antivir

Der Rest...
Antworten
fallout
Erfahrener Benutzer

antivir

Beitrag von fallout »

öhm hab ne frage:
ich habe das antivirus programm antiVir,
wenn ich dann auf suche gehen um die viren zu finden und mir schlussendlech den report ansehe stelle ich folgendes fest:
bei warnungen: irgendeine anzahl
hinweise:irgendeine anzahl
gelöscht:0
repariert:0
gefunden:0

wenn ich dannn gleich wieder so eine prüfung durchführe kommen die selbe anzahl warnung und hinweise.
löscht es die nicht? oder sind die unwichtig?
wenn ihr meine frage böggt schreibt doch einfach

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

fallout hat geschrieben:öhm hab ne frage:
ich habe das antivirus programm antiVir,
wenn ich dann auf suche gehen um die viren zu finden und mir schlussendlech den report ansehe stelle ich folgendes fest:
bei warnungen: irgendeine anzahl
hinweise:irgendeine anzahl
gelöscht:0
repariert:0
gefunden:0

wenn ich dannn gleich wieder so eine prüfung durchführe kommen die selbe anzahl warnung und hinweise.
löscht es die nicht? oder sind die unwichtig?
wenn ihr meine frage böggt schreibt doch einfach
Antivir ka unter anderem passwortgschützi Dateie nid läse, die sin unter Hiiwiis oder je nochdäm au unter Warnige drin, isch logisch, dass immer die gliich Aazahl du hesch sii jo nid glöscht die Dateie zwüsche de beide Scans.
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

Goofy hat geschrieben:Antivir ka unter anderem passwortgschützi Dateie nid läse, die sin unter Hiiwiis oder je nochdäm au unter Warnige drin, isch logisch, dass immer die gliich Aazahl du hesch sii jo nid glöscht die Dateie zwüsche de beide Scans.
jep das klingt logisch, und wie lösche ich sie??
ah übrigens wo werden die viren angezeigt, ich hatte noch keinen einzigen fund. und habe es seit etwa einem monat. auch nicht seehr logisch finde ich=))
danke

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

fallout hat geschrieben:jep das klingt logisch, und wie lösche ich sie??
ah übrigens wo werden die viren angezeigt, ich hatte noch keinen einzigen fund. und habe es seit etwa einem monat. auch nicht seehr logisch finde ich=))
danke
Wieso lösche? Sin eifach hiwiis dass antivir die nid hett könne scanne, muessch villicht nochläse welli Dateie und die entzippe und nomol laufe loh. Es ka Vire drin ha in dene muess aber nid!
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

Goofy hat geschrieben:Wieso lösche? Sin eifach hiwiis dass antivir die nid hett könne scanne, muessch villicht nochläse welli Dateie und die entzippe und nomol laufe loh. Es ka Vire drin ha in dene muess aber nid!
ok thx!
schöne obe

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

fallout hat geschrieben:ok thx!
schöne obe
Bitte gärn gscheh ha die Hiiweis ebe au, do ich viel zippti Dateie ha.

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

sitt ich mini maschine neu ufgsetzt han, hanni kei Firewall und kei Antivirusprogramm glaade....und siehe an:

mi compu lauft sensationell!!

sonst nimm Kapirski!!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

l'antimilan hat geschrieben:sitt ich mini maschine neu ufgsetzt han, hanni kei Firewall und kei Antivirusprogramm glaade....und siehe an:

sonst nimm Kapirski!!
Nai dangge Kapirski do isch mir s Gsiicht und dr PC iigschlofe (Test Version) hanen denn wieder drabgschmisse und mi PC isch wieder uffgwacht.

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

l'antimilan hat geschrieben:sitt ich mini maschine neu ufgsetzt han, hanni kei Firewall und kei Antivirusprogramm glaade....und siehe an:

sonst nimm Kapirski!!
heisst das, dass antivir nichts taugt?

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

fallout hat geschrieben:heisst das, dass antivir nichts taugt?
also ich hatte es auch drauf.

1. war es mir undurchsichtig ob nun die neuen viren erkannt werden oder nicht, dann schlief meinem pc das gesicht ein, vorallem im internet, eventl. auch wegen firewall...und sonstigem Grüsel auf der Maschine.

ich deinstallierte es und installierte dann kapirski...und du wirst es nicht glauben....mein pc hörte nicht mehr auf zu schreien...., Bugbear, bugxx, trojaner, kantonese vogelgrippe alles war auf meinem pc. da habe ich alles gelöscht und dann lief die kiste wieder wau..., den virenscanner legst du auf 04.00 uhr, dann hast du keine Probleme.

nun versuch ichs mal ohne nix, mal schauen wie lange es geht...

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

l'antimilan hat geschrieben: nun versuch ichs mal ohne nix, mal schauen wie lange es geht...
bi mir hebt das immer ca 1 joor (guet i muess zwar immer hin udn wieder baar hijacker lösche usw.) und denn ischs sowitt dass es kai anderi lösig als formatiere git.
im momänt ischs bi mir sowitt dass wenni dr pc abstell die erschte 10x (oder mehr) nachem ahstelle immer alles igfriert. ständig kemme irgendwelchi popups wo sich öffne und grad wieder schliesse etc.
dr pc lauft bi mir sit e paar mönet ununterbroche.... schisst mi immer ah wenn en mol neustarte muess wäge was au immer wells denn wieder e ewigkeit goht bis es bim neustarte nid igfriert. hin und wieder muessi au im abgsicherte modus paar sache go lösche damits überhaupt lauft...

Antworten