Cup Final vom 21.4.14 in Bärn: FC Basel 1893 vs. FC ZI!RÜ
Cup Final vom 21.4.14 in Bärn: FC Basel 1893 vs. FC ZI!RÜ
Alles zem Final!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque
Boycott Seaworld & Loro Parque
-
- Erfahrener Benutzer
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
Nach 1970 (1:4 n.V.), 1972 (0:1) und 1973 (0:2 n.V.) spielt der FC Basel "erst" zum vierten mal gegen den FC Zürich im Cupfinal. Hoffe auf eine ausverkaufte Hütte und ein emotionsgeladenes Spiel!
... davor will sich Dragovic noch von seinen Wegbegleitern in Basel verabschieden: "Ich danke Gott jeden Tag dafür, dass ich zu diesem Topverein gegangen bin. Es ist in Basel noch viel besser gelaufen, als ich es mir erträumt habe"
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Du seisches! Und hoffentlich sin keini Handyfreaks dötte, wo pauselos filme und fötele und ihrne Kollege zeige mien wo sie sin, anstatt d'Mannschaft ahzführe! Egal öb Stadion, Konzärt odr gmietlichi Rundi mit Kollege, sobald d'Lüt mitem Natel beschäftigt sin, sinkt d Stimmig eifach.BS-Supporter hat geschrieben:Mir wärde an d'Wand gsunge wärde...kotzt mi jetzt scho ah wen i drah dänk...
Hoff gwüsi Lüt chöme vo dere Arroganz ewäg und schreie sich ändlich mol widr mit Härzbluet d'Seel usem liib. Suscht gits e klars uswärtsspil
Alles gäh!
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
naja, für uns ist dieses spiel sehr emotional, vorallem wegen 2006. nicht audzudenken wenn sie in der 93. das tor schiessen würden.BS-Supporter hat geschrieben:Mir wärde an d'Wand gsunge wärde...kotzt mi jetzt scho ah wen i drah dänk...
Hoff gwüsi Lüt chöme vo dere Arroganz ewäg und schreie sich ändlich mol widr mit Härzbluet d'Seel usem liib. Suscht gits e klars uswärtsspil. Tod und Hass dem FCZ und nüt anders!
nein, ich glaube wir verkaufen schnell alle tickets und die mk wird in diesem spiel ganz besonders laut. ich freue mich!
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
ich hoff mir kömme e bitz vom lieder trällele ewäg.
es isch in mine auge (und in vielne andere) eifach lächerlich wenn me in 15min lang "schnäller als de bobadillaaaa" singt.
lieber kurz ruhig sii und denn vollgas geh!
und joo.. ich bi in de kurve dahei und rägelmässig im saal.
es isch in mine auge (und in vielne andere) eifach lächerlich wenn me in 15min lang "schnäller als de bobadillaaaa" singt.
lieber kurz ruhig sii und denn vollgas geh!
und joo.. ich bi in de kurve dahei und rägelmässig im saal.
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!
- charliesheenFCB
- Erfahrener Benutzer
- nick knatterton
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
do, dr fred vo de strichers:
http://www.fczforum.ch/forum/cupfinal-f ... 17622.html
http://www.fczforum.ch/forum/cupfinal-f ... 17622.html
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Bullshit.shady hat geschrieben:Seit wann schreibt man Zürich mit zwei "i" ?
Wenn ihr euch schon lustig mach über den "Schreibfehler" dann bitte richtig.
Z!rü
Die Choreo sollte "Züri!" sein, das i und ! auf einem Banner. Die Position wurde vertauscht und darum wurde es Zi!rü.
Wenn du schon korrigierst, dann bitte richtig.
shabba hat geschrieben:bin einmal gespannt wer den der neue trainer werden soll..wenn man(n) dem forum glauben soll wird es wohl eine mischung aus jesus u. alexander dem grossen werden..
No_IP hat geschrieben:Vielleicht werden wir vom System der Dosen überrascht sein, aber viel mehr werden die überrascht von uns sein, da wir nämlich kein System haben.
Käppelijoch hat geschrieben:Ich seh mich diese Saison betrunkener im Stadion als auch schon.