Livethread GC - FCB

Diskussionen rund um den FCB.
örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

bumbui hat geschrieben:Sorry aber ig wott jo em Mandl sini Leischtig nid schmälere, aber ig hätti hüte lieber dr Zubi im Tor gseh!
Viellicht hätte mer au so verlore, wer weiss?

Aber d Leischtig vo dr Mannschaft isch scho sehr schlecht gsi!
am mandl ischs nit gläge, er het e paar super parade gha und bi de goal isch er vo de verteidigung absolut kläglich im stich glo worde. und verlore hätt me au mit em zubi.
teilwis ischs nit nume schwach gsi, wa d mannschft bote gha het, sondern e frechheit. kei kampf, kei isatz, überhaupt nüt. au wenn s um nüt me as um d ehr gange isch, hätt me doch chli meh chönne erwrte.
schwach isch d verteidigung gsi. dass de muri nonig 100% fit isch und au nonig wieder ufem alte niveau isch, het me hüt jo sehr guet gseh, vor allem bim 4 zue 1. aber da chunnt hoffentlich au wieder besser mit ihm. schad, dass de zwyssig uf dr bank het müässe platz neh. eimol me en enttüschig het mi de müller dunkt. und au de dege p het nit würklich überzeugt.
ja no, da spiel abhoke und sich uf de nächscht samschtig konzentriere.
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

Rasensprenger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rasensprenger »

Sunny hat geschrieben:ja, und???
Bei dieser Leistung hätte er sich besser ganz ruhig verhalten als mit solch einem Sch...kommentar diese katastrophale Leistung noch zu untermauern... Aber scheinbar lernt er es nie mehr...

(Und ja, ich weiss auch was er für den FCB geleistet hat. Aber genug ist genug! Seine Zeit ist abgelaufen).

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

örjan berg hat geschrieben:... ja no, da spiel abhoke und sich uf de nächscht samschtig konzentriere.
aber nid scho vo afang aa sich d'meischterfiir im chopf ha! zerscht 90 Minute dopplete iisatz, als entschäädigung für hütte!!

EDIT: wenn si näggschd wuche nomol so spiile gangi nid an d'meischterfiir!
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]

Sunny
Benutzer

Beitrag von Sunny »

Rasensprenger hat geschrieben:Bei dieser Leistung hätte er sich besser ganz ruhig verhalten als mit solch einem Sch...kommentar diese katastrophale Leistung noch zu untermauern... Aber scheinbar lernt er es nie mehr...

(Und ja, ich weiss auch was er für den FCB geleistet hat. Aber genug ist genug! Seine Zeit ist abgelaufen).
uf welli ussag vom ihm beziehsch dis gemotze?!

Rasensprenger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rasensprenger »

Rasensprenger hat geschrieben:Bei dieser Leistung hätte er sich besser ganz ruhig verhalten als mit solch einem Sch...kommentar diese katastrophale Leistung noch zu untermauern... Aber scheinbar lernt er es nie mehr...

Merke: Kollektive Arbeitsverweigerung sollte man anschliessend nicht noch öffentlich kommentieren...

Sunny
Benutzer

Beitrag von Sunny »

Rasensprenger hat geschrieben:Merke: Kollektive Arbeitsverweigerung sollte man anschliessend nicht noch öffentlich kommentieren...
hettis er anderscht kommentiert wärs au nit recht gsi,
will er denn d leischtig hetti welli beschönige... oder nit?

Goldfisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldfisch »

Was hat er eigentlich als Antwort auf die Frage wegen den Pfiffen im letzen Spiel gemeint? Habs nicht richtig verstanden!

Sunny
Benutzer

Beitrag von Sunny »

Goldfisch hat geschrieben:Was hat er eigentlich als Antwort auf die Frage wegen den Pfiffen im letzen Spiel gemeint? Habs nicht richtig verstanden!
es intressiert ihn nit...

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Goldfisch hat geschrieben:Was hat er eigentlich als Antwort auf die Frage wegen den Pfiffen im letzen Spiel gemeint? Habs nicht richtig verstanden!
So wie ich es verstanden habe, hat er gesagt, dass die Leute, die pfeiffen, ihn nicht interessieren.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Dr Mandl het e paar gueti Parade gmacht. Für mich dr Besti ufem Platz.
Dr räschte söttisch ins Stroflager schicke.
Er het eim würkli könne Leid due. Do ka er jetzt ändlich emol Spiele und sini "tolle" Vorderlüt hocke mit em Kopf immer no im Mad Max oder am Barfi.

Kollektivi Arbeitsverweigerit...ha mich z'totgnärvt.
Kei Ehr im Ranze und den erscht no gege d'Insekte

Schwizermeister hin oder här....zum kotze dä Uftritt im Weichturm :mad:

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

stargate hat geschrieben:Dr Mandl het e paar gueti Parade gmacht. Für mich dr Besti ufem Platz.
Dr räschte söttisch ins Stroflager schicke.
Er het eim würkli könne Leid due. Do ka er jetzt ändlich emol Spiele und sini "tolle" Vorderlüt hocke mit em Kopf immer no im Mad Max oder am Barfi.

Kollektivi Arbeitsverweigerit...ha mich z'totgnärvt.
Kei Ehr im Ranze und den erscht no gege d'Insekte

Schwizermeister hin oder här....zum kotze dä Uftritt im Weichturm :mad:
Stimme deiner Aussage voll zu!!! Habe mich auch grün und blau geärgert (wohl eher: rot und blau)...
Vor allem für die Fans, die trotz dem bereits ins Trockene gebrachten Meistertitel den langen Weg unter die Pedalen genommen haben... Eine echte Schweinerei!
Gross hat mich dann auch noch genervt mit seiner Antwort auf die Frage: "Was haben Sie den Spielern in der Halbzeit gesagt?" Gross: "Nicht viel. Dass GC aggressiver gewesen sei... (Aha, das haben die wohl nicht selber gemerkt... ich hätte eine verdammte Standpauke erwartet!)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

fans 6
Mannschaft -0

Maischter04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maischter04 »

Hauptsach dr Himmel hett no schnäll ein duure gää!! :D
Was Denn?

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Bester Spieler heute: Mandl.

Der Rest spielte wie im Schlaf... lustlos, kein Zug nach vorne und alles andere als meisterlich :( Die erste Halbzeit war wahrscheinlich eine der schlechtesten der ganzen Saison...

Antworten