FC Basel 1893 - Schweizer Meister 2014/2015

Diskussionen rund um den FCB.
4059
Erfahrener Benutzer

FC Basel 1893 - Schweizer Meister 2014/2015

Beitrag von 4059 »

Härzligi Gratulation!

Zum 18. mol und zum 6. mol am stück schwiizer fuessballmaischter!!! härzligi gratulation dr mannschaft, em trainer und staff, em presidänt und allne andere involvierte inkl. de fans!!! nämmet sowas nid für sälbschtverständlig, sondern freuet euch ab jedem titel, jedem sieg, jedem punggt und jedem gool!!!

FCB MIR LIEBE DI

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Chani mi nur aschliesse! Grosses Kino, zum sächste Mol hinterenander allne zeigt wo dr Bartli dr Mosch härholt! Gratulation an alli, das mache mer uns zur Gwohnheit ;)
Mätzli hat geschrieben:Singen im Sitzen ist wie Scheissen im Stehen.

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

Au vo mynere Sytte härzligi Glüggwünsch an ALLI Beteiligte. Vom Preesi über Trainer, Spieler, Gschäftsstell, Greenkeeper bis zur Lybliwöscherey.
Irgendwie schynt alles eso sälbschtverständlig und "courant normal". Das isch es aber nit !
Drum ghört näbscht dr Gratulation e ebeso grosses Danggerscheen, au an ALLI !
Das dörfe mir bi aller Freud und em Gniesse vo so Momänt nie vergässe !
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Marek
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marek »

http://www.fcb.ch/de-CH/News/2015/05/15 ... lle-F?ext=.

Super Video, da hat sich das Management was tolles einfallen lassen, dafür stellvertretend für alles andere Gratulation.

VorwärtsFCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von VorwärtsFCB »

4059 hat geschrieben:Härzligi Gratulation!

Zum 18. mol und zum 6. mol am stück schwiizer fuessballmaischter!!! härzligi gratulation dr mannschaft, em trainer und staff, em presidänt und allne andere involvierte inkl. de fans!!! nämmet sowas nid für sälbschtverständlig, sondern freuet euch ab jedem titel, jedem sieg, jedem punggt und jedem gool!!!

FCB MIR LIEBE DI
Amen. KEIN Titel sollte JEMALS selbstverständlich sein. Irgendwann kommen auch wieder andere Zeiten (siehe Olympique Lyonnais oder Rosenborg).

Skyline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skyline »

Danke für alles FCB

I Love you!!!!
GRAS [SUP]FRÄSSE[/SUP] / [SUB] by Skyline[/SUB]

steven666
Benutzer
Beitrag von steven666 »

Es war für mich schon etwas beschämend. Nach dem - nennen wir es beschönigend - "Grottenkick" gegen die Grännis, ist ein Gros des Publikums aufgestanden, hat einen warmen Applaus spendiert und hat das Stadion verlassen.

Offensichtlich ist ein gewonnener Titel einfach nur noch ein "weiterer Erfolg" mehr, der schulterzuckend zur Kentniss genommen wird. Dies ist in meinen Augen ein repektloses Verhalten gegen das Team wie auch gegen den Verein FC Basel.

dezibâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dezibâle »

geile sache! danke an alle beteiligten! geile truppe, die wir da haben. oh in dr tabälle...
YNWA

Dever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dever »

steven666 hat geschrieben:Es war für mich schon etwas beschämend. Nach dem - nennen wir es beschönigend - "Grottenkick" gegen die Grännis, ist ein Gros des Publikums aufgestanden, hat einen warmen Applaus spendiert und hat das Stadion verlassen.

Offensichtlich ist ein gewonnener Titel einfach nur noch ein "weiterer Erfolg" mehr, der schulterzuckend zur Kentniss genommen wird. Dies ist in meinen Augen ein repektloses Verhalten gegen das Team wie auch gegen den Verein FC Basel.
Ich fand das keinen Grottenkick. Und was erwartest du denn beim 6. Titel in Serie? Dass da nicht wahnsinnig viel Euphorie dabei ist, ist doch völlig normal und zu erwarten.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

steven666 hat geschrieben:Es war für mich schon etwas beschämend. Nach dem - nennen wir es beschönigend - "Grottenkick" gegen die Grännis, ist ein Gros des Publikums aufgestanden, hat einen warmen Applaus spendiert und hat das Stadion verlassen.

Das liegt doch an der Anspannung.

Im Spiel gegen St. Gallen wird es sicher ganz anders. Riesige Emotionen
(offizieller Abschied Marco Streller, Übergabe Pokal usw.) und purer
Genuss.

Das heute war kein sonderlich gutes Spiel. Aber seien wir ehrlich: YB
musste gewinnen und machte keine Anstalten, irgendwas zu riskieren.
Der FCB wäre blöd gewesen, wenn man zu viel für den Sieg riskiert
hätte. Für einmal war das vorsichtige Spiel absolut angebracht.

