.... Hoffentlich findet er zur Form...Balotelli hat geschrieben:De vo Paraguay
Testspiele Saison 2014/2015
-
- Erfahrener Benutzer
Zrugg vom Rankhof. S'Resultat mag in erschter Linie biz schockiere, aber wär dr Match gseh het dürft nit gross beunruhigt si. Bis zur 65igste Minute isch praktisch e U18 Mannschaft ufem Fäld gstande. ERscht nohär sind Serey Die, Sio, Delgado, Safari, Däge igwächslet worde und sofort isches e ganz anders Spil gsi. Streller, Zuffi, Frei, Gashi, Schär, Diaz, Vazlik, Kakitani etc. sin gar nit zum Isatz ko.
I bi beuunruigt. so churz vor dr Meisterschaft muesch doch e bitz öppis vo spielkultur gseh und e paar stammspieler laufe loh. vor allem delgado brucht doch spielpraxis. Vom Paraguayer erwarti scho no e steigerig. das isch gar nüt gsi.BS-Supporter hat geschrieben:Zrugg vom Rankhof. S'Resultat mag in erschter Linie biz schockiere, aber wär dr Match gseh het dürft nit gross beunruhigt si. Bis zur 65igste Minute isch praktisch e U18 Mannschaft ufem Fäld gstande. ERscht nohär sind Serey Die, Sio, Delgado, Safari, Däge igwächslet worde und sofort isches e ganz anders Spil gsi. Streller, Zuffi, Frei, Gashi, Schär, Diaz, Kakitani etc. sin gar nit zum Isatz ko.
-
- Erfahrener Benutzer
Herrjee, isch zum glück nur e jugendmannschaft gsi in dr 1. HZ mit paar verstärkige.. Arlind Ajeti isch e riese 0, de sott me definitiv abgä, allgemein isch die ganz jugendverteidigung hüt miserabel gsi.. aliji hani no nie so schwach gseh und dr goncalves isch gar nüt gsi. gonzalez unuffälig nach dr iwächslig, aber ok.
safari sehr uffälig, besser wie jede match letscht johr in de letschte 20 minute.. vailati zum teil extrem unsicher und eimol e ball wegschloh wo fadegrad nach oobe goht
sehr erschreckende uftritt gsi.. ka aber eig nur no besser werde.
safari sehr uffälig, besser wie jede match letscht johr in de letschte 20 minute.. vailati zum teil extrem unsicher und eimol e ball wegschloh wo fadegrad nach oobe goht

naja das 1:2 gehört praktisch gonzalez, sehr abgeklärt vorbereitet, der kann sicher was. embolo sicher positiv hervorzuheben, kampf und einsatzwille stimmen, kommt gut der junge!Marcomunetti hat geschrieben:Herrjee, isch zum glück nur e jugendmannschaft gsi in dr 1. HZ mit paar verstärkige.. Arlind Ajeti isch e riese 0, de sott me definitiv abgä, allgemein isch die ganz jugendverteidigung hüt miserabel gsi.. aliji hani no nie so schwach gseh und dr goncalves isch gar nüt gsi. gonzalez unuffälig nach dr iwächslig, aber ok.
negativ aufgefallen (von denen die auffallen müssten...) ist mir vorallem calla, da muss einfach mehr kommen....
Albjan Ajeti, Embolo und Sauro au sackschwachMarcomunetti hat geschrieben:Herrjee, isch zum glück nur e jugendmannschaft gsi in dr 1. HZ mit paar verstärkige.. Arlind Ajeti isch e riese 0, de sott me definitiv abgä, allgemein isch die ganz jugendverteidigung hüt miserabel gsi.. aliji hani no nie so schwach gseh und dr goncalves isch gar nüt gsi. gonzalez unuffälig nach dr iwächslig, aber ok.
-
- Erfahrener Benutzer
Habe nur die 2 HZ gesehen. Die zwei Jungen im Mittelfeld (Huser & Cani ?) fand ich ganz ok.Goncalves aber wirklich unsicher. Ajeti1 & Sauro gewohnt holzbeinig. Ajeti2 sehr engagiert. Embolo schon ziemlich vielversprechend. Derlis Gonzales zu Beginn wirklich schwach, hat dann aber besser ins Spiel gefunden. Schöne Vorlage, aber schiessen kann er glaub nicht. Safari stark, ich hoffe der kommt wieder wie früher.
Wenn der FCB Testspiele gewinnen will, müsste er halt Calamares zurückholen.....
Wenn der FCB Testspiele gewinnen will, müsste er halt Calamares zurückholen.....
-
- Erfahrener Benutzer
Danke an jene, die vom Spiel heute berichteten und noch berichten werden!
PS: Kann mir nicht vorstellen, dass es irgendjemand wirklich interessiert, wer welche Wettbeträge auf welchen Spielausgang getippt hat. Die vielen Einträge dazu braucht es definitiv nicht. Es geht hier um die Testspiele und dessen Inhalte. Ansonsten empfehle ich einen Wett-Thread zu eröffnen (sofern es den nicht bereits gibt..) Danke.
PS: Kann mir nicht vorstellen, dass es irgendjemand wirklich interessiert, wer welche Wettbeträge auf welchen Spielausgang getippt hat. Die vielen Einträge dazu braucht es definitiv nicht. Es geht hier um die Testspiele und dessen Inhalte. Ansonsten empfehle ich einen Wett-Thread zu eröffnen (sofern es den nicht bereits gibt..) Danke.
Ich finds ganz unterhaltsam.PanPan hat geschrieben:PS: Kann mir nicht vorstellen, dass es irgendjemand wirklich interessiert, wer welche Wettbeträge auf welchen Spielausgang getippt hat. Die vielen Einträge dazu braucht es definitiv nicht. Es geht hier um die Testspiele und dessen Inhalte. Ansonsten empfehle ich einen Wett-Thread zu eröffnen (sofern es den nicht bereits gibt..) Danke.

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer