wer hätt das alles dänggt..vor 20 Joor
wer hätt das alles dänggt..vor 20 Joor
3.Mai.1994
was isch alles passiert in dene 20 Joor..
Häti mir öpper das zu dere Zyt gseit ich hätt ihn Ussglacht drum....
Sind Stolz uff UNSERE FCB und in dem Tread bitz in dr Vergangeheit schwelge....
Dangge FCB für die letschte 20 Joor Nati A
Nie me nie me Nati B!!!
e greuss an alli die wo 7 Joor usswärts gfahre sind...
an die Unermiedliche.....
an die alti MK....
Nie me nie me Nati B!!!
an die alti MK....
Fahne Rot und Blau.....
-
- Erfahrener Benutzer
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
passend drzue im saal:

Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Oder heute vor 10 Jahren das hier
jetz kumi nit ganz drus - hüt vor 10 joor isch dr 24.4.2004 gsi...?nidganzbache hat geschrieben:Oder heute vor 10 Jahren das hier
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
-
- Erfahrener Benutzer
Dä Mittwuch Obe isch präsent wie eh und je. Unglaubligg was in de letschte 12 Joor do bi uns ab gange isch.
Aber dä Momänt in Bärn, wo dr Schiri d'Pfiffe in sini Schnuure gsteggt het dä Match abpfiffe isch wie e Explosion gsi.
Hienerhut, Freudeträne, unglaubliggi Emotione. Die spontani Fyyr uff em Barfi het denn eifach alles nomol in e ganz neui
Perspektive gruggt. Ich mein, mir sin do in Basel, bis zum däm Zytpunggt vorallem gewohnt gsi, z'verliere.
Aber damals het sich s Blatt gwändet. Zum Guete!
Am Donnschtig Morgen ins Gschäft und in dr ganze Stadt hat's nur ei Thema ghä und sälber bini immerno wie im e Rusch gsi.
Dr Uffstieg hani leider nur us dr Färni mitbekho, Sprochuffenthalt in de USA….Aber noch däm das Spiel damals fertig gis isch, sich mi Pape an die neggscht Telefonzälle grennt und het mir in d'Schuel aglüte (uffs Rektorat, die hän mi denn zum Unterricht usegholt und nochdäm ich 10 Minute mit mim Alte am Telefon ghüült ha, hän sie welle wüsse, ob öber gstorbe sich…..) Wältklass gsi
Aber dä Momänt in Bärn, wo dr Schiri d'Pfiffe in sini Schnuure gsteggt het dä Match abpfiffe isch wie e Explosion gsi.
Hienerhut, Freudeträne, unglaubliggi Emotione. Die spontani Fyyr uff em Barfi het denn eifach alles nomol in e ganz neui
Perspektive gruggt. Ich mein, mir sin do in Basel, bis zum däm Zytpunggt vorallem gewohnt gsi, z'verliere.
Aber damals het sich s Blatt gwändet. Zum Guete!
Am Donnschtig Morgen ins Gschäft und in dr ganze Stadt hat's nur ei Thema ghä und sälber bini immerno wie im e Rusch gsi.
Dr Uffstieg hani leider nur us dr Färni mitbekho, Sprochuffenthalt in de USA….Aber noch däm das Spiel damals fertig gis isch, sich mi Pape an die neggscht Telefonzälle grennt und het mir in d'Schuel aglüte (uffs Rektorat, die hän mi denn zum Unterricht usegholt und nochdäm ich 10 Minute mit mim Alte am Telefon ghüült ha, hän sie welle wüsse, ob öber gstorbe sich…..) Wältklass gsi
-
- Erfahrener Benutzer
jadr.no hat geschrieben:3.mai.1994
was isch alles passiert in dene 20 joor..
Häti mir öpper das zu dere zyt gseit ich hätt ihn ussglacht drum....
Sind stolz uff unsere fcb und in dem tread bitz in dr vergangeheit schwelge....
Dangge fcb für die letschte 20 joor nati a
nie me nie me nati b!!!
E greuss an alli die wo 7 joor usswärts gfahre sind...
An die unermiedliche.....
An die alti mk....

