Bilder Grasshoppers - Basel
Bilder Grasshoppers - Basel
Online auf www.dai-basilea.ch!
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
- Erfahrener Benutzer
No 35 pics im Briefkaste! Sorry... hän no am Frässbalke ghalte....Fool hat geschrieben:Online auf www.dai-basilea.ch!

Grandios!!!
Nimmt mi wunder wievill dr Text gschnallt hänn wo nid Basler sinn und au obs dr "betroffni" sälber gschnallt het...
Nimmt mi wunder wievill dr Text gschnallt hänn wo nid Basler sinn und au obs dr "betroffni" sälber gschnallt het...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
sollte heissen:Balisto hat geschrieben:Hammer-Choreo!
Miese Mannschaft!
Wer hat die Werbung "Schweizerische Fussball-Mafia" weggerissen?
Schweizerische Fussballvertilger
wurde am Eingang von Herr Peter Landolt (Sicherheitschef von Gc) verboten, und musste somit weggeschnitten werden.
Zum glück konnten die Deltas kein Englisch....sonst hätten sie den Spruch gegen die Uefa (We dont care about football) wohl auch verboten.
Ah danke.NKBS hat geschrieben:sollte heissen:
Schweizerische Fussballvertilger
wurde am Eingang von Herr Peter Landolt (Sicherheitschef von Gc) verboten, und musste somit weggeschnitten werden.
Zum glück konnten die Deltas kein Englisch....sonst hätten sie den Spruch gegen die Uefa (We dont care about football) wohl auch verboten.
Ja, da hatte Herr Landolt völlig recht, das wäre ein echtes Sicherheitsproblem gewesen...
- SUPPORTERS
- Erfahrener Benutzer
sischsuperxi.
aber...
1. ich bi z blind: SEBA hett me glaubs sötte ganz ifärbe, im Stadion het mes sehr schlecht gsee.
2. ich bin z dumm: was isch genau d Ussag gsii? Seba le XXX c'est toi
was mues ich für XXX isetze damits dr gwollti Sinn ergit? Oder doch sinngemäss "Das Basel bisch Du" (Se Bale c'est toi)? Mis Franz isch nid s beschte...
3. ich ha recht gha: ich has scho als schlechts Omen agluegt gha, dass dr Ball am afang eifach dr weg ins Gool nid recht het welle finde
aber...
1. ich bi z blind: SEBA hett me glaubs sötte ganz ifärbe, im Stadion het mes sehr schlecht gsee.
was mues ich für XXX isetze damits dr gwollti Sinn ergit? Oder doch sinngemäss "Das Basel bisch Du" (Se Bale c'est toi)? Mis Franz isch nid s beschte...
3. ich ha recht gha: ich has scho als schlechts Omen agluegt gha, dass dr Ball am afang eifach dr weg ins Gool nid recht het welle finde

Ich für mich habe "le roi" (der König) eingesetzt...comenden hat geschrieben: 2. ich bin z dumm: was isch genau d Ussag gsii? Seba le XXX c'est toi
Seba, le roi c'est toi!

Ich für mich habe "le roi" (der König) eingesetzt...comenden hat geschrieben: 2. ich bin z dumm: was isch genau d Ussag gsii? Seba le XXX c'est toi
Seba, le roi c'est toi!

- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Se Bale "und denn kunnts Goal" c'est toi!comenden hat geschrieben:sischsuperxi.
Das heisst für mi, Seba, s'Gaol isch dir!
Vielleicht bini aber ebefalls z'blöd, ha im Franz nämlig ä Fänschterplatz links hinde gha.

- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
[quote="Spirit of St. Jakob"]Se Bale "und denn kunnts Goal" c'est toi!
Vielleicht bini aber ebefalls z'blöd, ha im Franz nämlig ä Fänschterplatz links hinde gha. ]
Ich habe es ebenso gesehen, ich kann mir sonst nichts anderes vorstellen.
Vielleicht bini aber ebefalls z'blöd, ha im Franz nämlig ä Fänschterplatz links hinde gha. ]
Ich habe es ebenso gesehen, ich kann mir sonst nichts anderes vorstellen.

- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer