Taulant Xhaka

Diskussionen rund um den FCB.
Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

noomy hat geschrieben:welchen frust bitte!? weil etwa die fahne entfernt wurde.. :rolleyes:
Würdest du an so einem Scheiss-Abend keinen Frust verspüren?!
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

joggggeli hat geschrieben:Du übertribsch. Xhaka het schlicht niemerts gschlage oder agriffe wie du behauptisch.
Er übertreibt überhaupt nicht. Was haben denn die Albaner erwartet? Dass das Spiel feucht fröhlich mit der nationalistischen Fahne da weitergehen kann?
Die Fahne musste runter & hätte Xhaka nicht so überreagiert wäre es nicht so eskaliert (und da hat Assel komplett recht, wer schonmal in Belgrad zum Fussball war weiss dies, das hätte da eine der schlimmsten Eskalationen geben können). Nach der Reaktion von ihm nahm dieser Abend seinen Lauf.

Aber ich kann diesen Pseudo-Nationalstolz von diesen Bubis welche in weiter ferne geboren sind und ab und zu für Urlaub in diesem Land sind sowieso nicht verstehen.
Im Rotblauen Trikot will ich ihn nicht mehr sehen.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Rosinlitaler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rosinlitaler »

Die beiden Teams können sich auf saftige Strafen einstellen, kann mir vorstellen dass beide Nationen aus dem laufenden Wettbewerb ausgeschlossen werden.
Die Aussagen von Xhaka, sollten sie so stimmen, gehen gar nicht und sind vom FCB zu sanktionieren. Xhaka gefällt mir als Spieler gut, nur scheint er nicht gerade der Hellste zu sein.

SvenBK
Erfahrener Benutzer
Beitrag von SvenBK »

Xhaka het scho wie anderi teamkollege vorem Spiel rächt bluetrünschtigi Kommentär abgäh, dass ghört sich nit für ein wo im Rampeliecht stoht. Die zwei wo em Mitrovic dFahne us dr Hand risse wän drmit hand in hand umeseggle, offesichtlichi Provokation... Wiene Lorik Cana uf de Fan ihprüglet zeigt wieviel Hass do drhinter steckt. Was dr Fan ufem Platz zsueche het weissi au nit, aber das isch jo nüt neus. Die serbische Spieler hän sich eigentlich sehr ruhig verhalte, hän welle schlichte, hän sogar die albanische spieler schützend zum Tunnel begleitet. Kei Frog vo wellere Siite dr Respäkt fehlt, und dTatsach dass sich gwüssi nit wie Vorbilder verhalte.

Und so zum Thema Xhaka het kei Schuld - Händr dä Penalty gseh woner dem Fan mit Ahlauf verpasst?!

Niemeh in unsere Farbe!!! Ihr närvet euch abeme Schnappsfläschli gg Liverpool, Papierbächer gg SAlzburg, aber ein wo unseri Fabre vertritt, verbreitet ufem Fäld si Hass und schuttet uf Lüüt ih... Joschklar.

Und vergliichet nit FCB gg FCZ, Albanie und Serbie hän Bluet an de Finger!!!

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

stacheldraht hat geschrieben:Er übertreibt überhaupt nicht. Was haben denn die Albaner erwartet? Dass das Spiel feucht fröhlich mit der faschisten Fahne da weitergehen kann?
Die Fahne musste runter & hätte Xhaka nicht so überreagiert wäre es nicht so eskaliert (und da hat Assel komplett recht, wer schonmal in Belgrad zum Fussball war weiss dies, das hätte da eine der schlimmsten Eskalationen geben können). Nach der Reaktion von ihm nahm dieser Abend seinen Lauf.

Aber ich kann diesen Pseudo-Nationalstolz von diesen Bubis welche in weiter ferne geboren sind und ab und zu für Urlaub in diesem Land sind sowieso nicht verstehen.
Im Rotblauen Trikot will ich diesen Faschist nicht mehr sehen.
Nur die dumme Aktion von Xhaka ist noch lange kein Grund

1. Für serbische Einwechselspieler aufs Feld zu rennen und ihm einen Kopfstoss zu verpassen.
2. Für einen serbischen Fan dem relativ unbeteiligten albanischen Stürmer der die Fahne ins Seitenaus bringen will einen Stuhl auf den Kopf zu hauen.
3. Dass die Ordner ihren Job vergessen und auf sich verteidigende Spieler einschlagen.

