finanzierbare Traumautos
finanzierbare Traumautos
Zeigt her eure Traumautos........ die noch finanzierbar sind (sagen wir mal bis CHF 75k)

Nein, ich bin keine Frau aber ich bin schon paar mal mit den Abarths 500 gefahren und es fühlt sich richtig genial an. Go-Kart für die Strasse

(ein "normaler" Abarth 500 SS tut es natürlich auch und für deutlich weniger Geld, aber wenn schon träumen...)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
100'000-150'000...hängt vom Modell und der Ausstattung ab.fixi hat geschrieben:Damn..was koster der denn?
Man behält ja sowieso nicht lange. Solange man noch einigermassen jung ist und keine Familie hat, kann man sich ruhig einen Sportwagen gönnen.
Danach folgen sowieso viele Jahre in langweiligen Familienkutschen

- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Ich glaub bym Kanton Basel-Land wird neggstens so ain verstaigeret. Vorbsitzer isch e Herr R. Bobadilla us Seewe!Hajdin hat geschrieben:mein nächstes Auto...zwar ein wenig teurer aber mit einer guten Finanzierung (Anzahlung) ist die Sache stemmbar
[ATTACH]19605[/ATTACH]
[ATTACH]19606[/ATTACH]
[ATTACH]19607[/ATTACH]
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque
Bi nie optisch e Porsche-Fan gsi aber denn bini zuefällig in dämm Modäll vom Cousin mitgfahre...cantona hat geschrieben:[ATTACH]19613[/ATTACH]
911 Turbo, 2007 und ca. 100'000 km
knapp 70 Tonne uf Autoscout
E absolute Traum
wow scho abartig geils feeling. Perfekt für d City, klei wändig, zieht guet.
Ab dämm Momänt ghört au Porsche zude Kaufkandidate
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Und hesch sicher weniger in dr Garage als dr Masserati au wenn sicher beides schöni Auto sind so isch dr Porsche sicher technisch s bessere AutoHajdin hat geschrieben:Bi nie optisch e Porsche-Fan gsi aber denn bini zuefällig in dämm Modäll vom Cousin mitgfahre...
Porsche ghöre scho lang zu mine Traumautos, mitem 911 Turbo würdi sicher au ufd Rennstrecki. Abr ebe.. Traum, ha nid vor mr tatsächlich so eine zue z due in nocher Zuekunft bzw. ischs au nid möglich.Hajdin hat geschrieben:Bi nie optisch e Porsche-Fan gsi aber denn bini zuefällig in dämm Modäll vom Cousin mitgfahre...
http://www.teslamotors.com/de_CH/modelxchillong hat geschrieben:Model S
[ATTACH]19615[/ATTACH]
einziger nachteil ist das "tanken" bei diesen fahrzeugen...vorallem wenn du mal kurz ans meer willst mit dem auto..!!

- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
Lueg dä zerscht mol a. Si hän das Ding letschhin grad in Top Gear vorgestellt. Das wö dört bekunnscht längt für e M5 - nur günschtiger. Leider sufft das Ding schinbar au 37 l/100 wenn richtig Stoff gischTHOR29 hat geschrieben:E Opel? Nai dangge!![]()

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Ok, ha ich gmacht! Gfallt mir nit und isch und blyybt e Opel!Blutengel hat geschrieben:Lueg dä zerscht mol a. Si hän das Ding letschhin grad in Top Gear vorgestellt. Das wö dört bekunnscht längt für e M5 - nur günschtiger. Leider sufft das Ding schinbar au 37 l/100 wenn richtig Stoff gisch![]()

Wenn so ebbis verglyychbars, denn e Mitsubishi Lancer EVO ?? !
R. I. P. TILIKUM
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Viel Spass mit Service-Intervallen alle 7500km beim Evo.THOR29 hat geschrieben:Ok, ha ich gmacht! Gfallt mir nit und isch und blyybt e Opel!
Wenn so ebbis verglyychbars, denn e Mitsubishi Lancer EVO ?? !

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"