Nie meh, nie meh, blick.ch

Diskussionen rund um den FCB.
fog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fog »

das es sich nicht gehört in der halbzeitpause auf den rasen zu rennen sollte doch klar sein. wenn das jetzt jemand in der pause bei einem 5. liga spiel macht ist das logischerweise scheissegal. das problem am samstag ist/war, dass natürlich personen/gewisse zeitungen nur auf so etwas warten und dann gleich mit erhobenem zeigfinger angerannt kommen.

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

aguero hat geschrieben:denn start doch e initiative damits erlaubt wird.
aber ich hoff du bisch denn au so "tolerant" wenn in de mittagspause es paar lüt bi dir in d'wohnig stürme zum bitz TV luege...
Hahaha, herrlich, dä Verglych... :rolleyes:
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

donhon hat geschrieben:das es sich nicht gehört in der halbzeitpause auf den rasen zu rennen sollte doch klar sein. wenn das jetzt jemand in der pause bei einem 5. liga spiel macht ist das logischerweise scheissegal. das problem am samstag ist/war, dass natürlich personen/gewisse zeitungen nur auf so etwas warten und dann gleich mit erhobenem zeigfinger angerannt kommen.
Also isch es nur e Problem, wenn d'Medie vor Ort sind? Schmeggt e bitzeli nach Doppelmoral...
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

fog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fog »

ist halt das problem mit den unnötigen verboten wie du gesagt hast. aber ein cupspiel ist vom rummel her halt kein 2. liga spiel. da muss man LEIDER mit dem blick und konsorten rechnen. und ich heisse das mitnichten gut.

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

Trekbebbi hat geschrieben:Hahaha, herrlich, dä Verglych... :rolleyes:
ok ich gib zue.. isch nit grad verglichbar.. aber in dim garte grilliere dörf me?

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

aguero hat geschrieben:ok ich gib zue.. isch nit grad verglichbar.. aber in dim garte grilliere dörf me?
Klar, wenn ych darf mitässe... :p

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

Trekbebbi hat geschrieben:Klar, wenn ych darf mitässe... :p
wenns Fleisch mitbringsch...

Faniella Diwani
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faniella Diwani »

Trekbebbi hat geschrieben:Also isch es nur e Problem, wenn d'Medie vor Ort sind? Schmeggt e bitzeli nach Doppelmoral...
Es isch numme den e Probleem wenn:
a) Dr Schiri i sim Rapport an SFV drüüber wäffelet (wird wäge Meräng kuum passiere will s Spiil weder gschtört mo beiifluss wirde isch).
b) E Grossbuechschtaabezittig esoo lang drüüber wäffelet bis eine bim SFV meint är mües jetzt "e Zeiche setze" drmit er uss dr Schusslinie vo däre Journaille uuse khunnt.

Glatt isch jo dass bim Kampagnestart (dr erschte Erwähnig vom "Figg d' Bulle"-Transpi) d Kotmentarfunktion scho kurz noch Veröffentlichung deaktiviert worde isch will (uss Sicht Kampagne) z'vill gmeint hänn dass das jetzt aber wirgligg kei Problem isch.

Fazit:
Der Schiri wird nicht motzen. Aber: Wenn einer dieser Zürcher Zeitungslümmel das Transpi an einem der nächsten Spiele wieder fotografiert haut er nochmals in die selbe Kerbe. So lange und so fest bis sich in Muri einer in seinem Schlaf gestört fühlt.

Sinnvolles Vorgehen? Es gibt keines. Leider. Das Vorgehen dieser Zeitung provoziert genau die Reaktionen welche diese Zeitung will. Man erinnere sich an einen Mercedes im Redaktionsfenster...

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Wow die Diskussion wird grad abartig behindert ad absurdum gfiehrt. Dr Verglich mitem Joggeli hinkt brutal. 1. sin im Joggeli über 20'000 im Stadion. Döt macht sVerbot au Sinn, dass me nit uffe Rase goht. E Flitzer derf denne gärn vo dr Security abgfiehrt wärde.