[ATTACH]19167[/ATTACH] [ATTACH]19168[/ATTACH] [ATTACH]19169[/ATTACH]Dr.No hat geschrieben:3.Mai.1994
Nie me nie me Nati B!!!
an die alti MK....

ADO EINE LEGENDE FÜR IMMER
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
... und einige sollen zurück auf den Boden kommen. Diejenigen welche das in Grund und Boden spielen der nationalen Konkurrenz fordern. Das bedingungslose Überstehen der CL-Gruppenphase & Überwintern im UEFA-Cup. Denn Geld und vergangener Ruhm alleine sind keine Erfolgsgaranten im heutigen schnelllebigen Fussball.
Möge dieser Thread den Dauernörglern Demut lehren. Die Zeiten können ändern. Niemand weiss wo wir in 10 Jahren stehen.
Möge dieser Thread den Dauernörglern Demut lehren. Die Zeiten können ändern. Niemand weiss wo wir in 10 Jahren stehen.
... davor will sich Dragovic noch von seinen Wegbegleitern in Basel verabschieden: "Ich danke Gott jeden Tag dafür, dass ich zu diesem Topverein gegangen bin. Es ist in Basel noch viel besser gelaufen, als ich es mir erträumt habe"
abgesehen von den rauschenden FCB-Zeiten 2002 - 2008 und 2010 - 11 hat mir die Stimmung rund um den Fussball (inkl. Europacup, WM, EM) in früheren Zeiten besser gefallen. Es war auch spannender als immer nur über Meistertitel zu reden. Das Erreichen der Finalrunde war jeweils ein Saisonhighlight, meist im letzten Spiel vor der Winterpause sichergestellt.Voyager hat geschrieben:... und einige sollen zurück auf den Boden kommen. Diejenigen welche das in Grund und Boden spielen der nationalen Konkurrenz fordern. Das bedingungslose Überstehen der CL-Gruppenphase & Überwintern im UEFA-Cup. Denn Geld und vergangener Ruhm alleine sind keine Erfolgsgaranten im heutigen schnelllebigen Fussball.

