Wenn ihr bim FCB spiele würded...
Wenn ihr bim FCB spiele würded...
uf welere Position sött euch dr muri ufstelle?
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
ha in dr aktive zyt immer im lingge mittelfäld oder im dm gspilt, unterem yakin wurds wohl rächte usseverteidiger sih
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
im offensive mittelfäld. i kah zwor au linke flügel spile, aber als beidfiessige mittelfäldstrateg wo vil renne mag und e guets aug passi döt bessr ahne. mi trainer het das friener allrdings andersch gseh...mögliggrwiis uffgrund vomene mangelhafte defensivzweikampfvrhalte 
füre sturm längts nit, für das vrsaui vil zvil chance, abr als vorbereiter leischti gärn dienscht und e wiitschuss wo zwüschedure passt kunnt au ab und zue vor.

füre sturm längts nit, für das vrsaui vil zvil chance, abr als vorbereiter leischti gärn dienscht und e wiitschuss wo zwüschedure passt kunnt au ab und zue vor.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
I dem Fall würdsch underem MY gar nit spieleKoch hat geschrieben:Sehe mich als klassischen 10er![]()

Edit:
Worum die Umfrog? Will e FCB-Forum Team bilde und miteme Masterplan in sage mr mol 8 Joor dr Meischtertitel gwünne? Also wenn mr d Umfrog so aluegt söt mr so e Team locker zämme beko und jedi Position isch sicher 3x bsetzt. Den könnte jede 30 Minute spiele

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
-
- Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer