eigentlich unglaublich.....es stand 3:1....
Grazie...und ab go hupe
Bla bla bla bla bla.......wikinger hat geschrieben:ich sag nur: e witers wucheendi voller absproche und schiebigä... naja, halt italie. in england lauft bis in d´conference abe alles korrekt und sportlich, aber was in italie jedes johr endi saison botä wird isch e risä verarschig vo dä fans...
s´goht mir nid um das, lueg doch mol d´resultat jewils endi johr in italie a... wenn das nid verarschig pur isch, denn weiss ich jo au nid...alduccio hat geschrieben:Bla bla bla bla bla.......
...lueg du d`Inselaffe.....seckle und suffe ....!
Toll !

Inmmer das gliche.......nörgele,nörgele,nörgele.....wikinger hat geschrieben:s´goht mir nid um das, lueg doch mol d´resultat jewils endi johr in italie a... wenn das nid verarschig pur isch, denn weiss ich jo au nid...
es paar bispiel:
1.5. Parma vs. Livorno 6:4 pfff (livorno durä, parma seit danke im abstiegskampf)
1.5. Cagliari vs. Reggina 1:1 (Bi beid gohts um nüt also jo nid weh tue und chli gäld mache)
8.5. Reggina vs. Bologna 1:1 (Wie obe...)
8.5. Livorno vs. Siena 3:6 jäjä (livorno durä und siena het pünkt brucht)
15.5. Bologna vs. Brescia 1:2 (Sieg in dr 90. Jo klar Bologna gohts um nüt und Brescia im Abstiegskampf...)
und jo, d´gschicht vom 3:3 geschter isch bekannt...
alles nur es paar usszüg, aber mä cha das spili jedes johr in italie mache.
Fan vo dinere Mannschaft möchti au nit si......Asselerade hat geschrieben:unnötige meister...
isch scho beschisse, dass immene so schöne land immer die behindersti mannschaft mit dr langwiligste fans (näbe chievo und udine) gwinnt..
und tschüss
finché vedrai...