Klar finde ich auch schade, dass durch den Spielverlauf nicht grosse
Emotionen aufgekommen sind. Aber das Leben ist kein Wunschkonzert,
und es war ja auch noch ein Gegner da, der keinen schlechten Lauf
hat.
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Somnium
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Somnium »

Danggerscheen!
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."

Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Das isch emol ä Serie!

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Danke für die geile Saison! Und jetzt den Cup holen als i-Tüpfelchen! :)

Nachdem "Bernie zünd emol.."... Streller: denn ka är sich grad sälber us dr Kischte hole!

Wältklass! :D

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Ych hoff, dr Pipi het de Neue nid z'viel versproche, was d'Maisterparty betrifft. Isch jo ganz schön öde gsi uf em Barfi. Nid wäge dr Mängi an Lüt, die isch für e Sunntig zobe no rächt aaständig gsi. Aber irgendwie isch usser im Hardcore-Kärn nie wirklich Stimmig ufcho. Viellicht wird's glych mol Zyt, dass wieder öber anders Maister wird, damit uf em Barfi denn au wieder mol e Maisterfiir ka stattfinde, wo dä Name au verdient.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Trekbebbi hat geschrieben:Ych hoff, dr Pipi het de Neue nid z'viel versproche, was d'Maisterparty betrifft. Isch jo ganz schön öde gsi uf em Barfi. Nid wäge dr Mängi an Lüt, die isch für e Sunntig zobe no rächt aaständig gsi. Aber irgendwie isch usser im Hardcore-Kärn nie wirklich Stimmig ufcho. Viellicht wird's glych mol Zyt, dass wieder öber anders Maister wird, damit uf em Barfi denn au wieder mol e Maisterfiir ka stattfinde, wo dä Name au verdient.
Ok, vo de Fans isch villicht nid all zu viel ko, abr vom Balkon....Nüt. Kei witzigs Interview, kei Anekdote, kei Red vom Trainer, kei Red vom Präsi, kei gar nüt. Niemert het sMikro welle und dr Pipi isch nach sine 2-3 Standardlieder, au scho mit sim Latin am Änd. Ich bi immerno defür, dass mr dr Mr. "Natural Born Maischterfiirmoderator" Beni für dä Aalass engagiere dued.
Ansunste hani d'Maischterfiir easy gfunde. Nid lang warte uf d'Mannschaft, Pyros ime "aständige" Rahme, gmietligs Wätter.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Trekbebbi hat geschrieben:Ych hoff, dr Pipi het de Neue nid z'viel versproche, was d'Maisterparty betrifft. Isch jo ganz schön öde gsi uf em Barfi. Nid wäge dr Mängi an Lüt, die isch für e Sunntig zobe no rächt aaständig gsi. Aber irgendwie isch usser im Hardcore-Kärn nie wirklich Stimmig ufcho. Viellicht wird's glych mol Zyt, dass wieder öber anders Maister wird, damit uf em Barfi denn au wieder mol e Maisterfiir ka stattfinde, wo dä Name au verdient.
Also ich sälber bi hütte ziemli heiser. S kunnt halt druff ah, wie me sini Emotione zum Ussdruck bringt. Ich ha die ganzi Saison in mine Gedangge revue passiere loh und alles usegschrie was gange isch. Viellicht isch d bedütig vomene Meistertitel manche halt nümme bewusst.

Härzliggi Gratulation Fuessballclub Basel 1893 zum 18 Titel! :)

Egal ob Nati A oder Nati B - Egal ob mit 200 Nase amene Mittwuch in Sion oder mit 10000 im CL-Achtelfinal in Münche - Ewigi Treui!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Anderi wäre froh sie wäre EIMOL Meister. Mir diskutiere drüber ob jetzt die Fiir guet gsi isch oder nid.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Herre, jetzt simmer offiziell d'Nummere 2 in dr Schwitz, was Meischtertitel ahgoht! Mit händ Servette jetzt überholt und dr zweiti Stärn vor Auge! Wär hätti das 2002 dänggt? oder 1997 wo dr Huber dr Penalty ghebt het?

4059
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4059 »

Und 2025 sin mr alleinige Rekordmaischter! :)

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Konter hat geschrieben:Ich bi immerno defür, dass mr dr Mr. "Natural Born Maischterfiirmoderator" Beni für dä Aalass engagiere dued.
Aber sowas vo +1!
Konter hat geschrieben:Nid lang warte uf d'Mannschaft, gmietligs Wätter.
Das stimmt allerdings. Ych ha allne gsait, wo mi gfrogt hän, dass ych zwüsche 9i und 10i mit dr Mannschaft rächne und bi denn rächt baff gsi, dass sie scho vor em 9i uf em Balkon gsi sind. Es het denn aber gli so usgseh, als ob sie lieber mit dene grad unter em Balkon schwätze, statt s'Mikrofon in d'Hand z'näh. Und wenn ych scho am 10i dehai bi, obwohl d'Fiir offiziell erst öbbis vor em 9i aagfange het, isch das kei guets Zeiche für e gueti Fiir. :D

