Min Frog isch: Lauft uf Mallorca um die Johreszyt scho öbis? Isch zu dere Zyt schomol öbber dört gsi?
nei, ändi juni lauft no gaaaaaaaaaaaaaaaaar nütMaldini_3 hat geschrieben:Ich wird im Summer (hoffentlich) mini Lehr abschliesse! Nach dr Letschte Priefig ändi Juni wänd dorum e paar Klassekolege und ich e bitz uf Mallorca go Feschte und so....
Min Frog isch: Lauft uf Mallorca um die Johreszyt scho öbis? Isch zu dere Zyt schomol öbber dört gsi?
klar zu dere ziit gohts scho voll ab uf mallorca!Maldini_3 hat geschrieben:Min Frog isch: Lauft uf Mallorca um die Johreszyt scho öbis? Isch zu dere Zyt schomol öbber dört gsi?
Jo dänk het Colonia de Sant de Jordi e geile Strand (Es Trenc heisst är glaub) und es het au e paar geili Hotels vo Universal wie zum Bsp. s Romantica inkl. Disco, aber zum richtig abfeschte mit Alkoholabstürz, Fraue etc. isch Arenal immer no dr Hammer206er hat geschrieben:Jepp Magaluf esch voll geil
werde warschins dä sommer ou weder mou uf mallorca go![]()
![]()
hei nüd gäge Colonia Sant Jordi met dr Fröndin zäme esch es no rächt gmüetlech dörte, mega geile Sandstrand hets!!!!
i gieng eifach in es Universal hotel, Hammer food![]()
ond ou sösch zemli easy
Badcop sind mir nit dörte gsi???Naz hat geschrieben:So au cih und minni Kollege händ uns entschiede uff Malle z'goh...
vum 12 -19 Juli
jetzt sueche mr aber no e guet und billigs Hotel (mit Klimaahlag wenns goht)
Ich ha zwar eins gfunde-> Riu Chico aber weiss nid obs Klimatisiert isch..
Scho mol öperd ert gsi?
letscht mol bini in somene Iberostar gsi **** Stärn isch ok gsi.. s'hotel hett glaubs Christina gheisse
http://www.hotelberichte.de/hotel.php?hid=35063Naz hat geschrieben:So au cih und minni Kollege händ uns entschiede uff Malle z'goh...
vum 12 -19 Juli
jetzt sueche mr aber no e guet und billigs Hotel (mit Klimaahlag wenns goht)
Ich ha zwar eins gfunde-> Riu Chico aber weiss nid obs Klimatisiert isch..
Scho mol öperd ert gsi?
letscht mol bini in somene Iberostar gsi **** Stärn isch ok gsi.. s'hotel hett glaubs Christina gheisse
Fussballheld hat geschrieben:Woni im '98 z Mallorca gsi bi, hani eini kenneglernt, wo imene Hotel gwohnt het, wo keini Bsuecher duldet worde sin, also uffpasse bim Bueche, denn f**** am Strand isch teuer.
In wellem Hotel dass ich gsi bi, kanni mi leider überhaupt nüm erinnere ]
RIU CHICO
Usere Bewärtig:Mehrfachstecker mitnehmen !
Für Familien mit Kinder weniger empfehlenswert.
Für Singles praktisch da man Tag und Nacht problemlos "Fremde" mitbringen kann.(Ist nicht in jedem Hotel so)
Lloret überbietet Mallorca.. glaub mrs...rotoloso hat geschrieben:Mallorca isch eigentlich e wunderbari Insle eifach dä Teil vom "Ballermann 6" isch mittlerwiile öbbis vom Gruusigschte wos wältwytt git... wird au uff Mallorca goh für e week-end aber i wird mi hüete dört numme duure z'laufe...
....du kunnsch no uff d wält, wenn mer am drei am nommitag uss em space stampfe!!Pascilicious hat geschrieben:Bi zweimol mit Badcop uf "Malle" gsi und es isch nit schlimmer wie an anderne Partyinsle, au nit dr Ballermann6. Die Zyte sind scho sit einige Joore verbi...