Jagen
So viel ich weiss muess me d Priefig in däm Kanton mache wo me wohnt (bi abr nid sicher). Ich wohn in BS und ha dorum im Internet Informatione gsuecht. Bi anderne Kantön isch alles genau beschriebe, Ablaufe, was me alles brucht etc. bi BS stoht gar nüt. Bis jetzt bini no z bequem gsi um persönlich irgendwo go z froge, au wenni grad nid wüsst, wo am beschte.Cello hat geschrieben:e arbetskolleg vo mir het letschthin d'jagdprüefig gmacht.
was wottsch wüsse?
Uf http://www.jagdschweiz.ch hets zwar e link zu de kantonale Jagdvrwaltige, abr dört kunnt me niene ahne.
Abr muesch wäg däm nid di Arbetskolleg beläschtige, evtl. weiss jo doch no ein do inne meh, odr y find no öppis im Netz.
Vilicht muess me's als Städter au ufem Land mache, dört findet me uf jedefall Infos.
Ich weiss au nid ob y s wirklig mache will, abr s interessiert mi eifach und y wurd gärn wüsse was es drfür brucht.
- König Fussball
- Erfahrener Benutzer
Naja, auf jeden Fall ist das Erlangen des Jagdausweises, also die Ausbildung zum Jäger, (zu Recht) nichts, was man mal so nebenbei erledigt, weil man gerade lustig ist. Ein Jahr wirst Du da mindestens rechnen müssen, dazu kommen diverse (glaube so um die 50) zu absolvierende Hegestunden (eine Art Praktikum, wenn man so will). Dann gehts vor die Kommission und bei Bestehen der Prüfung musst Du Dich dann noch um eine Mitgliedschaft in einer kantonalen Jagdgesellschaft bemühen (kann aber sein, dass dies bei der Revierjagd nicht nötig ist). Zum Lernaufwand: Habe diverse Freunde und Freundinnen in Deutschland und Österreich, die den Jagdschein gemacht haben (i.d.R. weil sie aus alten Familien stammen und selber Reviere zuhause haben) und die nennen ihn "das grüne Abitur". Büffeln muss man offenbar also schon ziemlich...

"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." -George Best
						Ja mir ist schon bewusst, dass es dafür viel braucht. Ist ja auch verständlich und macht vorallem Sinn. Aber ich denke es ist eine sehr interessante Ausbildung und man lernt die Natur sehr gut kennen. Ich fische z.B. auch und dies ist ja durchaus nicht so einfach. Klar, man kann es nicht so ganz vergleichen, aber auch da gibt es für das Brevet sehr viel zu lernen und beim Fischen an sich dann sehr viel Geduld, ich denke das ist bei der Jagd ähnlich.König Fussball hat geschrieben:Naja, auf jeden Fall ist das Erlangen des Jagdausweises, also die Ausbildung zum Jäger, (zu Recht) nichts, was man mal so nebenbei erledigt, weil man gerade lustig ist. Ein Jahr wirst Du da mindestens rechnen müssen, dazu kommen diverse (glaube so um die 50) zu absolvierende Hegestunden (eine Art Praktikum, wenn man so will). Dann gehts vor die Kommission und bei Bestehen der Prüfung musst Du Dich dann noch um eine Mitgliedschaft in einer kantonalen Jagdgesellschaft bemühen (kann aber sein, dass dies bei der Revierjagd nicht nötig ist). Zum Lernaufwand: Habe diverse Freunde und Freundinnen in Deutschland und Österreich, die den Jagdschein gemacht haben (i.d.R. weil sie aus alten Familien stammen und selber Reviere zuhause haben) und die nennen ihn "das grüne Abitur". Büffeln muss man offenbar also schon ziemlich...
Ich mache mir einfach Gedanken und dafür wären ein paar Infos vom Kanton noch spannend, aber die habe ich online nicht gefunden und heutzutags findet man da ja sonst praktisch alles.
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
E Kolleg hett mir grad uff das Thema und Di Frog uffmerggsam gmacht.cantona hat geschrieben:Hat es Leute mit Jagderfahrung im Forum?
Oder solche, die mal die Prüfung machen wollten?
Oder welche, die sonst Informationen über den Weg zum Jäger haben?
Wenn me in BS wohnt cha me d' Jagdpriefig in Basel-Land mache. Uff der Website vom Kanton BL (Veterinär-, Jagd- und Fischereiwesen) findet me fascht alles, wo nötig isch.
Es isch sehr empfählenswert, wenn me e sog. Jagdschuel bsuecht - es git eini in Gälterkinde.
Sälbschtstudium längt niene aane für d' Theorie (z. Bsp. Biologie, Wildkund, Wildgranggete, Ornithologie, Jagdhundewäse, Baum- und Strücherkenntnis, jagdlichs Bruuchtum, Waffe-Technik und Munitions-Ballistik).
