Unsere neu Kapitän
Unsere neu Kapitän
Wer sölls wärde?
Ich nimm ah, dr Sousa het bezüglich dr Captain-Frog nüm allzuviel vorarbeit gleistet, so dass dr Urs cha entscheide.
Wenn ich s'Kader so ahlueg, denn springt mir keine ind Auge wie damals dr Pipi.
Dr FF sehn ich leider gar nit, au wenn er blibt nit. Er isch mir eifach zu wenig vo allem.
Delgado wär e Option, aber für das spiilt er eidütig zwenig.
Zuffi isch kei Option
Suchy kenn ich viel zwenig. Ha glaub no die es Interview vo ihm ghört, ussert dört wo er es Ronaldo Poster verrisse het mitem Vaclik.
Villicht kasch au eine mit dr Binde beflügle und er wachst no in die Rolle ine aber ich seh eifach keine grad
Ich nimm ah, dr Sousa het bezüglich dr Captain-Frog nüm allzuviel vorarbeit gleistet, so dass dr Urs cha entscheide.
Wenn ich s'Kader so ahlueg, denn springt mir keine ind Auge wie damals dr Pipi.
Dr FF sehn ich leider gar nit, au wenn er blibt nit. Er isch mir eifach zu wenig vo allem.
Delgado wär e Option, aber für das spiilt er eidütig zwenig.
Zuffi isch kei Option
Suchy kenn ich viel zwenig. Ha glaub no die es Interview vo ihm ghört, ussert dört wo er es Ronaldo Poster verrisse het mitem Vaclik.
Villicht kasch au eine mit dr Binde beflügle und er wachst no in die Rolle ine aber ich seh eifach keine grad
Also wenn er bleibt isch es für mich dr FF. Ich würd ihm aber en Wächsel wünsche, ha amigs bitz s Gfühl er chunt do nüm gross witer.
Seh au dr Delgado oder dr Samuel, spile wohl aber beidi z wenig…
BIm Zuffi dänk ich amigs mit eme gute Motivator wär er ebe e Granate, bi gspannt was die Saison mit ihm uf uns zue chunt. Menschlich und au spielerisch ka mer scho e grosse Schritt vorwärts vorstelle, sogar als Capitano, aber ebe nit scho afang Saison.
Seh au dr Delgado oder dr Samuel, spile wohl aber beidi z wenig…
BIm Zuffi dänk ich amigs mit eme gute Motivator wär er ebe e Granate, bi gspannt was die Saison mit ihm uf uns zue chunt. Menschlich und au spielerisch ka mer scho e grosse Schritt vorwärts vorstelle, sogar als Capitano, aber ebe nit scho afang Saison.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
- Scott Chipperfield #11
- Erfahrener Benutzer
jo das isch scho klar.BloodMagic hat geschrieben:Denn müesst me aber sicher sii, dass är au Stammspieler isch und das isch är für mi mit unsere Asprüch nid.
- Als Captain sött me scho e gwüsses Alter ha
- epar Jöörli bim FCB gspielt ha
- vode Fans gmocht wärde
- vom Team respektiert wärde (isch anschinend de Fall wie de Sousa gsait het)
Me muess halt luege wie de Fischer uffstellt, aber bi Thun ischs halt e 4-2-3-1 gsi.
GLaubs kuum dass er die Formation au bim FCB awändet..höchstens in Spiel als Underdog.
------------Vaclik-----------
Xhaka--Suchy--Hoegh--Lang
--------------Frei-------------
Gonzales--Delgado--Zuffi---
----Embolo--Gashi-----
-
- Benutzer
Dazu müsste ER aber Stammspieler sein. Auch bin ich mir nicht so sicher, ob IHM dieses Amt überhaupt liegt. So wirklich extrovertiert wirkt ER auf mich nicht und ER ist auch keiner der bedingungslos in jeden Zweikampf geht und die Mannschaft nach vorne pusht. So etwas erwarte ich aber von einem Kapitän.jay hat geschrieben:gehts noch?
es kann nur einen geben.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Ich denke man muss schauen wer unbestrittener Stammspieler ist.
Das wären sicher Vaclik und Suchy.
Im MF wird ja meist etwas rotiert, vorallem sollte man das tun wenn Frei weiterhin nicht seine Leistung bringt.
Warum eigentlich nicht Suchy? Klar weiss ich nicht was er neben dem Platz für eine Rolle fürs Team spielt. Aber was ich beurteilen kann, da würde es passen.
Das wären sicher Vaclik und Suchy.
Im MF wird ja meist etwas rotiert, vorallem sollte man das tun wenn Frei weiterhin nicht seine Leistung bringt.
Warum eigentlich nicht Suchy? Klar weiss ich nicht was er neben dem Platz für eine Rolle fürs Team spielt. Aber was ich beurteilen kann, da würde es passen.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
Ich finde der Captain muss ned zwingend der Liebling der Fans sein, aber ansonsten stimme ich zu. Ein Captain sollte doch ne recht starke Bindung zum Verein haben.Hajdin hat geschrieben:- Als Captain sött me scho e gwüsses Alter ha
- epar Jöörli bim FCB gspielt ha
- vode Fans gmocht wärde
- vom Team respektiert wärde (isch anschinend de Fall wie de Sousa gsait het)
Ein komplett neuer Spieler kann dieses Kriterium nicht erfüllen.
Aber welche Spieler stehen bei diesen Kriterien realistisch zur Auswahl?
Xhaka spielt viel, ist lange dabei, aber zu hitzköpfig
ER spielt zuwenig
Fabian Frei... ist eventuell nicht mehr lange da.
PH.... eher nicht.
Embolo wäre es, wenn er in 5 Jahren noch/wieder hier spielen würde. Aber aktuell ist er noch zu jung. Auch wenn er sehr viele Anlagen zu einem guten Captain zu haben scheint.
Es gibt leider keinen einzigen Spieler, der wirklich ein "JA DER ISSES" auslöst.
Q.E.DAsmodeus hat geschrieben:Ich bin ehrlich. Ich hatte ein schlechtes Gefühl mit der neuen Führung. Ich habe befürchtet, dass der Ruf von Streller, Frei und Wicky noch schlimmer ruiniert würde als es damals bei Yakin geschehen ist.
Beliebte Spieler ohne Ahnung in den Vorstand hiefen und gleichzeitig das komplette Prinzip des Vereins umkrempeln? Da kann ja nur der goldene Lack abblättern und Rost zum Vorschein kommen.