Dass Belgrad ein Problem im Fanbereich hat ist nicht unbedingt das Problem von Taulant Xhaka. Ich finde ihr messt hier ziemlich mit zweierlei Mass. Zumal die Provokationen (Pyros in Richtung der Spieler) schon vor der Fahne anfingen.

Schaumschläger
Benutzer

Beitrag von Schaumschläger »

stacheldraht hat geschrieben:Er übertreibt überhaupt nicht. Was haben denn die Albaner erwartet? Dass das Spiel feucht fröhlich mit der faschisten Fahne da weitergehen kann?

Im Rotblauen Trikot will ich diesen Faschist nicht mehr sehen.
Der von dir beschriebene Pseudo-Stolz ist eine Eigenschaft, welche beiden Seiten gleichermassen angelastet werden kann. Solange die nationalistischen Züge respektive der Stolz und die Ehre ein einigermassen weitsichtiges Weltbild verhindern, wird's wohl in jedem Spiel dieser Mannschaften eskalieren.

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

SvenBK hat geschrieben:Xhaka het scho wie anderi teamkollege vorem Spiel rächt bluetrünschtigi Kommentär abgäh, dass ghört sich nit für ein wo im Rampeliecht stoht. Die zwei wo em Mitrovic dFahne us dr Hand risse wän drmit hand in hand umeseggle, offesichtlichi Provokation... Wiene Lorik Cana uf de Fan ihprüglet zeigt wieviel Hass do drhinter steckt. Was dr Fan ufem Platz zsueche het weissi au nit, aber das isch jo nüt neus. Die serbische Spieler hän sich eigentlich sehr ruhig verhalte, hän welle schlichte, hän sogar die albanische spieler schützend zum Tunnel begleitet. Kei Frog vo wellere Siite dr Respäkt fehlt, und dTatsach dass sich gwüssi nit wie Vorbilder verhalte.

Und so zum Thema Xhaka het kei Schuld - Händr dä Penalty gseh woner dem Fan mit Ahlauf verpasst?!

Niemeh in unsere Farbe!!! Ihr närvet euch abeme Schnappsfläschli gg Liverpool, Papierbächer gg SAlzburg, aber ein wo unseri Fabre vertritt, verbreitet ufem Fäld si Hass und schuttet uf Lüüt ih... Joschklar.

Also söll Lorik Cana eifach zueluge wenn si Kolleg vo däm Fan e Stuel in dFrässi bekunnt? :o

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

dr fcb sött kei platz biete für dä ganzi schändlichi albanischi nationalismus...scho e scheiss ghashi wo dr albaner-adler bim torjubel macht.. was söll dä scheiss? stoht e schwob ahne und macht e hitlergruess? do gsehmer mol uf wellem niveau mir uns bewege..

do inne wird vo serbische nationalismus gschwätz. ganz klar - de existiert! nur dä isch nie im zämehang vom fcb propagiert worde...e ergic, e dragovic, e perovic...alles lüt wo politischi meinig hend, die aber nie im zämehang mitem fcb propagiert hend..

e gashi macht eifach si züg - e xhaka isch so uf "kriegsmodus" dass ers nid ertrage kah, dass öpper si flagge (wo s spiel gstört het!!!) ahlängt...bin scho gnueg in dere region gsi, dass mr das nid sött und au nid kah als schwizer ahkriiide..

