfür Verwantwortlich, dass s'Hotel buecht isch und d'Reis plant? Will mitem sportliche ansich heter jo eigentlich nüt zdue ussert vor de Mätsch am FCB TV d'Uffstellig verrote
In dem Momänt isch mir Uffgfalle, dass ich gar nit rächt weiss, was dr Gusti bim FCB alles macht. Was heisst Teammanager?
Isch er derfür Verwantwortlich, dass s'Hotel buecht isch und d'Reis plant? Will mitem sportliche ansich heter jo eigentlich nüt zdue ussert vor de Mätsch am FCB TV d'Uffstellig verrote
Dr Gusti isch dr Don vom FCBRhymaa hat geschrieben:Ha hüt am Morge dr Gusti Nussbaumer gseh im Kiosk wie er sicher öbbe 10 Zytige in allne Sproche kauft het. Holt echt de jede Morge für alli Spieler ihri Zytige?

Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurst
- Erfahrener Benutzer