glaub es isch nit fier an und für sich... eher hinz und kunz wo dert atrifsch!Gustavo hat geschrieben:Die Feier wird auch von Mal zu Mal versch***ener ...
werde bi dr negschte maischterfier flyer verteilt...
"kömmet und fieret dr fc schwiiz"?
Absolut! Ich glaub au nit, dass es vil weniger Lüt gha hett als letscht Johr, dr Märktplatz isch eifach vill grösser, es isch vill agnähmer als uf em Barfi.Prahalad hat geschrieben:Uff em Märtplatz gsehts eifach vil geiler uss als uf em Barfi, au wenns vil weniger Lüt gsi sin.
Und es isch vil komfortabler (remember Barfi 2002 wone paar Panik bechohänn).
Bin auch dafür. War super gemütlich und die meisten hatten einen super Blick. Ich sowiesoAuginho Basel hat geschrieben:Absolut! Ich glaub au nit, dass es vil weniger Lüt gha hett als letscht Johr, dr Märktplatz isch eifach vill grösser, es isch vill agnähmer als uf em Barfi.
PRO Meischterfir immer uf em Märktplatz!
Um 2 Uhr waren ein pyromanisches Häufchen,3 Schaulustige(nicht wir!Pioneer hat geschrieben:Jedes Jahr dieselbe Frage. Klar waren's nicht mehr so viel wie vor 3 Jahren (80'000?), aber sicherlich mehr als 10'000, wie diverse Medien verbreitet haben! Oder täusche ich mich da?
neee, gar nüd ghört het me, und ich bi rächt in dr nöchi vom balkon gstande. suscht wäri dängg no ins gratis-madmax...Gone to Mac hat geschrieben:was mi aber gstört het, händ ihr irgendöppis vo däm ghört wo sie uf em balkon gseit hei.... wenn me ned grad näb de boxe gstande isch het me nüd ghört....
Aso ich has guet ghört, binis grad vorem Balkon gstande, näbem Mischtkübel an dr Drammhaltstell Richtig Schiffländi... Boxe frontal, Balkon frontal, Pyro rektal...Gone to Mac hat geschrieben:...
was mi aber gstört het, händ ihr irgendöppis vo däm ghört wo sie uf em balkon gseit hei.... wenn me ned grad näb de boxe gstande isch het me nüd ghört....