mit was bisch den du gfahre?Baudelaire hat geschrieben:Messi an alli wo debi gsi sin! D Organisation isch super gsi, d Lütt ächt cool, so dass sogar Mensche wie ich wo eigentlich gar nid könne Velofahre mitko sin.
Wird mi sicher no lang guet drah erinnere.
Erholed euch guet!
Velo-Extra-Zug nach Ziiri
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
- Baudelaire
- Benutzer
Du meinsch die wo e bitz buuch- bzw. ruggefrei aglegt gsi isch? Het jo no sexy ussgseh, aber bi teilwiis nassem Wätter eso 100 km Velo z fahre, find ich no muetig. Na ja, sin jo nid mini Niere...Schranz hat geschrieben:bisch du die blond gsi inde knappe hösli?
...und schimmlig mien si syy, scho lang abgloffe, no bruuchsch kai Droge, und glyych bisch bsoffe!
@azoui und magoo
@azoui: ide dame, wo dir so idruck gmacht het, heisst esther maag und kasch, wenn du über 18 joor alt bisch und in baselland wonsch, s'nöggscht mol wieder in landroot wähle. sie isch grüeni landrötin...
@magoo: die frau, wo in rhyfälde im fäldschlössli-areal umgheit isch, het die linki hand broche und e platzwunde am kinni, isch aber im hardturm am match gsi (isch nämlig hinder mir gsi). es goht er, usser de verletzige, reigentlich guet (sowit ich das mitbekoh ha).
@magoo: die frau, wo in rhyfälde im fäldschlössli-areal umgheit isch, het die linki hand broche und e platzwunde am kinni, isch aber im hardturm am match gsi (isch nämlig hinder mir gsi). es goht er, usser de verletzige, reigentlich guet (sowit ich das mitbekoh ha).
-
it's in the game
- Benutzer
-
it's in the game
- Benutzer
[quote="rkb....es goht er, usser de verletzige, reigentlich guet (sowit ich das mitbekoh ha).[/QUOTE"]
- finanziell?
- sexuell??
- psychisch?
- im Beruf?
So genau wollte es Magoo glaube ich nicht wissen,
aber Hauptsache die Verletzungen, die sie sich beim Sturz zugezogen hatte, sind nicht allzu gravierend. 
- finanziell?
- sexuell??
- psychisch?
- im Beruf?
So genau wollte es Magoo glaube ich nicht wissen,
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Liebe Radler und Service-Leute, liebe Velo-Extrazugsbegleiter /-führer / -kondukteure:
Gratulation für diese gelungene Aktion - und Hut ab vor dem Renntempo! Ich wäre vermutlich jetzt ca. in Pratteln angekommen, wenn ich am Samstag mit dem Velo gestartet wäre
Gratulation für diese gelungene Aktion - und Hut ab vor dem Renntempo! Ich wäre vermutlich jetzt ca. in Pratteln angekommen, wenn ich am Samstag mit dem Velo gestartet wäre
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
grins, jo hani mer au denktBasilou hat geschrieben:Du meinsch die wo e bitz buuch- bzw. ruggefrei aglegt gsi isch? Het jo no sexy ussgseh, aber bi teilwiis nassem Wätter eso 100 km Velo z fahre, find ich no muetig. Na ja, sin jo nid mini Niere...
soso inde politik ischsi au grad no, harti sach!
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 
- Baudelaire
- Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
rkb hat geschrieben:@azoui: ide dame, wo dir so idruck gmacht het, heisst esther maag und kasch, wenn du über 18 joor alt bisch und in baselland wonsch, s'nöggscht mol wieder in landroot wähle. sie isch grüeni landrötin...
Jetzt bekunnt si halt nur mi Sympathie-Stimm
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
besser wie umgekehrtazoui hat geschrieben:Live seht si wäsentlich früscher uss![]()
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(O.o )