Findet ihr es gut das Urs Fischer FCB Trainer ist?

Diskussionen rund um den FCB.

Findet ihr es gut das Urs Fischer FCB Trainer ist?

Ja
162
75%
Nein
54
25%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 216

Kybi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kybi »

muess mr au us "etwas objektiverer" Sicht erkenne, dass dr Lang dr ideali FCB Captain isch?
Der ideale ist etwas übertrieben, aber evtl. die beste Alternative ?
und ich will sage, du hesch absolut nid verstande, uf was ich ha use welle. Heusler/Heitz rede sit eh und je vor menschliche Site bim Trainer. Die beide hend aber e Yakin igstellt, hend sich vomne Sousa illule loh was das betrifft, hend jetzt also mehrmols Wunschtrainer igstellt wo aber eins vo ihrne wichtigste Kriterie nid erfüllt und das bim eigentlich wichtigste Agstellte. Ich find das muess mr langsam scho biz hinterfroge und nid eifach blind juble, wenn jetzt e Ursli vorgstellt wird und vo Identifikation und Verbundeheit gredet wird. Dr Ursli het das ganz bestimmt aber halt nid zum FCB sondern nur zum FCZ! Wird das mitm Ursli au nix, i gang stark drvo us, jublet mr eifach im negste zue wo vo Heusler/Heitz präsentiert wärde?
Naja, wenn es ein Rezept geben würde, wo man bei der Trainerwahl garantiert nicht in die Kloschüssel greiffen würde, wäre der Faden hier schon überflüssig.
Ich betrachte Urs Fischer eher als ein nächstes Experiment (nicht im Sinne von nobilissa :D ) um den richtigen Trainer zu finden. Und i-wie sagt mir mein Bauchgefühl dass es mit Urs Fischer gut werden könnte. Mit Gewissheit kann mans halt einfach nicht Voraus sagen weder im positiven noch im neagtiven.

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

Kybi hat geschrieben:Der ideale ist etwas übertrieben, aber evtl. die beste Alternative ?
willsch dr irgend e Smily ussueche wo Sarkamus azeigt? zur Froog: e GC Captain wo zum FCB chunt, isch us Fansicht nie e Thma für das Amt!!!!!!!!!

harry99
Erfahrener Benutzer

Beitrag von harry99 »

Das isch sicherlich passender als mit yakin oder sousa
:):)FC BASEL FOREVER:):)

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

Joggeli hat geschrieben:
Frage an dich, Joggel:
Wen hättest du denn als Trainer genommen, wenn du alleine hättest entscheiden können?

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

Tsunami hat geschrieben:Frage an dich, Joggel:
mit bestem Dangg zrugg :cool:

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

I
Ob är dr richtigi trainer isch oder nid, wird sich zeige...
I dängg das är meh uffem kaste het, als alli dängge...

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

Joggeli hat geschrieben:mit bestem Dangg zrugg :cool:
Also: Keinen.
Das wäre ja doch die schlechteste Lösung gewesen.

blauetomate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blauetomate »

nobilissa hat geschrieben:Ich halte Herrn Fischer für weniger belastbar als er wirkt, und was Thun anbelangt: Erfolg ist nie die Leistung eines einzelnen.
Erster Teil: ich unterstütze die Wahl von UF - hatte aber bei den ersten Interviews ganz unerwartet den gleichen Eindruck. UF wirkte nicht so souverän wie bei Interviews für den FC Thun. Als ob er nicht ganz sicher sei, diese Last als FCB-Trainer auch tragen zu können. Daran kann man zugrundegehen oder wachsen. We will see - spannend auf jeden Fall.

Zweiter Teil: Das hingegen ist doch eine deftige Plattitüde - denn sie läuft darauf hinaus, dass es völlig egal ist, wer Trainer ist. Scheitert man, ist es das Umfeld, hat man Erfolg, ist es das Umfeld. Selber trägt man als Trainer nix dazu bei. Es war also auch nicht Favre, der Gladbach vor 3 Jahren in aussichtsloser Situation gerettet hat, sondern das Umfeld. Obwohl in den 25 Spielen davor die gleiche Mannschaft mit einem anderen Trainer aber mit dem gleichen Umfeld völlig versagt hatte.

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Nii hat geschrieben:Das kunnt nid in Frog, mi Bluet isch Rot-Blau, ewigi Treui und so...
Und dr Heusler isch momentan unsere bescht Maa. Ihm kah ich nüt vorwärfe, e bessere Präsi kah ich mir nid vorstelle. Trotzdäm find ich d'Wahl vom Fischer e schlächte Entscheid, vor allem us emotionale/clubpatriotische Gründ. E ehemolige FCZ-Captain, wo immer no vo dr Südkurve verehrt wird, als FCB-Trainer goht gar nid!
Wiedersprichsch dr bitz. Wenn dr Heusler dr best Ma isch, wär dr Fischer nit do. Fischer het sich nit sälber abote Heusler het ne welle. Het dr Fischer den selle nei sage well er mol bim FCZ gsi isch? Vorstellige händ ihr… Unsere Presi het genau gwüsst dass dr UF e FCZ Legände isch, aber er ka ebe bitz über dr Tällerrand luege unser best Ma ;)

Mephisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mephisto »

Frau Ti hat geschrieben:Wiedersprichsch dr bitz. Wenn dr Heusler dr best Ma isch, wär dr Fischer nit do. Fischer het sich nit sälber abote Heusler het ne welle. Het dr Fischer den selle nei sage well er mol bim FCZ gsi isch? Vorstellige händ ihr… Unsere Presi het genau gwüsst dass dr UF e FCZ Legände isch, aber er ka ebe bitz über dr Tällerrand luege unser best Ma ;)
Als Gschäftsfhyrer entscheidisch grundsätzlich mit m hirn und nid mitm härz. Für eimol wär e usnahm ahgebrocht gsi.

