z Basel isch Herbstmäss!
ja also dieses jahr macht die messe irgendwie deutlich mehr spass als auch schon. obs am guten wetter liegt?
oder vielleicht an der "gefühlten" Vermutung, dass gewisse preise nicht rauf, sondern evtl. sogar runter gingen?
@frau ti: wieso so schlechte Fotos? :-/ schade um die motive
oder vielleicht an der "gefühlten" Vermutung, dass gewisse preise nicht rauf, sondern evtl. sogar runter gingen?
@frau ti: wieso so schlechte Fotos? :-/ schade um die motive
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
do passt abr eifach einiges noni irgendwie...i bi jo au nit sooo dr expärt (i weiss dases do im Forum e paar gitt), abr sit emne ziitli machi grad explizit langziitbeliechtige - au am tag mit graufilter - vrmehrt und i glaub du könntisch do relativ eifach no einiges usehole
http://www.digitipps.ch/fotopraxis/nach ... htung.html
http://www.fotopunk.de/tutorial/langzeitbelichtung.html
http://www.digicamfotos.de/tutorial-lan ... nahme.html
und persönlich mag ich
http://gwegner.de/
http://www.digitipps.ch/fotopraxis/nach ... htung.html
http://www.fotopunk.de/tutorial/langzeitbelichtung.html
http://www.digicamfotos.de/tutorial-lan ... nahme.html
und persönlich mag ich
http://gwegner.de/
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Bi sälber noni gsi, aber ha ghört dasses uf dr Kasärne kei Tagada me het
Wo wird jetzt Polizei ihri alljöhrlich Festnahme vo gsuechte Stroftäter mache wo sich sJoor dure guet verstecke
??

Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
I glaub di krass Polizeipräsenz isch s'Ändi vo dr Tagada uffdr Kasärne.Konter hat geschrieben:Bi sälber noni gsi, aber ha ghört dasses uf dr Kasärne kei Tagada me hetWo wird jetzt Polizei ihri alljöhrlich Festnahme vo gsuechte Stroftäter mache wo sich sJoor dure guet verstecke
??
Sälte sovil Bulle gseh an dr Mäss.
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
extrem viel schugger unterweggs.
schöni fraue ebefalls ume gseh.
wenig bahne.
praktisch die gliche ässständ vo immer.
tagada nümm ume
, isch halt scho e riese spass gseh z luege wie die gleine shippis ufd frässi fliege 
do ich sowieso nur wegem ässe gang.. alles tiptop.
die einti bahn uf de kaserne het gestert friehzittig miesse abstelle, weiss epper was gloffe isch? schuggeria isch au verträtte gseh.
schöni fraue ebefalls ume gseh.
wenig bahne.
praktisch die gliche ässständ vo immer.
tagada nümm ume

do ich sowieso nur wegem ässe gang.. alles tiptop.
die einti bahn uf de kaserne het gestert friehzittig miesse abstelle, weiss epper was gloffe isch? schuggeria isch au verträtte gseh.
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!
-
- Erfahrener Benutzer
Hahaha...Pokemon hat geschrieben:Tagada isch doch bstimmt ufem FC Basel Trainingsgländ zum Rotiere![]()
![]()

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- bebbinho85
- Erfahrener Benutzer
Kasärne ohni Tagada goht jo gar nit! Isch immer witzig gsi dene zuezluege. :-)
Was sich jetzt drfür lohnt isch vorem Panic Room z stoh und bim Usgang luege wie si use z flüchte kömme. Isch uff jedefall rächt amüsant gsi wenn dä mit dr Michael Meyers Maske mit dr Motorsägi dene hinde dri isch. :-)
Sunsch gits nit viil neus us minere Sicht.
Was sich jetzt drfür lohnt isch vorem Panic Room z stoh und bim Usgang luege wie si use z flüchte kömme. Isch uff jedefall rächt amüsant gsi wenn dä mit dr Michael Meyers Maske mit dr Motorsägi dene hinde dri isch. :-)
Sunsch gits nit viil neus us minere Sicht.
FCB
-
- Erfahrener Benutzer
Ä wägeli hets blockiert unterwägs, denn hän sie ä Ewigkeit brucht bis das wägeli durch die ganzi Bahn dure glofe isch, wills immer wieder brämst het.heisser drnoo hat geschrieben:die einti bahn uf de kaserne het gestert friehzittig miesse abstelle, weiss epper was gloffe isch? schuggeria isch au verträtte gseh.
No one likes us, we don't care
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
kei tagada meh?
wo träffe sich denn jetzt die ganze gangster-kids us dr agglo und em gundeli zum sich uff d frässi haue?
die hän jo jetzt kei läbenssinn meh.
wo träffe sich denn jetzt die ganze gangster-kids us dr agglo und em gundeli zum sich uff d frässi haue?
die hän jo jetzt kei läbenssinn meh.

Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
Ganz, ganz üble Abzocke!König 1893 hat geschrieben:10.- freefall tower für eimol ufe. Vor es "paar" John no 5.- und mind. 3 mol ufe.
https://www.youtube.com/watch?v=ZHkEjWFJ71M
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."
Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Die beiden Bahnen kann man auch nicht miteinander vergleichen. Der Power Tower 2 vor 2 Jahren ist anders aufgebaut als der diesjährige Swiss Tower.König 1893 hat geschrieben:10.- freefall tower für eimol ufe. Vor es "paar" John no 5.- und mind. 3 mol ufe.
Wenn die Kabine beim Swiss Power oben ist und dann ausgekoppelt wird, fällt nur die Kabine und der Mechanismus, der sie nach oben zieht fährt alleine runter. Darum kann die Kabine nicht so hoch und wieder runter gelassen werden, wie beim Power Tower 2.
Power Tower 2:
https://www.youtube.com/watch?v=4UWFwUY5a9U
Swiss Tower:
https://www.youtube.com/watch?v=EaVr7SB8JSM
Aber vom Preis her, würde ich jetzt auch nicht öfters damit fahren.
Jooo genau. 1982? Priise sind, nächdämm die in de 90er Joor in Himmel gschosse sind, die letschde Joor relativ stabil bliibe. Es git jo au e maximum vo 12.-König 1893 hat geschrieben:10.- freefall tower für eimol ufe. Vor es "paar" John no 5.- und mind. 3 mol ufe.
Fir BungeeJumping zahlt mr au gärn 200.-. Do isch so e Bungee Light e schnäppli fir 10.-
Ich ha am Frytig welle e Portion neh. Denn hani gseh das dä nur Champignon dinne het!? Gits s'Pilzzhüüsli uf em Minschderblatz no? Die het immer e Hammer Mix gha. mhhh...cantona hat geschrieben:S Pilzhüsli bim Mässeplatz - absolut s geilschti!
Du kasch jo die mobile Bahne au nid mit de fixe vergliiche. Klar sind die in de Vergniegigspärk grösser und speggdakulärer. d'Mäss isch d'Mäss und es wiederholt sich halt vyll. Mr ka d'Bahne au nid neu erfinde.BloodMagic hat geschrieben:Es ist Jahre her wo ich das letzte Mal auf einer Bahn war an der Messe. 2x im Jahr gehts in den Europapark wo jede Bahn geiler ist als alles was es an der Herbstmesse gibt. Die Preise sind krank und das einzige was mich interessiert ist überhaupt noch das Riesenrad und auch nur wegen der Aussicht.
Was ich schaad find, isch dass d Frässmeile an dr Mäss kaschdriert isch. Isch nymmi wie friehner. Wie isch d'80's Halle? lohnt sich die?
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
80er Halle isch für D Füchs.
dr Messeplatz isch verschandelt... dr einscht schönsti platz fir d'mäss isch absolut unsymphatisch worde.
Fressmeile zum k...... friehnr hesch no fain chöne go ässe dert, hüt isch es nur no geldmacherei und Qualität vom ässe nid dr red wärt.
ha Tour gmacht Münschterplatz - Fähri - Kaserne - 80er Johr Halle - Mässe&Rosethal und au nur wäg de Kids... jetzt no das umegehüle wäg dr Koschte Explosion (Betreiber vs. Stadt)
schaffed d'mäss ab z Basel, nur no zum gäähne.
Mir gfallts zentriert wie dr Hamburger Dom, odr au z.T. dr Wiener Prater, asuschte, ab in Europapark.
dr Messeplatz isch verschandelt... dr einscht schönsti platz fir d'mäss isch absolut unsymphatisch worde.
Fressmeile zum k...... friehnr hesch no fain chöne go ässe dert, hüt isch es nur no geldmacherei und Qualität vom ässe nid dr red wärt.
ha Tour gmacht Münschterplatz - Fähri - Kaserne - 80er Johr Halle - Mässe&Rosethal und au nur wäg de Kids... jetzt no das umegehüle wäg dr Koschte Explosion (Betreiber vs. Stadt)
Mir gfallts zentriert wie dr Hamburger Dom, odr au z.T. dr Wiener Prater, asuschte, ab in Europapark.
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
D Maxximum isch aini vo de weenyge "düüre" Baahne, wo s Gäld wärdd isch...Brausebad hat geschrieben:Jooo genau. 1982? Priise sind, nächdämm die in de 90er Joor in Himmel gschosse sind, die letschde Joor relativ stabil bliibe. Es git jo au e maximum vo 12.-
https://www.youtube.com/watch?v=qCcvrHkiOeg
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."
War für mich immer DER Grund auf die Messe zu gehen, da ich nicht gerne Bahnen fahre, habe ich mein Geld immer schön in der Meile investiert. Aber gebe dir Recht! Dieses Jahr ganz schlecht…Idefix hat geschrieben:80er Halle isch für D Füchs.
Pilzhüsli! Pilzgugge mit Wildsaufleisch - WältklassIdefix hat geschrieben:80er Halle isch für D Füchs.