Am letschte Wuchäänd hänn sich rund 230 FCB-Fans uff gmacht, um mit em Velo nach Züri z'reise - an Matsch gäge GC.

Super Choreo - drunter Lüüt vom FCB-Äxtrazug und au Chaote...
S'Resultat kenne mir. Dr FCB het wohrschinlig si schlächtischti Leischtig abgliferet vo dere Saison. Sigs drumm. Was viil verheerender isch, isch das, wo einisch meh abgange isch im Block. I weiss nid wie viil do mitgmacht hänn, und leider au nid, us wellne Kreise die Lüüt kömme. Aber uff jede Fall hets glängt, dass die ganzi kreativi Aktion vom Velo-Äxtrazug sabotiert worde isch, und zwar vo de eigene "Fans". Chaote hänn Züün welle aaberisse, und am Schluss hänn denn au no Einigi gmeint, me miess d'Tribüne abfackle...
Ruckbländi
Im letschte Uswärtsschpiil gäge dr FCZ het sich d'FCB-Gmeind dehei im Joggeli dr Matsch live aagluegt. Nid ganz unbedänglig. Viil, wo immer wider "Pro 19:30" sinn, oder gäge Sat1 flueche, hänn offebar denn doch kai Mieh gha, sich das Schpiil aazluege.
Meh no. Lüt wie ich, wo uff Ziri sinn, also Streikbrächer, sinn am Pranger gstande. Dr Grund, worum i damols uff Züri bi isch simpel. Für mi isch dr Prodäscht zwenig wiit gange. Das Polizei in ZH skandalös ghandlet het, isch klar. Klar isch aber au: Ohni Usschriitige in Züri e paar Wuchä zuvor, kei sottigi Aktion in Altstätte. Ich hät mir gwünscht, me hätt an dere Aktion "Heimschpiil" im Joggeli" au d'Gwalt in Züri vo Chaote klarer und schärfer verurteilt wie d'Gwalt vo de Polizischtä...
Jetzt hänn also am letschte Samschtig Einigi widr randaliert, und dodrmit jeglichi Bemiehige vo däne Fans torpediert, wo im Rächtsschtrit mit dr ZH-Polizei stön und zu unrächt verhaftet worde sinn im letschte Dezämber. Jetzt seit sich doch Jede: "Hesch gseh. Die Vollidiote us Basel hänn widr dumm do. Scho ok, dass si uff e Ranze bikoh hänn". Wär will ne die reduzierti Haltig jetz no verbiete.
I bi sehr enttüscht über das, wo do abgange isch und froog mi, wenn d'Kurve bi uns aafoht, sich sälber z'sübere. Wie lang muess es no goh, bis mir die Idiote us dr Kurve wärfe und e suberi fairi Fänkultur anebekömme - au an de Uswärtsschpiil. Schliesslig sinn mir und unseri Aalige Dene doch au egal.
Oder isch es villicht halt doch es so wie ni mängmool vermuet, dass iiflussrichi Elemänt vo dr Fänszene sälber mit dämm Pöbel aabandle¿¿¿
I weiss es nid... Was meinet ihr?