Kannst du bitte Namen nennen?Pusher hat geschrieben:Supertalente auf der Tribüne...
Transfergerüchte 15/16
https://youtu.be/CkyO4lcBgrAaguero hat geschrieben:Kannst du bitte Namen nennen?
Das wird sich ja jetzt ohne den Blender ändern. Kakitani als Stammspieler, und wumms, 20 Saisontore. Und User Aguero dreht Durch!Pusher hat geschrieben:Klar merki öppis... dä het wenigschtens no öfter gschpielt und isch nid eifach uf d Tribüne verbannt worde...
nick knatterton hat geschrieben:England dürfte mittlerweile eine kollektive FC Basel-Phobie entwickeln.
http://www.transfermarkt.ch/fc-basel-18 ... /verein/26Pusher hat geschrieben:Klar merki öppis... dä het wenigschtens no öfter gschpielt und isch nid eifach uf d Tribüne verbannt worde...
Die Ussag isch nid ganz richtig...
Transfergerüchte 15/16
sorry... du verzellsch öppis vo Supertalent uf de Tribüni... e Supertalent isch evtl. de Embolo oder villicht mol de Albijan Ajeti... aber doch nit unsere Edel-Japaner...Pusher hat geschrieben:Klar merki öppis... dä het wenigschtens no öfter gschpielt und isch nid eifach uf d Tribüne verbannt worde...
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
Ja aber aus Freude. Ich gönns jedem FCB Spieler wenn er einschlägt. Aber das was ich von Kakitani gesehen habe ist für mich einfach zu wenig.johnDoe hat geschrieben:Das wird sich ja jetzt ohne den Blender ändern. Kakitani als Stammspieler, und wumms, 20 Saisontore. Und User Aguero dreht Durch!
Ich lass mich aber gerne überraschen und Kakitani kriegt von mir sicher noch ein Jahr. Aber ihn als Supertalent zu bezeichnen ist schon ein bisschen zu viel des Guten...
Klar isch halt kei Edel-Argentinier, de Kakitani. Aber wenn mol bitz übere Tällerrand useluegsch, sesch es au. Ich ha Fründe in Japan, und glaub mr dr Kakitani isch dört einiges mehr als nur e Ajeti ober Emboloaguero hat geschrieben:sorry... du verzellsch öppis vo Supertalent uf de Tribüni... e Supertalent isch evtl. de Embolo oder villicht mol de Albijan Ajeti... aber doch nit unsere Edel-Japaner...

Ja Supertalent ist zu hoch gegriffen. Aber wir haben meiner Meinung nach einfach nicht genug Spielminuten von ihm gesehen, um ein so abschliessendes Fazit zu ziehen.aguero hat geschrieben:Ja aber aus Freude. Ich gönns jedem FCB Spieler wenn er einschlägt. Aber das was ich von Kakitani gesehen habe ist für mich einfach zu wenig.
Ich lass mich aber gerne überraschen und Kakitani kriegt von mir sicher noch ein Jahr. Aber ihn als Supertalent zu bezeichnen ist schon ein bisschen zu viel des Guten...
nick knatterton hat geschrieben:England dürfte mittlerweile eine kollektive FC Basel-Phobie entwickeln.
Scheisse aber Hure ist auch grad voll "IN". Und Wandern sollte er auch gerne! Huren-Geiler-Wander-Popstar?Mundharmonika hat geschrieben:Edel-Popstar, wenn ich bitten darf!
PS: Falls Du es noch nicht gemerkt hast; das Wort Edel ist im Moment grad en vogue!
GRAS [SUP]FRÄSSE[/SUP] / [SUB] by Skyline[/SUB]
Ja, ja.... Was machst du, wenn Dein Liebling nach Fiorentina zieht? Schaun' mer mal , wie sich Kakitani unter einem anderen Trainer machen wird, bevor weiter so ein quatsch erzählt wird.aguero hat geschrieben:sorry... du verzellsch öppis vo Supertalent uf de Tribüni... e Supertalent isch evtl. de Embolo oder villicht mol de Albijan Ajeti... aber doch nit unsere Edel-Japaner...
-
- Erfahrener Benutzer
Na, solange Edelmann nicht zurück kommt, ist alles Ok.Mundharmonika hat geschrieben:Edel-Popstar, wenn ich bitten darf!
PS: Falls Du es noch nicht gemerkt hast; das Wort Edel ist im Moment grad en vogue!

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Quelle: http://www.blick.ch/sport/fussball/tran ... 30758.html (Blöd)SimonFCB hat geschrieben:Elneny anscheinend Thema bei Dynamo Kiew
Blick isch allerdings bi Transfers immer guet informiert, wenni das richtig in Erinnerig ha. Do die Mäldig also nume so wie dehigschisse usseht, dänki au eher, dass es in däm Fall e "Änte" isch.fcb1992 hat geschrieben:Quelle: http://www.blick.ch/sport/fussball/tran ... 30758.html (Blöd)
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
Wieder so ein Kandidat, der dann in ein paar Monaten heulend daherkommt, weil er merkt, dass die Winter dort so verdammt lang und kalt sind. Elneny darf von mir aus gerne gehen. Kein schlechter Spieler, aber auch kein überragender. Ersetzbar.SimonFCB hat geschrieben:Elneny anscheinend Thema bei Dynamo Kiew
lueg du checksch eifach öppis nit... ich bin kei Sousa fan.. genauso wenig Murat Yakin oder Heiko Vogel.. fakt isch de FCB het e super Saison gspielt... das isch alles...Tsunami hat geschrieben:Ja, ja.... Was machst du, wenn Dein Liebling nach Fiorentina zieht? Schaun' mer mal , wie sich Kakitani unter einem anderen Trainer machen wird, bevor weiter so ein quatsch erzählt wird.
Wenn de Sousa goht wird halt en andere cho.. ich hätt mir eifach mol au in de Trainerfrog bitz Konstanz gwünscht... will d'resultat händ meischtens gstumme, mir händ viel Gol erzielt... TikiTaka wird de FCB sowieso nie spiele... het er au nit unter em Fink..
Was aber viel wichtiger isch.. mit em B.Heusler hämmer e super Präsident wo au die Situation wird meischtere...
Und wenn de Kakitani sinni leischti nit abrueft, ka ich au nix dafür. Me söll nit immer Schuld bim Trainer sueche..
Wenn de Däge spielt motze alli, wenn er nüm spielt motze alli.. gwüssi ka me eifach nit zfriede stelle..
http://www.transfermarkt.ch/john-antwi/ ... ler/257806fcb1992 hat geschrieben:Gibt es eigentlich News bezüglich John Antwi?
Habe auf TM gelesen, Antwi habe denselben Berater wie Ivannov, Salah, Elneny und Hamoudi.
Laut TM ein Gerücht mit 13%.
Muss natürlich nichts heissen, aber dieelephant hätte sicher freude.
-
- Erfahrener Benutzer
falsch, wenn er nid spielt motze die einte, und wenn er spielt die andere..aguero hat geschrieben:lueg du checksch eifach öppis nit... ich bin kei Sousa fan.. genauso wenig Murat Yakin oder Heiko Vogel.. fakt isch de FCB het e super Saison gspielt... das isch alles...
Wenn de Sousa goht wird halt en andere cho.. ich hätt mir eifach mol au in de Trainerfrog bitz Konstanz gwünscht... will d'resultat händ meischtens gstumme, mir händ viel Gol erzielt... TikiTaka wird de FCB sowieso nie spiele... het er au nit unter em Fink..
Was aber viel wichtiger isch.. mit em B.Heusler hämmer e super Präsident wo au die Situation wird meischtere...
Und wenn de Kakitani sinni leischti nit abrueft, ka ich au nix dafür. Me söll nit immer Schuld bim Trainer sueche..
Wenn de Däge spielt motze alli, wenn er nüm spielt motze alli.. gwüssi ka me eifach nit zfriede stelle..

Das nennen des FC Basel war denke ich nur ein Marketinggag seitens Berater. Denke nicht dass unsere gelobten Scouts an so jemanden wie den denken. Der bringt weder Potential um später teurer verkauft zu werden, noch verstärkt er die Mannschaft. Ich geb dem Gerücht 0%.Dr. Füdli hat geschrieben:http://www.transfermarkt.ch/john-antwi/ ... ler/257806
Laut TM ein Gerücht mit 13%.
Muss natürlich nichts heissen, aber dieelephant hätte sicher freude.
Ich hoff au, dass meh sich vo däm Spieler distanziert. Allgemein bini dr Meinig, dass meh s Scouting nid so uf Südamerika/Afrika spezialisiere sött. Nid, dass d Spieler dört kei Talänt hätte. Ich seh s Problem eher dört drin, dass, wenn sie ihschlöhnd automatisch Kandidat für d Nationalmannschaft wärde (usser es isch jetzt Argentinie oder Brasilie). In entscheidende Phasene könne durch die Kontinental-Wettbewärb denn wichtigi Spieler fähle. Africa Cup mitte in de Wintervorbereitig, genau so scheisse wie Copa Libertadores, wo genau ufd Schlussphase keit, dr Derlis hed uns au im Cupfinal und im letschte Match glaub au durch das gfählt...johnDoe hat geschrieben:Das nennen des FC Basel war denke ich nur ein Marketinggag seitens Berater. Denke nicht dass unsere gelobten Scouts an so jemanden wie den denken. Der bringt weder Potential um später teurer verkauft zu werden, noch verstärkt er die Mannschaft. Ich geb dem Gerücht 0%.
Minere Meinig sött meh s Scouting dört nid komplett abrisse, sich aber meh uf die europäische Länder konzentriere. Dört gits denn au keini Komplikatione mit Nationalmannschaftstermin.
Sie haben viele Treffer, da sie noch viel mehr Schüsse abfeuern. Jeder Quatsch steht im Blick, gerade noch so eine Prise seriöser als "Transfer news" oder wie diese Amateurwebseite heisst.Yann#1 hat geschrieben:Blick isch allerdings bi Transfers immer guet informiert, wenni das richtig in Erinnerig ha. Do die Mäldig also nume so wie dehigschisse usseht, dänki au eher, dass es in däm Fall e "Änte" isch.