Fussballtechnisch schlechtester Spieler ever bim FCB
dr Cetin han ich eigentlig nie so schlächt gfunde, het eifach zwenig Chance beko vom Chrigel
Dr Van Duren het ei riese Topf gmacht gg Lugano im erschte Spiel vo ihm, do han ich shco dänkt mir händ e riese Transfer gmacht
dr Webber isch in der Tat eine vo de schlächtischte Brasilianer gsi, wo ich je gseh han kicke
dr Hodel odr so (isches doch dä wo gg dr FCZ mol e riese Topf gmacht het und sunscht nie meh e Aktion ka het)
Thierry Ebe isches öbbe glich schlächt wie dr Petric!
Dr Van Duren het ei riese Topf gmacht gg Lugano im erschte Spiel vo ihm, do han ich shco dänkt mir händ e riese Transfer gmacht
dr Webber isch in der Tat eine vo de schlächtischte Brasilianer gsi, wo ich je gseh han kicke
dr Hodel odr so (isches doch dä wo gg dr FCZ mol e riese Topf gmacht het und sunscht nie meh e Aktion ka het)
Thierry Ebe isches öbbe glich schlächt wie dr Petric!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Nei nei dä het scho e andere Titel:Mendez hat geschrieben:Es cha nur eine gäh ...
Träger des hässlichsten Torwartleibchens.
Lägg isch das Trickot Scheisse, ka mi gar nimmi do dra erinnere, muess i verdränggt ha....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
@ nidganzbache
Fan Club "Bring Güner" - ich lach mich tot!
Franco Foda?
Aber suscht gohts Dir no guet? Dä isch Kult und somit unantaschtbar
Auch noch erwähnenswert wäre: Rück- und Querpassspieler Oliver Bauer.
Fan Club "Bring Güner" - ich lach mich tot!
Franco Foda?
Aber suscht gohts Dir no guet? Dä isch Kult und somit unantaschtbar

Auch noch erwähnenswert wäre: Rück- und Querpassspieler Oliver Bauer.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
S isch e Göpmatch gääge YB gsii (mir nadierlig no Nati B). E Corner wiird flach an 16-er zruggspiilt uff e Hodel wo uff dä Ball lossegglet. Ych ha zue mynere bessere Helfti no entsetzt gsait: "Nai, dr HodelRALE BALE hat geschrieben: dr Hodel odr so (isches doch dä wo gg dr FCZ mol e riese Topf gmacht het und sunscht nie meh e Aktion ka het)

Fuessballerisch isch er aber wiirgglig kai Lychte gsii. Fir mi die greescht FCB-Pumpi "ever" isch dr Gonçalo. Är isch dr eerscht Brasilianer gsii in rootblau, me het sich wohri Wundergschichte yber dä verzellt. In sym eerschte Match - isch au YB gsii - het er via Penalty s ainzig Gool gmacht. Noch em Torschuss isch er vor d Tribüne aane und het Samba danzt als syyg er grad Wältmaischter woorde (sic). Speeter her er denn no bi OB versait...

- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Stavia hat geschrieben:Mancastroppa dicht gefolgt von Ucella und Kerzen-Meier

Copyrights @ el presidente!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Adrian "Fallobst" Falub
Martin van Duren
Attila Sahin
was s'Offside anbelangt: Ahmed Ouattara
PS. alli die wo - au wennr ihne no so unsympathisch mag syy - Petric gschriebe hän, hän äntwäder aine an dr Waffle oder kai Ahnig vo Fuessball. Sogar en Erzfind vo ihm muess jetz zuegäh dassr e guete Schutter isch, aber nai, es könnt jo öbberem e Zagge us dr Krone gheye...
Martin van Duren
Attila Sahin
was s'Offside anbelangt: Ahmed Ouattara
PS. alli die wo - au wennr ihne no so unsympathisch mag syy - Petric gschriebe hän, hän äntwäder aine an dr Waffle oder kai Ahnig vo Fuessball. Sogar en Erzfind vo ihm muess jetz zuegäh dassr e guete Schutter isch, aber nai, es könnt jo öbberem e Zagge us dr Krone gheye...

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Ebe, Fabinho, Reimann und Webber.
"Ich wurde durch ein pfeifendes Geräusch von Steuerbord her plötzlich wach. Als ich auf das Wasser blickte sah ich die Gestalt eines sich windenden und drehenden großen Lebewesens. Es war durch das Leuchten des Meeres so gut auszumachen, als würde eine Neonröhre dranhängen. Es war ungeheuer groß, etwa 10 Meter oder noch länger und bewegte sich sehr schnell auf mich zu." Captain John Ridgway
-
- Neuer Benutzer
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
nänei...Marco Sas, Holländer, ziemlich übel fuessballerisch.Mendez hat geschrieben:Hasan Sas?![]()
Isch mit dr Bundesliga-Wälle inkl. Hartmann Gaudino, Berger etc. agspiehlt ko.
Me muess aber fairerwiis sage, dass är si Vertrag ufglöst het bi uns, obwohl
är kei neue Verein kha hett und no sicher hätt könne 3 Johr garniere bim FCB.
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Joa heillandsakrament ruafschd mi on oasch?baslerstab hat geschrieben:an webber vorbeizukommen???? nö, verteidiger sind grundsätzlich dazu da, dass keiner an IHNEN vorbei kommt!![]()
![]()
btw: oasch!![]()
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
nur würde das in diesem forum wohl keiner zugeben wollen ...Pernambuco hat geschrieben:Fuessballerisch ghört de ceccaroni sicher zu de schlächteschte spieler!

Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
-
- Erfahrener Benutzer