Nie meh, nie meh, blick.ch

Diskussionen rund um den FCB.
Asmodeus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asmodeus »

Agent Orange hat geschrieben:Ich habe im letzten Herbst nach der "Streller-Affäre", hier drinn zum Boykott aufgerufen, wurde mehrheitlich nur belächelt... Was ich nicht begreife, ist, dass der Vorstand den Spielern nicht endlich verbietet mit Blick-Reportern zu reden, oder ihnen gleich Stadionverbot gibt?
Weil auch unter den FCB-Fans viele viele Blickleser sind. Sonst müsste man ja scheinbar nicht extra darauf hinweisen müssen, dass man den Scheiss ned lesen sollte :rolleyes:
Asmodeus hat geschrieben:Ich bin ehrlich. Ich hatte ein schlechtes Gefühl mit der neuen Führung. Ich habe befürchtet, dass der Ruf von Streller, Frei und Wicky noch schlimmer ruiniert würde als es damals bei Yakin geschehen ist.

Beliebte Spieler ohne Ahnung in den Vorstand hiefen und gleichzeitig das komplette Prinzip des Vereins umkrempeln? Da kann ja nur der goldene Lack abblättern und Rost zum Vorschein kommen.
Q.E.D

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Ych verstand nid, wieso mr überhaupt no so Blick-Links do inne postet. Isch doch alles Müll und d'Zyt nid wärt. Aber ych dängg, dass dr FCB mol dr Blick rundum boykottiert, wird wohl leider e Wunschtraum bliebe, au wenn's die Bachelis mol verdient hätte. Eifach zum zeige, dass au die kei Freyfahrschiin hän.
Und das Pausetheater in Meyrin goht für mi eher unter s'Thema "Verbote, die die Welt nicht braucht". Was soll jetzt do dra so dramatisch sii, wenn e paar Fans in dr Pause e Spass dra hän, chli umme z'kicke? Mr ka au alles z'tod reglementiere...
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Bierathlet hat geschrieben:Wieso mümümü? Isch doch völlig legitim, dass me die "Zytig" boykottiert, wo immer uf eim ummehackt...
die hagge nid uf uns umme
die wärde nur gsponseret vo de "hooligan verschärfigs datenbank befürworter" und wie me jo weis wärde zur zyt in bs/bl unterschrifte gsammlet, also muess doch der bligg es bizzeli meh über die gwalt brichte

Idealist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idealist »

aguero hat geschrieben:ich wär eher dafür me boykottiert mol die vermummte 16-jährige bubis in de eigene Kurve und bi de völlig sinnlose fanmärsch.... nochär git me am blick oder au süschtige medie gar kei fuetter..
und natürlich sött me platzstürm jeglicher Art au unterloh.. me isch nüm im kindergarte..
Ich kann mich an Spiele mit dem FCB in den 80./90. in der Provinz erinnern, da kam es regelmässig zu diesen "aufs Goal schiessen" Ritual in der Halbzeitpause. Man überbrückte die Pause mit ein wenig Spiel und überliess danach das Feld wieder den Spielern. Keine Sau hat sich daran gestört, kein Mensch sich darüber geärgert. Aber heute wird so ein nebensächliches Verhalten als Provokation, mangelnder Respekt usw. ausgelegt.
Diese Stigmatisierung der Fans ist nicht mehr im Rahmen der Verhältnismassigkeit und weit entfernt von Objektivität. Auch wenn das von einem Boulevardblatt nicht zu erwarten ist, so muss man dieses nicht einfach tatenlos akzeptieren. Es geht meiner Meinung nach einfach darum ein Zeichen zu setzen.
Ich habe übrigens den Eindruck, dass Exponenten aus der Kurve viel selbstkritischer sind als gewisse Medien.

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Solche, darunter auch die Aktion "Grill anschmeissen auf eigene Faust" ohne Gewaltanwendung wie dazumal im Weichturm, finde ich ja noch lustig und originell.
Und ja, man sollte nicht immer alles so ernst betrachten. An einem Cupspiel auf einer Kuhwiese passt das schon.

Misterargus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Misterargus »

tanner hat geschrieben:die hagge nid uf uns ummedie wärde nur gsponseret vo de "hooligan verschärfigs datenbank befürworter" und wie me jo weis wärde zur zyt in bs/bl unterschrifte gsammlet, also muess doch der bligg es bizzeli meh über die gwalt brichte
welche Gewalt...na klar, darum auch kein einziges Wort über die Ausschreitungen !! in Pratteln der Zürcher und anderen in Luzern, St. Gallen seit Saison Beginn. Man müsste ja zugeben, dass ein verschärftes Konkordat ein Rohrkrepierer ist und alles andere als eine Lösung.

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

läck Du mir...

Guet, s Verpetze wäge däm Banner und so., isch unterschti...

aber für dr Räscht... naja...wär scheisse säit wird au scheisse ärnte...

ab friedlich oder nit... meh het als Fan uf em Rase nüt z sueche, au nit in Hinterdupfige am Schwitzer Cup.

Meh het z Aarau nit go gegnerischi Fans a z griffe, etc..

aber me wunderet sich den, wenn meh in dr Präss blöd do stoht... jä guete morge.
Signatur zu vermieten.

nidganzbache
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nidganzbache »

Der Verrat (betr. der Causa Carlos, bemerkens- und lesenswerter Artikel!)

Die Blick Methode

Unvergessen auch diese Geschichte

Zeitungen wie Blick und 20Minuten sowie deren Online-Ableger sind nicht erst seit gestern zu meiden,
jedoch nicht so sehr wegen deren Pausen-Fussball-Boulevard, sondern weil systematisch Existenzen kaputt und Menschen persönlich diffamiert werden.

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

Pfeffernehmer hat geschrieben:und das forum mit den meisten usern im land, stellt eigentlich fast logischerweise auch die grösste anzahl an dämlichen usern mit noch dämlicheren aussagen. die pissen sich bestimmt in die eigene tasse

in diesem sinne "figg dr blick"
und dir fehlts definitiv an gueter Erziehig.. aber wohrschins vermummsch dich au gärn und teilsch anonym us.. wie jetzt do..

Skyline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skyline »

Dome hat geschrieben:läck Du mir...

ab friedlich oder nit... meh het als Fan uf em Rase nüt z sueche, au nit in Hinterdupfige am Schwitzer Cup.

aber me wunderet sich den, wenn meh in dr Präss blöd do stoht... jä guete morge.
Stimmt genau.
GRAS [SUP]FRÄSSE[/SUP] / [SUB] by Skyline[/SUB]

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Bierathlet hat geschrieben:usere Kleinigkeit, wie in dr Pause biz schutte, e riese Skandal.
hani no nie gseh so öbbis. nimmt mi wunder wievil goofe im joggeli würde afo täubele, wenn e paar cooli fans vom gegner in dr pause nume e biz würde welle schutte?

was goht in dene köpf vor?

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

isch abartig wie kurzsichtig gwüsse kids hüt sin

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Dome hat geschrieben:läck Du mir...

Skyline hat geschrieben:Stimmt genau.
Jawohl! Unbedingter Gehorsam gegenüber der gesetzgebenden Authorität - ganz egal wie sinnlos die Verbote sind - olé!
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

Konter hat geschrieben:De einzig wo do am umehüle isch bisch du. Jede ka doch sälber entscheide, was me boykottiere wett und was nit. Wenns für di persönlig schlimmer isch, in dr Pause bitz schutte, als immer wieder brobiere d'FCB-Fans z'stigamtisiere wells Thema grad populär isch und me lieber e gaili Schlagziile will, als sich z'froge isch dä Artikel und vor allem si Titel (denn das isch was schlussändlig hänge blibt) verhältnismässig und dient dr Verbesserig vo dr Problematik, denne isch das ok für mi. Abr de muesch halt demit rächne, dass anderi anderer Meinig sin, ohni dassde das grad ins Lächerliche muesch zieh.
jo Meyrin hin oder her.. dört binni nit debi gsi.. aber has in Aarau dörfe erläbe.. und denn kriegsch halt so e retourkutsche.. aber sorry.. wer flennt do ume?? zürcher und st.galler dörfe alles mache aber de Blick schiesst gege uns Basler.. das isch geflenne hoch 10