Wenn aber amene Spiel, wo in mine Auge eher s Prädikat "Grümpeliturnier" als Cupsiel verdient het, denne muess me kai Fass ufmache wenn halt e baar ufs Spielfeld gön go schutte, vor allem wenn sie nach dr Ufforderig, me sell doch bitte wieder s Spielfäld verloh, au der Ufforderig bikunnt. Hättme das ignoriert und hätt eifach witergmacht muessi sage wäris unnötig und dumm gsi, aber so, findi die ganzi Ufregig und dass es e Artikel git wo zoberst uf dr Startsite erschint mitem Titel "Die Basler machen was sie wollen" hefitg übertriebe und isch in mine Auge nit verhältnismässig in Relation zu de Ereignis wo bassiert sin.

Au das ganze mit Aarau zvergliche isch aifach nur behinderet. Aarau isch aifach nur dumm gsi und das wird au vo niemerem verteidigt.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Faniella Diwani
Erfahrener Benutzer

Konter hat geschrieben:und isch in mine Auge nit verhältnismässig in Relation zu de Ereignis wo bassiert sin.
Das wüsse die vom Figg au. Es goht gar nit um "Verhältnismässigkeit" sondern um e Kampagne. Die lauft witer so langs Läser bringt und so lang s Populischtepolitiker gitt wo das Thema gärn usswälze.
Schad isch eifach dass das Schmiereblatt immer und immer wieder Fueter für d Kampagne kriegt.

Marcomunetti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marcomunetti »

Dr scheiss-blick ghört eifach mol abgstrooft für ihre unverhältmässige journalismus. Wenn ich wie e carlos oder anderi vom blick mi läbä würd zerstört beko, würdi miteme rucksack voll sprengstoff ins ringier gebäude go. hesch eh nix me zverliere.

Dr blick sott gopferdammi lerne, dass sie ihri macht nit 100 mol pro johr dörfe usnütze. würd au nur ei politiker das mache, würd er teer und gfäderet wärde. es git regle und dr blick verstoost bald täglich drgege. Will gar nüt wüsse wieviel menschelebe dr blick mit sine hetzkampagne scho ufem kerbholz het. es wird 3-stellig sy. Mindestens!!

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Den heiligen Joggelirasen mit einer Kuhwiese vergleichen? :rolleyes:
Jaja ich weiss, das Prinzip zählt.
Auf der anderen Seite sollte doch gerade der Cup eine Art Volksfestatmosphäre vermitteln.
Ist ja auch der Grund, wieso die Spiele jeweils auswärts auf einem besseren Bolzplatz stattfinden ohne jegliche Absperrungen.
Spieler und Fans kommen sich näher.
Die Kleinklubs verdienen ja auch ausserordentlich viel an einem solchen Anlass - nicht zuletzt auch duch
die verhältnismässig vielen Auswärtsfahrer der Grossklubs.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Faniella Diwani hat geschrieben:Das wüsse die vom Figg au. Es goht gar nit um "Verhältnismässigkeit" sondern um e Kampagne. Die lauft witer so langs Läser bringt und so lang s Populischtepolitiker gitt wo das Thema gärn usswälze.
Schad isch eifach dass das Schmiereblatt immer und immer wieder Fueter für d Kampagne kriegt.
Wenn e "Figg dBulle" Banner wo sit Joore deert hängt blötzlig e Blickartikel wärt isch, denne isch das dr besti Bewiis, dass dr Blick die Kampagne au ohni neus Fueter ka am Läbe erhalte. Do isches scheissegal, dass d'FCB-Fans sich meistens im Griff hän und ebbe nit wies dKampagne will verkaufe jedes Wuchenänd Strosseschlachte mit dr Polizei odr gegnerischi Fans fiehrt.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Faniella Diwani
Erfahrener Benutzer

Konter hat geschrieben:Wenn e "Figg dBulle" Banner wo sit Joore deert hängt blötzlig e Blickartikel wärt isch, denne isch das dr besti Bewiis, dass dr Blick die Kampagne au ohni neus Fueter ka am Läbe erhalte. Do isches scheissegal, dass d'FCB-Fans sich meistens im Griff hän und ebbe nit wies dKampagne will verkaufe jedes Wuchenänd Strosseschlachte mit dr Polizei odr gegnerischi Fans fiehrt.
Scho klar. Dasch jo das wonni scho lang saag. E Grund finde si immer. Trotzdäm könnt me jetzt das "Figg d Bulle" e bitz lo verschwinde.
Me kha sicher anderscht uff d provoziererei vo däm Journipagg reagiere als dass me das Banner "grad zum Trotz" nonemoll im Schtandion uffhänggt. Aber dasch glaub nit e Thema womme doo inne sett schisskotiere.

