Der ideale ist etwas übertrieben, aber evtl. die beste Alternative ?muess mr au us "etwas objektiverer" Sicht erkenne, dass dr Lang dr ideali FCB Captain isch?
Naja, wenn es ein Rezept geben würde, wo man bei der Trainerwahl garantiert nicht in die Kloschüssel greiffen würde, wäre der Faden hier schon überflüssig.und ich will sage, du hesch absolut nid verstande, uf was ich ha use welle. Heusler/Heitz rede sit eh und je vor menschliche Site bim Trainer. Die beide hend aber e Yakin igstellt, hend sich vomne Sousa illule loh was das betrifft, hend jetzt also mehrmols Wunschtrainer igstellt wo aber eins vo ihrne wichtigste Kriterie nid erfüllt und das bim eigentlich wichtigste Agstellte. Ich find das muess mr langsam scho biz hinterfroge und nid eifach blind juble, wenn jetzt e Ursli vorgstellt wird und vo Identifikation und Verbundeheit gredet wird. Dr Ursli het das ganz bestimmt aber halt nid zum FCB sondern nur zum FCZ! Wird das mitm Ursli au nix, i gang stark drvo us, jublet mr eifach im negste zue wo vo Heusler/Heitz präsentiert wärde?
Ich betrachte Urs Fischer eher als ein nächstes Experiment (nicht im Sinne von nobilissa