NUR: ich bin fcb fan - und ich lueg uf "unseri" spieler..und wenn unseri spieler sich politisch uf sonere nationalitische ebeni agiere und denn au bereit sind toti in kauf z näh (und nomol: mr verkennt d situation wenn mrs nid als glück ahgseht dass gestert keine umkoh isch) und das als nationale befreiigskrieg ahluege.. jo denn: SÖLLER SICH VERPISSE...sone person isch unser liibli nid würdig..scheiss egal ob albaner, serb, bosnier, kroat oder vo mir us vojvodina-ungar!!!!

do jetzt e basler-fcb-spieler mit serbische exponente us dr sever go vergliche isch scho e bitz waghalsig..jedi person muess sich sälber verantworte, genauso wie's d exponänte wärde miesse wo gestert uffe platz gloffe sind; nur muess es dr xhaka vor uns mache; nur verkenne do inne sehr vieli d situation in dem sie uf irgendwelchi sache wie ch-tur verwiese.. das isch e hochnationalistische konflikt und eine vo unsere spieler isch gestert aktiv und willentlich dra beteilig gsi..ich als fcb-fan will nüd meh mit dem ztue ha!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

SvenBK
Erfahrener Benutzer
Beitrag von SvenBK »

joggggeli hat geschrieben:Also söll Lorik Cana eifach zueluge wenn si Kolleg vo däm Fan e Stuel in dFrässi bekunnt? :o
So a la, Ahgriff isch die bescht verteidigung... es goht au anderscht. das hämer scho in etliche andere Vorfäll gseh!

PanPan

Beitrag von PanPan »

Rosinlitaler hat geschrieben:Die beiden Teams können sich auf saftige Strafen einstellen, kann mir vorstellen dass beide Nationen aus dem laufenden Wettbewerb ausgeschlossen werden.
Die Aussagen von Xhaka, sollten sie so stimmen, gehen gar nicht und sind vom FCB zu sanktionieren. Xhaka gefällt mir als Spieler gut, nur scheint er nicht gerade der Hellste zu sein.
Was heisst hier "scheint".. ?!

Dieser Depp.. - und jetzt auf der Facebook-Seite noch mit den Bildern prahlen.. WIE DUMM KANN MAN SEIN?!

Ich mochte ihn noch nie und das gestern hat sein Standing bei mir nicht wirklich verbessert.. Deshalb: Würde er gesperrt werden, ich würde keine Träne vergiessen!

wikinger
Erfahrener Benutzer
Beitrag von wikinger »

also wär nach däm spiel - "trotz dr provokation mit dr flagge" vo dä albaner - dr serbischi verband, d'ornder, d'sicherheitskräft und die serbische hools und ultras in schutz nimmt und glichzitig uff em taulant umehackt... dä leidet an ganz grossem realitätsverlust und het ganz anderi problem.

dr serbisch fuessball het e ganz grosses problem und das nid erst sit gester!!!
jag älskar gnaget!!!

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

SvenBK hat geschrieben:Xhaka het scho wie anderi teamkollege vorem Spiel rächt bluetrünschtigi Kommentär abgäh, dass ghört sich nit für ein wo im Rampeliecht stoht. Die zwei wo em Mitrovic dFahne us dr Hand risse wän drmit hand in hand umeseggle, offesichtlichi Provokation... Wiene Lorik Cana uf de Fan ihprüglet zeigt wieviel Hass do drhinter steckt. Was dr Fan ufem Platz zsueche het weissi au nit, aber das isch jo nüt neus. Die serbische Spieler hän sich eigentlich sehr ruhig verhalte, hän welle schlichte, hän sogar die albanische spieler schützend zum Tunnel begleitet. Kei Frog vo wellere Siite dr Respäkt fehlt, und dTatsach dass sich gwüssi nit wie Vorbilder verhalte.

Penalty wo?

Ich ha nur gseh dasser eimol vo hinte sehr wohrschinlich e Kopfstoss kriegt und nochhär de Ordner agrifft wo ufe Cana losgoht. Aber hauptsach ihr könned gmietlich vom Sofa mitem Finger uff öber zeige...

https://www.youtube.com/watch?v=cTTRp2aJUtc
https://www.youtube.com/watch?v=5JaVx3DYlSE

Was het die serbischi Ersatzbank oder dä Fan ufem Platz zsueche?
Dasem Xhaka si Aktion au nid sgääle vom ei isch isch klar. Aber me söht scho sVerhältniss vo de Aktione betrachte.

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

PanPan hat geschrieben:Was heisst hier "scheint".. ?!

Dieser Depp.. - und jetzt auf der Facebook-Seite noch mit den Bildern prahlen.. WIE DUMM KANN MAN SEIN?!