Dever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dever »

Eigentlich ja traurig, dass es überhaupt Leute gibt, die den Blick lesen...

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Faniella Diwani hat geschrieben:Scho klar. Dasch jo das wonni scho lang saag. E Grund finde si immer. Trotzdäm könnt me jetzt das "Figg d Bulle" e bitz lo verschwinde.
Me kha sicher anderscht uff d provoziererei vo däm Journipagg reagiere als dass me das Banner "grad zum Trotz" nonemoll im Schtandion uffhänggt. Aber dasch glaub nit e Thema womme doo inne sett schisskotiere.
S'Problem isch doch, dass au das dr Blick wieder wurd usschlachte, wenn s'Transpi plötzlich nümm hängt. Die wurde das denn glatt als eigene Erfolg verbueche.
Dever hat geschrieben:Eigentlich ja traurig, dass es überhaupt Leute gibt, die den Blick lesen...
+1

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

git kei einzige grund wurum dä banner in zuekunft nit sot hänge, isch doch wurst ob's some blick-journi basst oder nit. Me sott das gar mit gross beachte, schmunzle und witer ignoriere.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

ich glaub das Transparent isch no vo de "Salzburg"- Spiel übrig
ich will widder Fuessball gseh!!!

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

faederli hat geschrieben:ich glaub das Transparent isch no vo de "Salzburg"- Spiel übrig
Ych glaub ebe au, das eher dr Büchseclub us dr Mozart-Stadt (und allgemein dr Kommerzwahn im Fuessball) gmeint isch als unseri Schugger.

nestea
Neuer Benutzer

Beitrag von nestea »

Witzig finde ich, dass bei den GC'ler ausswärts ein "figg cöps" transparent hängt, dies den Blick komischerweise aber nicht interessiert....

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

nestea hat geschrieben:Witzig finde ich, dass bei den GC'ler ausswärts ein "figg cöps" transparent hängt, dies den Blick komischerweise aber nicht interessiert....
Des Rätsels Lösung ist fett markiert. ;)

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

Faniella Diwani hat geschrieben:Scho klar. Dasch jo das wonni scho lang saag. E Grund finde si immer. Trotzdäm könnt me jetzt das "Figg d Bulle" e bitz lo verschwinde.
man lässt es ja nicht "zum trotz" hängen, sondern lässt sich nur nicht vom blick vorschreiben es weg zu lassen. kleiner aber entscheidender unterschied.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

fare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fare »

FCK CPS
RUN DMC :rolleyes:

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

nestea
Neuer Benutzer

Beitrag von nestea »

Trekbebbi hat geschrieben:Des Rätsels Lösung ist fett markiert. ;)
Dacht ich mirs schon ;)

Eine weitere Zugabe ist, dass die Zürcher mit "FCK CPS" (Schwer zu erraten was es bedeutet) Pullis an den Cupfinal marschieren, aber auch da interessierts keinen.... Merci blick.ch

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

aguero hat geschrieben:wenns Fleisch mitbringsch...
gots no es isch jo si garte :cool:

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

tanner hat geschrieben:gots no es isch jo si garte :cool:
Also, jetzt mol ehrlich: Wieso soll mi das irgendwie störe, wenn eine in mym Garte grilliert?

tango
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tango »

Was kümmert es den schönsten und grössten Baum, wenn sich ab und zu Schweine daran kratzen?

Faniella Diwani
Erfahrener Benutzer

Dann lasst es halt hängen. Man kann es dem Blööck auch einfach machen. Dann muss er keine neue Sau suchen die er durchs Dorf treiben kann und alle sind glücklich.

Man kann es auch so sehen: Wenn Muri wegen diese munzig kleinen Transparents eine Busse spricht darf man durchaus und laut die Frage stellen warum dies andernorts nicht passiert.

fog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fog »

Faniella Diwani hat geschrieben:Wenn Muri wegen diese munzig kleinen Transparents eine Busse spricht...
jetzt hört doch mal mit dem yakin gebashe auf!

;)

Antworten