Drnäbe muess me e "Praxis-Hegejoor" mache und alli Aaforderige do drfür sind im "griene Pflichteheft" feschtghalte. Was me an praktischer Usbildig muess mache, stoot dört inne. Alles was me macht muess vomene Jagduffseher oder Pächter vo däre Jagdgsellschaft wo me s' Hegejoor absolviert, unterschriftlig bestätiget wärde.
Näbe all däm muess au e Waffehandhabigs-Parcours (SICHERHEIT !!!!) und e praktischi Schiess-Ussbildig gmacht wärde. Denn au fürs Schiesse gits e separati Priefig.
Das Hegejoor isch kuum in eim Joor z' schaffe - ich ha d' Priefig im 1987 gmacht. Agfange mit dr Ussbildig ha ich im 1985.
Es brucht viel Ysatz und Idealismus. Aber wenn ich an die letschte 25 Joor zruggdängg muess ich sage, dass dr Lohn drfür gwaltig isch.
Sälbschtverständlig mäldet me sich au bi Jagd-Baselland (http://www.jagdbaselland.ch) als Mitglied a. Dä Verein betrybt au e tolle Jagd-Schiess-Stand und dä bruucht me zum Iebe. Denn ab 2015 muess me sowieso regelmässig und au als erfahrene Jäger e Schiessnochwyys bestoh, dass me überhaupt dr Jagdpass wieder cha ylöse, was ich persönlig au in Ornig find.
In däm Sinn: WEIDMANNS-HEIL
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!
						- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Sali Brummler, merci für die usfiehrlichi Antwort. Im Internet findet me suscht ebe leider nid wirklich Infos zur Jagd in BS, abr ha no halber ahgno, dass mirs in BL mien mache.Brummler-1952 hat geschrieben:E Kolleg hett mir grad uff das Thema und Di Frog uffmerggsam gmacht.
Wenn me in BS wohnt cha me d' Jagdpriefig in Basel-Land mache. Uff der Website vom Kanton BL (Veterinär-, Jagd- und Fischereiwesen) findet me fascht alles, wo nötig isch.
Es isch sehr empfählenswert, wenn me e sog. Jagdschuel bsuecht - es git eini in Gälterkinde.
Sälbschtstudium längt niene aane für d' Theorie (z. Bsp. Biologie, Wildkund, Wildgranggete, Ornithologie, Jagdhundewäse, Baum- und Strücherkenntnis, jagdlichs Bruuchtum, Waffe-Technik und Munitions-Ballistik).
Drnäbe muess me e "Praxis-Hegejoor" mache und alli Aaforderige do drfür sind im "griene Pflichteheft" feschtghalte. Was me an praktischer Usbildig muess mache, stoot dört inne. Alles was me macht muess vomene Jagduffseher oder Pächter vo däre Jagdgsellschaft wo me s' Hegejoor absolviert, unterschriftlig bestätiget wärde.
Näbe all däm muess au e Waffehandhabigs-Parcours (SICHERHEIT !!!!) und e praktischi Schiess-Ussbildig gmacht wärde. Denn au fürs Schiesse gits e separati Priefig.
Das Hegejoor isch kuum in eim Joor z' schaffe - ich ha d' Priefig im 1987 gmacht. Agfange mit dr Ussbildig ha ich im 1985.
Es brucht viel Ysatz und Idealismus. Aber wenn ich an die letschte 25 Joor zruggdängg muess ich sage, dass dr Lohn drfür gwaltig isch.
Sälbschtverständlig mäldet me sich au bi Jagd-Baselland (http://www.jagdbaselland.ch) als Mitglied a. Dä Verein betrybt au e tolle Jagd-Schiess-Stand und dä bruucht me zum Iebe. Denn ab 2015 muess me sowieso regelmässig und au als erfahrene Jäger e Schiessnochwyys bestoh, dass me überhaupt dr Jagdpass wieder cha ylöse, was ich persönlig au in Ornig find.
In däm Sinn: WEIDMANNS-HEIL
S tönt alles sehr interessant und isch, wie erwartet, au sehr ufwändig. Praktisch wär notürlig öpper im Umfäld wo Jäger isch, abr das hani nid. Zuesätzlich hani aktuell au kei Zit für das, abr wenn y's richtig vrstande ha, hesch du d Priefig au erscht mit 35 gmacht, denn hani no zimlig zit. Aktuell gangi so oft wie möglich go fische und hoffentlich gly mol e paar Wuche uf Schwede zum fliegefische. Abr s jage blibt sicher im Hinterkopf.
Spannend wär no wie das binere Jagd genau ablauft. Wirsch do ufbote, mäldisch di ah und denn kasch genau an däm und däm Tag go fische mit 30 anderne und denn spricht me sich ab etc.? Isch nüt mit spontan während dr Jagdsaison los zieh? Und wie ischs wenn de mol würdisch welle uf Schottland odr suscht im Usland go jage, isch das möglich? Wie gseit, ich weiss praktisch nüt über s jage.