So ändlich wieder dehaim. Was fyr e drägg Usflug. Mir sind gester Morge in Schalke ygfahre, grad emol zums Stadion aluege. Nur wo isch das Verdammte Stadion? Nür Näbel, meh het die aigeni Hand nüm gseh! Ich ha zerst gmaint die draye e Remake vo "Gorillas im Nebel". S ainzige wo meh gseh het, isch drägg und Abfall, ich ha gmaint dr Match isch vor 2 Std. umme gsi! Überall Müll und aifach nur Eklig.
Den ischs wieder gange ins Hotel, an dr Reception e Basler Reisetruppe, durchschnittsalter öbe knapp 60! Aber ufgfiehrt hän sich die wie e Mischig vo Jugendliche wo s erste mol ohne Eltere in d Ferie göhnt und do prolete Schwobe uf Mallorca. Natürlich isch mit dr nätte Dame an dr Reception uf Baseldytsch gredet worde

, aifach nur zum fremdschämme!
Den ab in d Stadt, verbii an de Bahnhofjunkies und Alkis. Den die erste richtige Ruhrpöttler gseh, Schnauz schön, VoKuHiLa schön und natirlig e Fläsche in dr Hand. Mir Händ den dä Wiehnachtsmärt emol welle aluege, isch aber fast unmöglich gsi, will meh all 5 Meter vo so schyss Bättler agschnurrt worde isch.
Irgendwen welle go Znacht ässe, mir syn aber nach 75 Minute wieder gange will mir immer no nüt zwüsche de Zähn gha händ.
Den zum Stadion! Was isch den das gsi bitte? Do bisch in e Käfig druggt worde vo dere verdammte Hitlerjugend! Näbe mir e bitz ältere Fraue wo fast kai Luft griegt hän. Und bis ich den Ändlig im Stadion gsi bi isch mir 4!!! mol dr Sagg grault worde vo dene Schwule Ordner (könnet mir glaub, dass es ihne definitv meh Spass gmacht het wie mir.)
Im Stadion natirlig dr Oberhammer mit däm Funghi Schiri und däm Linierichter wo anstatt dr Brülle sich zwai Tortellinis uf d Auge gläbt het.
Nach em Match no e bitz go Suufe, frustbewältigung, zrugg ins Hotel, dr Wecker uf 9i gstellt, am 7i verwache will mi d Erwignis vom Obe wieder Ygholt händ, e Halbstund spöter ga ich gmerggt das meh doch Ranze weh griegt wen mir au emol verliere!
Zum Auto gange und so schnäll wiemöglich us däm dräggsloch!
Fazit:
-GE isch dr hässlichst Ort wo ich je gsi bi!
-Müll liegt no meh ume wie sy dört Arbetslosi händ
-Dört gang ich garantiert nym ane
-Und au Mitglieder vom Fasnachts Comite benämme sich im usland wie die letste!