stacheldraht hat geschrieben:dört kunnt aber no schwarz-rot-gold vor, total anderi situation hösch.
klar hesch rächt, i finds ebefalls absolut unverständlich - aber mE duet halt au e kli s verhalte vo de spiler uff die nationalstölzler abfärbe drum kanni das denn ebe durchus begriffe, dass me eher zuener andere mannschaft tendiert (wäge welchne gründ au immer - i mein halt eifach, isch für mi nochvollziehbar). wenn mr dr doch grad dütschland als bispil do hän, au wenn zB dr poldi oder dr klose pole sin, dr özil türk.. es weiss jede dass si zwei härze in dr brust hän, me weiss aber au, dass si zue 100% zue dütschland stön. was aber do tlw. vo de kosovo-albaner/nur-albaner-schwizer lauft isch mE zimli respäktlos de schwizer & schwizer fans gegeüber & würd mir zimli uffstosse (wenni denn so nationalstolz hät wie dr zBasel Fondue seit).
<iframe width="560" height="315" src="//
www.youtube.com/embed/cbvdzQ7uVPc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Wenn das mol eine vo uns mit Rolex odr so ähnlich würd ahnekriege. Dr Text isch übrigens die schwedisch Nationalhymne. Klar, s isch e wärbig, abr eini für e Produkt wo wältwit für Schwede stoht und är representiert das. Das isch doch geil, wenn das funktioniert. Zuedäm stöhn jo die Bosnier einewäg hinter ihm und findenen e geile Siech, Problem wo? Hützutags hän soviel Lüt zwei Päss. Abr wenn me imne Land ufwachst und denn fürd Nationalmannschaft spielt denn kame scho e gwüssi Haltig erwarte, au wenns nid s Land isch wo dr Vater ufgwachse isch. Und dodrmit meini jetzt nid, dass me sini Härkunft vrleugne muess. Abr wenn me s Trikot mitem wisse Krüz ahzieht denn spielt me fürd Schwiz und zwor nur für d Schwiz und wenn me an däm kei Freud het, denn losst mes halt bliebe.
Abr me muess jo au nid dr Tüfel and Wand mole, s hän sich ämmel alli zämme übr die Goals gfreut, ob Secondo odr nid, ob Ticinese, Romand odr Dütschschwizer, ich glaub d Chemie isch nid schlächt. Falls dr Embolo emol für d Nati spielt, denn isch dört uf jedefall e Sympathieträger meh wo in Zuekunft au für e super Integration könnt stoh. Das isch notürlich no sehr vog, abr ich hät jetzt kei Problem eim zuezjuble wo erscht sitme halbe Johr dr Schwizer Pass het. Für mi spielt das absolut kei Rolle, solang eifach d Freut do isch und e gwissi Identifikation erkennbar isch. Und d Hymne muesser für das übrigens nid singe.
Ich glaub sowieso, das sich die Diskussione in de negschte 10 Johr lege wärde.