S'Edit meint no, was die eigentlich für e Grafiker engagiere für d'Maistershirts? Die könnt mr doch mol chli kreativer gstalte. Viellicht mol im Karikature-Stil mit e paar Stadtmotiv oder so?!
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

sergipe hat geschrieben:Anderi wäre froh sie wäre EIMOL Meister. Mir diskutiere drüber ob jetzt die Fiir guet gsi isch oder nid.
Mer sind aber nid anderi. Höret doch mol uf mit, anderi wäre dies, anderi wäre das. Mer könnte au saage bi anderne wäre ame Sunntig Obe nid über 10'000 Mensche anere spontane Fiir uf dr Stroos, nachdäm me zum 6. mol hinter enander Maister worde isch.

Dr Marco Streller fiirt nymmi so usglasse und euphorisch wie no 2010 und vieli Fans halt au nymm. Das het nüd mit Aroganz z'due, das isch halt eifach wies isch. Dä usserordentligi Erfolg het halt e gwüssi Gniegsamnkeit brocht. Das heisst nit, dass me sich nit freut, oder dass me näggst Joor nid will Maischter wärde. Abr me ka sich irede jede Titel isch gliich schön, odr me isch ehrlich zu sich selber und git halt zue, dass e Maistertitel in eim nymm die gliiche Emotione weckt wie no anno 2002.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Ergic89
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ergic89 »

Trekbebbi hat geschrieben:Viellicht wird's glych mol Zyt, dass wieder öber anders Maister wird, damit uf em Barfi denn au wieder mol e Maisterfiir ka stattfinde, wo dä Name au verdient.
Wirklich wünschen tut man es sich nicht, aber ja, vielleicht sind Mannschaft UND Fans langsam satt. Geil wär mal wieder eine Aufholjagd, wenn YB deutlich Wintermeister wird, wir sie aber bis zum letzten Spieltag einholen :rolleyes:

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Ergic89 hat geschrieben:Geil wär mal wieder eine Aufholjagd, wenn YB deutlich Wintermeister wird, wir sie aber bis zum letzten Spieltag einholen :rolleyes:
Dann lieber ein anderer Gegner als YB, damit es auch wirklich spannend wirkt. Bei YB weiss man ja schon im voraus, wie es rauskommt. :p

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Endlich wiedermal Meister.

Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nobby Stiles »

Dever hat geschrieben:Ich fand das keinen Grottenkick. Und was erwartest du denn beim 6. Titel in Serie? Dass da nicht wahnsinnig viel Euphorie dabei ist, ist doch völlig normal und zu erwarten.
Richtig, ein Grottengekicke war es nicht. Aber es war auch kein besonders hochstehendes Spiel. Von einem Spiel Erster- gegen den Zweitplatzierten kann man aber doch mehr erwarten.

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Nobby Stiles hat geschrieben:Richtig, ein Grottengekicke war es nicht. Aber es war auch kein besonders hochstehendes Spiel. Von einem Spiel Erster- gegen den Zweitplatzierten kann man aber doch mehr erwarten.
Gestern war der Zeitpunkt für ein hochstehendes Spiel schlichtweg nicht gegeben, denn.........
- der FCB wollte um jeden Preis den Titel gegen YB vor eigenem Anhang sicherstellen, egal wie
- YB wollte den Baslern nicht ins Messer laufen und konzentrierte sich darauf, das Spiel offen zu halten und in den Schlussminuten auf einen 'lucky punch' zu hoffen
Die logische Folge: ein taktisches 0:0

Herzliche Gratulation zum 18.Titel. Wieder einmal gelingt die Titelverteidigung trotz gewichtigen Abgängen und einem neuen Trainer, der mit neuen Ideen und Abläufen die Spieler vor gewöhnungsbedürftige Tatsachen gestellt hat.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

1. Halbzyt isch schnäll, körperbetont und giftig gsi, vo beidne syte
2. Halbzeit ische de solala, nur bruchts au e gägner wo mitmacht oder ebbe der gäge haltet, und au wenn der forte gross blagiert het si wänd uns suppe versalze, hettme dervo nüt gmerkt
und unseri, ok hätte für uns chönne, aber händ nid miesse sich usskotze
(aber es 1:1 wäre trotzdäm schöner gsi)

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Härzligi Gratulation!!!

FC Basel 1893

Superleague Rekord Champion
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Rekord Serie-Meister

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

und das alles in einer übergangssaison ....

ob man sousa mag oder nicht fast alles recht gemacht - anfangs viel durcheinandergeschüttelt
erkentnisse gezogen - umgesetzt et voilà
- Irrtum sprach der Igel und stieg vom Kaktus -

Antworten