Ich mochte ihn noch nie und das gestern hat sein Standing bei mir nicht wirklich verbessert.. Deshalb: Würde er gesperrt werden, ich würde keine Träne vergiessen!
Die Site isch sehr wahrschinlich fake... abr wär interessierts, solang me e Buhmah het. :o
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

SvenBK hat geschrieben:So a la, Ahgriff isch die bescht verteidigung... es goht au anderscht. das hämer scho in etliche andere Vorfäll gseh!
Meinsch öbbe de Huggel damals bi Schwiz Türkei? Und döt ischem Streller nur sBei gstellt worde...

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

wikinger hat geschrieben:also wär nach däm spiel - "trotz dr provokation mit dr flagge" vo dä albaner - dr serbischi verband, d'ornder, d'sicherheitskräft und die serbische hools und ultras in schutz nimmt und glichzitig uff em taulant umehackt... dä leidet an ganz grossem realitätsverlust und het ganz anderi problem.

dr serbisch fuessball het e ganz grosses problem und das nid erst sit gester!!!
wer het das gmacht? dr serbischi fuessball isch total kaputt!!!! s problem isch das vo dem ganze drägg e FCB-SPIELER aktiv beteiligt gsi isch..us genau dr gliche GRÜND wie die lüt wo mr mitem finger druff zeigt...ich interessier mi im zämehang vom fcb e drägg umme serbischi verband, d polizei, d politik und fans...es goht umme xhaka und ob mrs wänd oder nid: är het gestert uffem gliche niveau ghandlet..är isch dr einzig wo uns interessiert und är het sich bi uns für si nationalistische handle z verantworte...dr bogdanov wird das bi andere lüt miesse mache... mir entscheide immerno ob mir e nazi wänd oder keine wänd...und ich persönlich han kei bogg uffe albanische nazi wo in belgrad sache macht wo er spöter no stolz druf isch..that's it - kahs au verdreihe
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

SvenBK
Erfahrener Benutzer
Beitrag von SvenBK »

joggggeli hat geschrieben:Meinsch öbbe de Huggel damals bi Schwiz Türkei? Und döt ischem Streller nur sBei gstellt worde...
Jo du chasch au Öpfel mit banane vergliiche, öp e schutt ans bei odr e paar füscht und dr Würgegriff, isch chli e differänz aber ghört sich beides nit.

Wär das verhalte vo unserem Spieler guetheisst hett eifach e Flick ab, ebbe Schnapsfläschli, pappbächer und e wüetende Albanische Nationalischt wo scho vorem Spiel Hassparole abgit... Ihr sind doch alles Rosinepicker!

Fakt: Dä Saugoof het sich zbeneh als Fuesballer, will er schlussändlich au no in anderne Farbe spielt wo genau so in verruef groote wege so lüüt.

hanen hochglobt will er sich spielerisch ächt gmacht het, aber die Scheisse vo geschter isch zviel gse!

wikinger
Erfahrener Benutzer
Beitrag von wikinger »

@asselerade

kum eifach mol wieder chli obe abe... bevor du do inne ein als nazi verschreisch... für mich isch er kein. nationalstolz wird er ha, das isch au ganz ok so. los di doch nid vo däne fakeaccounts und sustigem seich verblände. sorry, cha nur dr kopfschüttle... lür vorzverurteile wo mä grad mol uss dä medie kenn... absolut kei verständnis drfür.
jag älskar gnaget!!!

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

wikinger hat geschrieben:@asselerade

kum eifach mol wieder chli obe abe... bevor du do inne ein als nazi verschreisch... für mich isch er kein. nationalstolz wird er ha, das isch au ganz ok so. los di doch nid vo däne fakeaccounts und sustigem seich verblände. sorry, cha nur dr kopfschüttle... lür vorzverurteile wo mä grad mol uss dä medie kenn... absolut kei verständnis drfür.
meinsch ich han facebook, twitter und dä ganzi scheiss? mi argumentation kunnt vode erfahrig wo ich persönlich in dene regione gmacht han...vo dem her: er het gestert uf grund nationalistische scheiss toti bewusst in kauf gno...das isch für mi fakt und das wird au jede könne bestätige wo e bitz e plan het wie's lauft..söll jede sälber entscheide ob er so e spieler bi uns im trikot will (sind jo schöni basler wärt wo dä drecks bueb do vertritt)