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Trekbebbi hat geschrieben:Jawohl! Unbedingter Gehorsam gegenüber der gesetzgebenden Authorität - ganz egal wie sinnlos die Verbote sind - olé!
scheisse bauen, egal wie sehr man dem eigenen verein schadet

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Rony hat geschrieben:scheisse bauen, egal wie sehr man dem eigenen verein schadet
Wieder mol so richtig schön undifferenziert... Z'Aarau uf e Platz stürme und gegnerischi Fans verhaue und z'Meyrin in dr Pause chli ummebällele ka mr wohl kuum verglyche. S'einte isch zu rächt verbote, s'andere Verbot (mMn) eifach nur hirnrissig. Weder goht dr Acker an Arsch, nur will mr ihm kei Pause gönnt, no göhn d'Goal kaputt, wenn mr chli druf schiesst. Isch jo nid Madrid. :D
Aber wenn Du mir e Grund kasch nenne, wieso das verbote isch (und nid eifach verbote, im Verbotwahn z'lieb), lohn ych mi evtl. no umstimme...

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Trekbebbi hat geschrieben:Wieder mol so richtig schön undifferenziert... Z'Aarau uf e Platz stürme und gegnerischi Fans verhaue und z'Meyrin in dr Pause chli ummebällele ka mr wohl kuum verglyche. S'einte isch zu rächt verbote, s'andere Verbot (mMn) eifach nur hirnrissig. Weder goht dr Acker an Arsch, nur will mr ihm kei Pause gönnt, no göhn d'Goal kaputt, wenn mr chli druf schiesst. Isch jo nid Madrid. :D
Aber wenn Du mir e Grund kasch nenne, wieso das verbote isch (und nid eifach verbote, im Verbotwahn z'lieb), lohn ych mi evtl. no umstimme...
Es brucht doch kei Grund zum verbote si. Es stoht klar so vom Verband so gschriebe. Und wenn mr bi dem Verband mitmacht, muess mr sich halt an gwüssi Regle halte. Und klar ka mr gege dr Strom schwimme, vielicht bruchts das ame au, aber den muess mr sich nit beklage, wenn me halt au mol e Schluck Wasser verwütscht.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

fare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fare »

Aber nach dem Spiel ist es oke wenn all die Kids auf das Spielfeld sekkeln?

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

Rony hat geschrieben:hani no nie gseh so öbbis. nimmt mi wunder wievil goofe im joggeli würde afo täubele, wenn e paar cooli fans vom gegner in dr pause nume e biz würde welle schutte?

genau das isch es.. stell dir vor es paar FCZ Fans stürme de Rase.. uiuiui...
aber generell.. es het eifach mit Astand ztue..

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

aguero hat geschrieben:und dir fehlts definitiv an gueter Erziehig.. aber wohrschins vermummsch dich au gärn und teilsch anonym us.. wie jetzt do..
Wieso beschränkst du diese Diskussion nur auf die Vermummung und Erziehung? :o
Rony hat geschrieben:hani no nie gseh so öbbis. nimmt mi wunder wievil goofe im joggeli würde afo täubele, wenn e paar cooli fans vom gegner in dr pause nume e biz würde welle schutte?

User "Idealist" hat Gegenteiliges an seinen Auswärtsfahrten beobachtet.
Rony hat geschrieben:isch abartig wie kurzsichtig gwüsse kids hüt sin
Jaja immer diese Jugend von heute. :o Immerhin hast du nun etwas mit Sokrates gemein. :)
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Trekbebbi hat geschrieben:Wieder mol so richtig schön undifferenziert... Z'Aarau uf e Platz stürme und gegnerischi Fans verhaue und z'Meyrin in dr Pause chli ummebällele ka mr wohl kuum verglyche. S'einte isch zu rächt verbote, s'andere Verbot (mMn) eifach nur hirnrissig. Weder goht dr Acker an Arsch, nur will mr ihm kei Pause gönnt, no göhn d'Goal kaputt, wenn mr chli druf schiesst. Isch jo nid Madrid. :D
e fuessballplatz ( dr "heiligi" rase ) wird vo fuessballer/schiri's und zwüsche de spiel vom platzwart beträtte..isch eigentlig e ungschriibenes gsetz wenns mr rächt isch.
wenn die regle sit em samschtig sinnlos isch, dörfe in zuekunft jo alli in dr pause biz uf e platz go schutte?

Asmodeus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asmodeus »

Trekbebbi hat geschrieben:Jawohl! Unbedingter Gehorsam gegenüber der gesetzgebenden Authorität - ganz egal wie sinnlos die Verbote sind - olé!
Wieso muss ich grad an die Hausbesetzer denken die sich irgendwo aus Prinzip einnisten und dauernd gegen den Staat und das Prinzip von Besitz wettern aber sobald mal etwas von ihnen kaputt gemacht oder geklaut wird sofort zum Anwalt rennen weil die böse Bullerei ihr Spielzeug puttemacht hat? :rolleyes:

Man stelle sich vor man hätte im Joggeli gespielt und die Meyrin-Fans wären auf den Rasen um a bisserl zu kicken :)
Asmodeus hat geschrieben:Ich bin ehrlich. Ich hatte ein schlechtes Gefühl mit der neuen Führung. Ich habe befürchtet, dass der Ruf von Streller, Frei und Wicky noch schlimmer ruiniert würde als es damals bei Yakin geschehen ist.

Beliebte Spieler ohne Ahnung in den Vorstand hiefen und gleichzeitig das komplette Prinzip des Vereins umkrempeln? Da kann ja nur der goldene Lack abblättern und Rost zum Vorschein kommen.
Q.E.D

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Kinderkacke.

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

de Platz in de Halbzitpause ghört de Ersatzspieler und dient zum ispiele etc... stell dir vor es gäb das "Verbot" nit.. jä würde denn alli in de pause uf e platz seggle und mache wozue sie grad luscht händ??

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

aguero hat geschrieben:de Platz in de Halbzitpause ghört de Ersatzspieler und dient zum ispiele etc... stell dir vor es gäb das "Verbot" nit.. jä würde denn alli in de pause uf e platz seggle und mache wozue sie grad luscht händ??
Dann macht der Stadionsprecher eine kurze Ansage, wie am Samstag, und die Fans verlassen den Platz wieder. Hat super funktioniert in Meyrin.
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Blutengel hat geschrieben:Es brucht doch kei Grund zum verbote si. Es stoht klar so vom Verband so gschriebe. Und wenn mr bi dem Verband mitmacht, muess mr sich halt an gwüssi Regle halte. Und klar ka mr gege dr Strom schwimme, vielicht bruchts das ame au, aber den muess mr sich nit beklage, wenn me halt au mol e Schluck Wasser verwütscht.
Ah nid, Ok... Do komme mir friehneri Diskussione mit minere Mum in Sinn, so nach em Motto: Wieso darf ych das nid mache? Will ych's gsait ha!

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Jede wo dängge wött losst dr Blick sii, do bruchts kei Boykott-Uffruef.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

aguero hat geschrieben:de Platz in de Halbzitpause ghört de Ersatzspieler und dient zum ispiele etc...
Ok, DAS macht Sinn. Hani grad nid dra dänggt.

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

Bierathlet hat geschrieben:Dann macht der Stadionsprecher eine kurze Ansage, wie am Samstag, und die Fans verlassen den Platz wieder. Hat super funktioniert in Meyrin.
denn start doch e initiative damits erlaubt wird.
aber ich hoff du bisch denn au so "tolerant" wenn in de mittagspause es paar lüt bi dir in d'wohnig stürme zum bitz TV luege...

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

Bierathlet hat geschrieben:Wieso beschränkst du diese Diskussion nur auf die Vermummung und Erziehung? :o
weil ich mit diesen am meisten Mühe habe und mir nur eins dazu einfällt: Feige

Antworten