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Mr wird's gseh, ob's dr richtig Entscheid isch. Nid ganz irrelevant isch, wie sich s'Kader no verändere wird bis Ändi August. Ych bi eher skeptisch, vor allem was die vor em e Joor propagierti Wyterentwicklig uf internationaler Ebeni betrifft. Dr Ursli versprieht halt scho chli e Provinzflair. Viellicht bini aber au no chli noochebländet vom Bländer. :cool:

Uf jede Fall kunnt mir - us wellem Grund au immer - die Szenein Sinn, wenn ych an die näggsti Maisterfiir dängg...
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

Ob provinzflair oder nid, är isch nid dr sousa....

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

winniepooh hat geschrieben:Ob provinzflair oder nid, är isch nid dr sousa....
Nei, und das isch au guet so.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Frau Ti hat geschrieben:Wiedersprichsch dr bitz. Wenn dr Heusler dr best Ma isch, wär dr Fischer nit do. Fischer het sich nit sälber abote Heusler het ne welle. Het dr Fischer den selle nei sage well er mol bim FCZ gsi isch? Vorstellige händ ihr… Unsere Presi het genau gwüsst dass dr UF e FCZ Legände isch, aber er ka ebe bitz über dr Tällerrand luege unser best Ma ;)
ich glaub du muesch mol lere, dass nid alles numme so eidimensional isch...

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

MistahG hat geschrieben:ich glaub du muesch mol lere, dass nid alles numme so eidimensional isch...
Worum? In däm Punggt het d Frau Ti absolut rächt!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

narsil hat geschrieben:Wet jo gseh was los wär, würd d Cecca morn als neue Trainer vom FCZ vorgestellt.........
Gibt es dann auch eine Cecca Wurst in Züri?

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Au ich ha kei Freud an dääre Trainer-Wahl, lueg aber alles e bitz differenzierter aa und nit numme emotional.
E Vereinsfiehrig isch kei Fankurve und muess mänggmool Entscheidige träffe, wo rein uss dr Sicht und zum Wohl vom Verein nitt dr Meinig vo dr Minder- oder Mehrheit vo de Fans entspricht. Es isch nach em vergangene Johr klar gsi, dass s'Experimänt miteme Trainer, wo nit dütsch ka, gscheiteret isch. Also isch es drumm gange e dütsch-sprochige Maa z'inschtaliere, wo zueglyych no e gwüssi Kontinuität in Verein bringe ka und nit grad bi dr erschtbeschte Gläägeheit wyyder abhaut. E Trainer uss em "grosse Kanton" isch deshalb momentan au nit in Froog ko. Wär isch übrigblyybe? Es hett nur no eine gää und dä isch jetz bi unserem FCB, unabhängig vo synere Vergangeheit. Ich betracht die Züürischnööre aifach als Übergang in die Zyt, wo Lüüt wiene Beni Huggel oder Raphael Wicki vo dr Ussbildig här so wyt sinn, dass sy s'Rueder könne übernaäh. Bis denn, do bin-y überzügt, git au dr Zürcher Vollgas, aifach mit em Makel, dass är halt e Zürcher isch. Shit happens, aber es hätt könne schlimmer ko (Saibene, Sforza, Forte..........)

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

footbâle hat geschrieben:Diese Ja/Nein Umfrage finde ich aussagekräftiger als ein Wischiwaschi mit 37 Möglichkeiten.
Sie trennt die Fans von den Kunden.
Anmassend.

Meine Schmerzgrenze wäre z.B. erreicht, wenn Constantin unser Präsi würde.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

THOR29 hat geschrieben:Worum? In däm Punggt het d Frau Ti absolut rächt!
nei.

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Gollum hat geschrieben:Anmassend.
Meine Schmerzgrenze wäre z.B. erreicht, wenn Constantin unser Präsi würde.
Gut so. Genau darum geht es mir. Jeder Fan hat seine Schmerzgrenze.
Und anderen Fans vorschreiben zu wollen, wo die Schmerzgrenze zu sein hat, ist anmassend.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

winniepooh hat geschrieben:Ob provinzflair oder nid, är isch nid dr sousa....
wenn das jetzt s argumänt isch, denn guet nacht... :rolleyes:

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

footbâle hat geschrieben:Gut so. Genau darum geht es mir. Jeder Fan hat seine Schmerzgrenze.
Und anderen Fans vorschreiben zu wollen, wo die Schmerzgrenze zu sein hat, ist anmassend.
Genau. Merksch öppis?

Zur Umfrage: Gut find' ich's nicht wirklich. Kann da Joggelis Gemütslage schon nachvollziehen und ein bisschen teilen. Schlecht fibnde ich's aber eben auch nicht - auch eingedenk der Alternativen. Insofern sind halt solche schwarz/weiss Dinger eben doch nicht das Gelbe vom Ei.

Käsebrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käsebrot »

footbâle hat geschrieben:Gut so. Genau darum geht es mir. Jeder Fan hat seine Schmerzgrenze.
Das warst du, der anderen vorschreiben wollte, wo die Schmerzgrenze sei und ihnen ihr Fan-Dasein absprach:
footbâle hat geschrieben:Diese Ja/Nein Umfrage finde ich aussagekräftiger als ein Wischiwaschi mit 37 Möglichkeiten.
Sie trennt die Fans von den Kunden.

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Käsebrot hat geschrieben:Das warst du, der anderen vorschreiben wollte, wo die Schmerzgrenze sei und ihnen ihr Fan-Dasein absprach:
Ich habe im Beitrag #23 versucht, zu erklären, worum es mir geht.

Antworten