Ich hab immer mal nostalgische "Rückfälle" , liegt velleicht auch am Alter ;-) was man in der Jugend erlebt, prägt, ob es nun absolute Spitze oder nur durchschnittlich ist. Man neigt dazu, zu verklären.
Ewiger Erfolg verhindert realistisches Denken und auch die kleinen Freuden. Wie freuten wir uns abgöttisch, den damals "Grossen" wie GC und Servette jeweils ein Schnippchen zu schlagen.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
Wieso nie meh Nati B?Dr.No hat geschrieben:3.Mai.1994
Nie me nie me Nati B!!!
an die alti MK....
Ich will wieder eine aufstiegsfeier wie damals das ist das geilste.
Chenois, Urania Genf, Etoile Carouge sind alle Kt. Genf, das waren schon einige, hast Du Recht. Bei Etoile Carouge war ich 3 oder 4x, darunter auch beim Aufstieg 1994. Glaube, Zuffi hat das Tor erzielt zum 1-1. Unvergessen die Gras"halde" auf der einen Stadionseite :-)D1-Balkonhocker hat geschrieben:Und die masse vo usswärtsspiel in gänf (do hän mir jo glaub jedi manschaft wo me sich kha vorstelle kha), monthey und wie sie alli gheisse hän immer oder meischtens am e zyschtig oder mittwuch obe!!!!
Erstaunlich ist, dass einige, die damals dabei waren, heute einfach auf viel höherem Niveau immer noch meckern, was mich schon lange zur Schlussfolgerung kommen liess, dass N.Hornby (Fever Pitch) Recht hatte, dass viele Fussballfans hauptsächlich zum Motzen (halt Dampfablassen) ins Stadion gehen. Gegen das ist ja grundsätzlich auch nichts einzuwenden, solange es sich im Rahmen hält. Klar ist auch, dass mit steigendem Budget die Erwartungen steigen.
Dass unser heutiges Niveau aber überhaupt erreicht und schon so lange gehalten werden konnte, sollte man aber nicht unbedingt für selbstverständlich halten. Auch wenn der Erfolg sättigt, selbstverständlich sollte er nie sein und man sollte die Historie mit der schwierigen Zeit (in letzter Instanz Lizenzvergabe/echte Gefahr der Clubauflösung infolge Bankrotts) immer im Hinterkopf und auf Abruf bereit halten.
du schriiibsch de meischte fans us em härz!!!Danggerscheen.hösch hat geschrieben:Chenois, Urania Genf, Etoile Carouge sind alle Kt. Genf, das waren schon einige, hast Du Recht. Bei Etoile Carouge war ich 3 oder 4x, darunter auch beim Aufstieg 1994. Glaube, Zuffi hat das Tor erzielt zum 1-1. Unvergessen die Gras"halde" auf der einen Stadionseite :-)
Erstaunlich ist, dass einige, die damals dabei waren, heute einfach auf viel höherem Niveau immer noch meckern, was mich schon lange zur Schlussfolgerung kommen liess, dass N.Hornby (Fever Pitch) Recht hatte, dass viele Fussballfans hauptsächlich zum Motzen (halt Dampfablassen) ins Stadion gehen. Gegen das ist ja grundsätzlich auch nichts einzuwenden, solange es sich im Rahmen hält. Klar ist auch, dass mit steigendem Budget die Erwartungen steigen.
Dass unser heutiges Niveau aber überhaupt erreicht und schon so lange gehalten werden konnte, sollte man aber nicht unbedingt für selbstverständlich halten. Auch wenn der Erfolg sättigt, selbstverständlich sollte er nie sein und man sollte die Historie mit der schwierigen Zeit (in letzter Instanz Lizenzvergabe/echte Gefahr der Clubauflösung infolge Bankrotts) immer im Hinterkopf und auf Abruf bereit halten.
Chunt mir bekannt vor. Ich ha scho Huusarest gha und dr Match am Radio verfolgt. Denn, nachdem's klar gsi isch, bi ich us em Fänster im 2. Stock kletteret und ab mit em Töffli an Barfi! Nochene natürlich no länger Huusarest, aber das isch es wärt gsiJoggeli hat geschrieben:wie könnte ich diesen Abend und diese Nacht je vergessen....auch nie vergessen werde ich die 2 Monate Hausarest danach...hehehe

-
- Erfahrener Benutzer
Ich will jo nit pingelig due , aber 2004???nidganzbache hat geschrieben:Oder heute vor 10 Jahren das hier

- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
Dä Meischtertitel het so viel usglöst in däre Stadt. Uff eimol ishc das Gfühl do, gsi, dassmer wiedr öpper sind, dassmer alles schaffe könne. Was generell syt denn in däre Stadt gange isch, isch eifach sensationell. Dr FCB het mit sym Titel dye ganzi Stadt us ihrer Lethargie befreit, enere ganze Region wiedr dr Glaube an sich sälbr zrugg gäh.
Aber für mi foht d'Zyträchnig "modärne FCB" mit de erschtmalige diräggte Qualifikation für dr UEFA-Cup ah.
Unvergässe d'Schäl im Sinne "FCB im UEFA-Cup....who the fuck is GC?", well sich dr GC s'erschte Mol syt gfühlte 100 Joor nit het könne für en europäische Wettbewärb qualifiziere. Unvergässe denn s'Spiil womer uffm Hardturm kah händ, meh Basler als GCler (wye alleyyl), e heftigi 0-3-Klatsche und Stimmig wie wennmer wurde 10-0 gwünne und immer wiedr U-U-UEFA-Cup. So öpis vo schön isch dä Momänt gsi. Das sind Emotione gsi, unsere kleine FCB gege das grossi GC! Emotione, wye sy güt irgendwie bizzeli fääle, au well dr GC irgendwie vo de GCler sälbr entzaubert gworde isch.
Und d'Erinnerige and Uffstyygspiil, wo ich als kleine Knopf mitgfahre bin, wennmer mi Götti and Match gfahre händ, do het me au als jüngere gspürt: Do isch öpis bsunders! Und das Gfühl hani hüt no, wenni ind Nöchi vom Joggeli kumm. Dye inneris Uffgwiehltheit, das Prickelnde, dye Vorfreud, wenni Schritt für Schritt mi nöchere.
Aber für mi foht d'Zyträchnig "modärne FCB" mit de erschtmalige diräggte Qualifikation für dr UEFA-Cup ah.
Unvergässe d'Schäl im Sinne "FCB im UEFA-Cup....who the fuck is GC?", well sich dr GC s'erschte Mol syt gfühlte 100 Joor nit het könne für en europäische Wettbewärb qualifiziere. Unvergässe denn s'Spiil womer uffm Hardturm kah händ, meh Basler als GCler (wye alleyyl), e heftigi 0-3-Klatsche und Stimmig wie wennmer wurde 10-0 gwünne und immer wiedr U-U-UEFA-Cup. So öpis vo schön isch dä Momänt gsi. Das sind Emotione gsi, unsere kleine FCB gege das grossi GC! Emotione, wye sy güt irgendwie bizzeli fääle, au well dr GC irgendwie vo de GCler sälbr entzaubert gworde isch.
Und d'Erinnerige and Uffstyygspiil, wo ich als kleine Knopf mitgfahre bin, wennmer mi Götti and Match gfahre händ, do het me au als jüngere gspürt: Do isch öpis bsunders! Und das Gfühl hani hüt no, wenni ind Nöchi vom Joggeli kumm. Dye inneris Uffgwiehltheit, das Prickelnde, dye Vorfreud, wenni Schritt für Schritt mi nöchere.
Das isch mängmol fast nit zum ushalte gsi. "Blink du Arsch! Bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink!!!!!!!!!!" :-)Larry hat geschrieben:nach em abpfiff vo unserem spiel im joggeli, uf dr totomat gluegt was die andere mache... no keini natels am start wo d'spannig g'noh hän... bis s'resultat bim Gegner blinkt het. denn jubel, me isch in dr finalrundi![]()
Oder zum Kolleg schiele wo sii Miniradio drbii hett und versuecht dr Franz Baur oder dr Gubler innezkriege und vor dr Kurve gsesch dr Ado umetigere mit de Händ vor em Gsicht wie wenner zue allne Fuessballgötter bätet und dr Cecca wo aifach ussem Interview drvosegglet mit dr Begründig: Ich muess mit dr Mannschaft d Finalquali fiire....Larry hat geschrieben:nach em abpfiff vo unserem spiel im joggeli, uf dr totomat gluegt was die andere mache... no keini natels am start wo d'spannig g'noh hän... bis s'resultat bim Gegner blinkt het. denn jubel, me isch in dr finalrundi![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Oder das Versiffen von Europacupchancen gegen Xamax bei Schneefall vor 3500 Nasen? Neeee du nostalgie in Ehren, aber ich bin zufrieden wies ist.Falcão hat geschrieben:abgesehen von den rauschenden FCB-Zeiten 2002 - 2008 und 2010 - 11 hat mir die Stimmung rund um den Fussball (inkl. Europacup, WM, EM) in früheren Zeiten besser gefallen. Es war auch spannender als immer nur über Meistertitel zu reden. Das Erreichen der Finalrunde war jeweils ein Saisonhighlight, meist im letzten Spiel vor der Winterpause sichergestellt.![]()

Und hüt ! Handy meh lügt nur no uf so eh Bildschirm die ganz zyt ...Larry hat geschrieben:nach em abpfiff vo unserem spiel im joggeli, uf dr totomat gluegt was die andere mache... no keini natels am start wo d'spannig g'noh hän... bis s'resultat bim Gegner blinkt het. denn jubel, me isch in dr finalrundi![]()
Neufäld sich no geil gsy Herve Tum bum bum
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]