THOR29 hat geschrieben:Liebe Monarch
Ich schetz dini Posts wirklich sehr und fyr mi isch es immer e gnuss di mainig zläse aber do muess ich dir wiederspräche. Ich verurteil diskriminierige und belaidigunge genau so wie du aber e Sideschal schwul zfinde sött no erlaubt sy ohni das meh grad aim uff e Schlips tritt.

Gruess
Thor, danke für dini offeni Wort.
Muess zuegeh, bi uf Diskriminierig allg. sehr allergisch. Egal obs mit dr Hutfarb, religiöser gsinnig, oder ebe sexuelle perseenlige Entschaid zämmehängt.
An sich isch d'Terminologie um ebbis z'kritisiere oder abschwertend d'schätze mitem Wort Schwul schwierig.
Do findi opportuner: "... mitem Sideschaal, das gseht denn lächerligg us, oder unangebracht".
Schwuli (stand selber nid uf Männer!) mien nid immer uf so Frauesache stoh, im Gegeteil. Drumm standi trotzdem zu minere Rückmeldig: öbber kleizmache mit dr Betitelig, "endlich sait das öbber, de seht denn Schwul us" do hani müeh.
Do ruck ich kei milimeter drvo ab.
Und kasch mr glaube, bi erprobt, was mini Meinig z'vrtrette aabelangt: ha e Erzbischof als Unkel zweiten Grades, was oft zu Diskussione (aber horizonterwitendi) gfüehrt het.