was isch denn dr albaner-adler-torjubel vom gashi? nationalstolz? was hättisch dänggt wenn dr dragovic si torjubel mit 3 finger ufwärts bloss dr serbische nationalischte gwidmet hätti? oder dr rakitic s ustasha-lied ahgstumm hätti? jeder söll dänke was er söll, aber ich han dä latänti zur schau gstellti albanischi nationalismus in unsere fuessballverein satt...es gibt gründ wieso mr bim torjubel nid die rächti hand hebt..denn söllets bitte au anderi natione mache

informieret euch mol übere herrschende nationalismus in allne balkan-länder und entscheide denn ob ihr wänd, dass so lüt sich in unsere trikots dörfe präsentiere..

RVL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RVL »

Für mich ist Xhaka einfach nur saudumm und ich ärgere mich wenn er mit seinem Handeln auch nur in irgendeiner weise dem FCB schadet.
Hunde haben Besitzer - Katzen haben Personal!

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

SvenBK hat geschrieben:Jo du chasch au Öpfel mit banane vergliiche, öp e schutt ans bei odr e paar füscht und dr Würgegriff, isch chli e differänz aber ghört sich beides nit.

Wär das verhalte vo unserem Spieler guetheisst hett eifach e Flick ab, ebbe Schnapsfläschli, pappbächer und e wüetende Albanische Nationalischt wo scho vorem Spiel Hassparole abgit... Ihr sind doch alles Rosinepicker!

Fakt: Dä Saugoof het sich zbeneh als Fuesballer, will er schlussändlich au no in anderne Farbe spielt wo genau so in verruef groote wege so lüüt.

hanen hochglobt will er sich spielerisch ächt gmacht het, aber die Scheisse vo geschter isch zviel gse!
Wo giter den scho vorem Spiel Hassparole ab? Quelle bitte

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Schaumschläger hat geschrieben:Der von dir beschriebene Pseudo-Stolz ist eine Eigenschaft, welche beiden Seiten gleichermassen angelastet werden kann. Solange die nationalistischen Züge respektive der Stolz und die Ehre ein einigermassen weitsichtiges Weltbild verhindern, wird's wohl in jedem Spiel dieser Mannschaften eskalieren.
NATIONALISMUS HAT BEIM FCB NICHTS VERLOREN

was würde Xhaka machen, wenn wir einen Serben in der Stamm-Mannschaft hätten, von ihm den Respekt vor dem Doppeladler fordern, bevor er auf das Feld tritt ?
Er kann nur eines: sich bei allen via sämtlichen Media entschuldigen, insbesondere bei allen serbisch-stämmigen Mitarbeitern des FCB, anders gehts wohl nicht,
sonst riskiert er ständige Pfiffe von Teilen der eigenen Anhängerschaft.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

Asselerade hat geschrieben:meinsch ich han facebook, twitter und dä ganzi scheiss? mi argumentation kunnt vode erfahrig wo ich persönlich in dene regione gmacht han...vo dem her: er het gestert uf grund nationalistische scheiss toti bewusst in kauf gno...das isch für mi fakt und das wird au jede könne bestätige wo e bitz e plan het wie's lauft..söll jede sälber entscheide ob er so e spieler bi uns im trikot will (sind jo schöni basler wärt wo dä drecks bueb do vertritt)

was isch denn dr albaner-adler-torjubel vom gashi? nationalstolz?

informieret euch mol übere herrschende nationalismus in allne balkan-länder und entscheide denn ob ihr wänd, dass so lüt sich in unsere trikots dörfe präsentiere..
Was sölls den suscht si vom Gashi?

Zuedäm, wenn dLag so extrem wär wie du behauptisch, was si nid ganz isch zum Glück, aber halt doch schlimmer als villicht dUefa dänkt het. Denn isch das sicher nid dSChuld vom Xhaka wo sich in dere agheizte Stimmig zunere dumme Aktion hirisse losst, sondern die vo dr Uefa wo das SPiel übrhaupt möglich macht und ustreit. Kum mol bitz obe abe. Xhaka si Aktion ische Seich gsi, aber ihn als "Nazi Aktivist" darzstelle und als eine wo bewusst Toti in Kauf würd näh isch liicht übrtribe.

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

joggggeli hat geschrieben:Du übertribsch. Xhaka het schlicht niemerts gschlage oder agriffe wie du behauptisch.
Dann schau die Videos nochmals an - auf einem ist ganz klar zu sehen wie die Nummer 14 angerannt kommt und auf einen am boden liegenden Serben 2 oder 3 mal einkickt! Das ist keine Behauptung, dies sieht man ganz klar auf dem Video!!!

*13*
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *13* »

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

*13* hat geschrieben:ohne Worte

http://www.youtube.com/watch?v=8QRU3nCu64s
Der Trottel soll doch bitte gleich dort bleiben! :mad:
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

joggggeli hat geschrieben: Xhaka si Aktion ische Seich gsi, aber ihn als "Nazi Aktivist" darzstelle und als eine wo bewusst Toti in Kauf würd näh isch liicht übrtribe.
Du bisch dir überhaupt nit bewusst, was das für e Fahne gsi isch, was die Fahne für e Bedütig het und was das für e uslöser ka ha.
Als Verglich: es wär öbbe ähnlich wie wenn Israel gege Dütschland in Tel Aviv spilt und s gliche mitere Hockekrüz-Fahne passiert & e dütsche Spiler dr Spiler attackiert wo die Fahne aberisst. Das isch politisch und nationalistisch motiviert, nit meh und nit weniger. Und vo "Seich" kame do nümme rede.

Aber guet, red du dir die Nazi-Scheisse schön!
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

wikinger
Erfahrener Benutzer
Beitrag von wikinger »

was genau isch jetzt and däm video verwerflich? also sorry... macht euch nicht lächerlich!

zudem, wenn die situation so ist wie von asselerade beschrieben, dann gehört der serbische verband schon längst gesperrt!!!
jag älskar gnaget!!!

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

Joggeli hat geschrieben:Dann schau die Videos nochmals an - auf einem ist ganz klar zu sehen wie die Nummer 14 angerannt kommt und auf einen am boden liegenden Serben 2 oder 3 mal einkickt! Das ist keine Behauptung, dies sieht man ganz klar auf dem Video!!!
Kannst du mir zeigen wo? Ich finde nur eins wo er angerannt kommt und den Ordner kickt der sich grade mit Lorik Cana beschäftigt hat.

Ergic89
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ergic89 »

*13* hat geschrieben:ohne Worte

http://www.youtube.com/watch?v=8QRU3nCu64s
Wie man sämtliche Hirnzellen für "Ruhm und Ehre" eines Nicht-Landes wegschmeissen kann. Einfach nur jämmerlich!

Und auf der Gegenseite der Obernazi Bogdanov wieder voll im Mittelpunkt. Brandgefährlich, wenn man weiss, dass in den 80ern ein Spiel zwischen Roter Stern und Dynamo Zagreb nicht Ursache, aber doch Auslöser der letzten Balkan-Kriege war.

joggggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggggeli »

stacheldraht hat geschrieben:Du bisch dir überhaupt nit bewusst, was das für e Fahne gsi isch, was die Fahne für e Bedütig het und was das für e uslöser ka ha.
Als Verglich: es wär öbbe ähnlich wie wenn Israel gege Dütschland in Tel Aviv spilt und s gliche mitere Hockekrüz-Fahne passiert & e dütsche Spiler dr Spiler attackiert wo die Fahne aberisst. Das isch politisch und nationalistisch motiviert, nit meh und nit weniger. Und vo "Seich" kame do nümme rede.

Aber guet, red du dir die Nazi-Scheisse guet!
Dä Verglich hinkt absolut. Grossalbanie het nonie existiert. Grossalbaner sin sicher Nationalischte aber Nazis? Gits sicher au drunter, aber denn doch nid alli wo mit däre Idee symphatisiere...

Antworten