So sollte es überall sein in der NLA. Egal welche Paarung, egal welches Stadion.stacheldraht hat geschrieben:25.-
Einheitspreis, keine Ermässigungen
Aarau - FCB Sa. 02.11.2013 19:45
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
YES Geils Stadion mitten im Wohnquartier e chlei England feeling.glaibasel88 hat geschrieben:Seit dem Tag an dem klar war das Aarau aufsteigt, freu ich mich wie verrückt auf das Spiel!
Aarau 2:3 Basel. 4000 Basler aufs Stadion verteilt.
Wir viel muss man für den Gästesektor hinblättern? Auch das Fussballbilett der SBB wird wohl das günstigste seit einigen Jahren sein! Hurra, ich freu mich
D Zugfahrt chunnt dr zytlich vor wie eh Trämlifahrt !
Samschtig Zoobeh Flutlicht Rauch Pyro was Wildschwein mehr ?
2:1 Ohrau
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]
Mit däm mein ich, dass es kei Rolle spielt ob me e Pris direkt stark ahebt oder halt 2, 3 mol um "nur 4 Fränkli". Verstand di Argument scho, aber es isch halt scho blöd wenn me als wie meh muess zahle!THOR29 hat geschrieben:Wie kunsch du uff 33.- ?
Oder hesch mir aifach welle zeige das du 29+4 kasch rächne?
Alles wird tüürer nur Uswärtsspiel dörfe nit tüürer wärde, oder um was gots do gnau?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
Jo scho klar. Es isch mir in däm Post nur drum gange, dass wen sich öber e halb Joor uff öbis freut, ichs komisch find, dass meh sich überlegt nach Aarau zgoh nur will dr ytritt 4.- düürer isch wie erwartet.D0M3 hat geschrieben:Mit däm mein ich, dass es kei Rolle spielt ob me e Pris direkt stark ahebt oder halt 2, 3 mol um "nur 4 Fränkli". Verstand di Argument scho, aber es isch halt scho blöd wenn me als wie meh muess zahle!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque
Boycott Seaworld & Loro Parque
Jä, das isch wirklich e bitz sehr abstrusTHOR29 hat geschrieben:Jo scho klar. Es isch mir in däm Post nur drum gange, dass wen sich öber e halb Joor uff öbis freut, ichs komisch find, dass meh sich überlegt nach Aarau zgoh nur will dr ytritt 4.- düürer isch wie erwartet.

Aber zrugg zum Spiel:
Aarau het bis jetzt die meischte Goal kriegt.. mir die meischte gschosse!
Ich nimm ah, sie wärde uffmüpfig spiele und versueche möglichscht lang pressing z betriebe.. trotzdäm sött binere guete Leischtig vo uns eigentlich e Klasseunterschied z seh si.
Mi Tipp dorum: 1-3
- black/white
- Erfahrener Benutzer
Es fähle einigi Spieler (Stocker, Sio, Schär, Safari), mini Wunschufstellig dorum:
Sommer
P.Degen-Ajeti-Ivanov-Voser
Serey Die
D.Degen-Frei-Delgado-Salah
Streller
Uffhöre mit 4 ZM, wo Diaz rächts oder links spielt. Das funktioniert nit resp. die Ussebahn isch ständig unbsetzt oder dr Voser muess wider alles elei mache und fählt hinte. Diaz nachere Stund für Delgado iwächsle bringt vil meh.
De Dägebriedere würd ich die Chance gä. Wenn si überzüge hän sie dr Mannschaft gholfe und sin immerhin e Teil vo iherm Ghalt wärt gsi. Wenn si verkacke, isch klar das mer uf Usse anderi als Ersatz bringe (z.B. Xhaka, Andrist, Adili), obwohl me drmit au nit glücklich ka si. Mir hän uf de Ussepositione eifach kei Qualität hinter de Stammkräft, das muess sich uf neggscht Saison ändere.
Mi Tipp: 2:3 trotz üblem Rase und Gegingge.
Sommer
Serey Die
Streller
Uffhöre mit 4 ZM, wo Diaz rächts oder links spielt. Das funktioniert nit resp. die Ussebahn isch ständig unbsetzt oder dr Voser muess wider alles elei mache und fählt hinte. Diaz nachere Stund für Delgado iwächsle bringt vil meh.
De Dägebriedere würd ich die Chance gä. Wenn si überzüge hän sie dr Mannschaft gholfe und sin immerhin e Teil vo iherm Ghalt wärt gsi. Wenn si verkacke, isch klar das mer uf Usse anderi als Ersatz bringe (z.B. Xhaka, Andrist, Adili), obwohl me drmit au nit glücklich ka si. Mir hän uf de Ussepositione eifach kei Qualität hinter de Stammkräft, das muess sich uf neggscht Saison ändere.
würd ich so au gärn seh... denn wieso nit s'ganze kader nutze.(?)black/white hat geschrieben: Sommer
Serey Die
Streller
Kämpfe ! - Siege !
Beni Thurnheer zu Salahs unzählig vergebenen Chancen im Spiel gegen Zenit - 07.03.2013: "vielleicht sind in Ägypten die Tore so hoch wie Pyramiden ! (?)"
Beni Thurnheer zu Salahs unzählig vergebenen Chancen im Spiel gegen Zenit - 07.03.2013: "vielleicht sind in Ägypten die Tore so hoch wie Pyramiden ! (?)"
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
ich find au, dass me jetzt die beide Däge bringe sotti, ansunschte isch es nur no e Farce.black/white hat geschrieben:Es fähle einigi Spieler (Stocker, Sio, Schär, Safari), mini Wunschufstellig dorum:
Sommer
Serey Die
Streller
Ich wurd dr Frei emol dusse loh. Diaz uffstelle. Nid dass är vyll besser isch, aber im Frei wurd ich emol e pause geh, zem sich sammle.black/white hat geschrieben:Es fähle einigi Spieler (Stocker, Sio, Schär, Safari), mini Wunschufstellig dorum:
Sommer
Serey Die
Streller
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
-
- Erfahrener Benutzer
- Catch22
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben
http://www.tageswoche.ch/de/147/sport/6 ... rozent.htm
Ich bleibe Zuhause

Edit: Wenn ich viele Standart Gools sehen will kaufe mir lieber eine Saisonkarte vom FC Aarau
Ich bleibe Zuhause

Edit: Wenn ich viele Standart Gools sehen will kaufe mir lieber eine Saisonkarte vom FC Aarau
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
wie immer halt, auch vor ort
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
dann sollte muri so clever sein und die zwillinge spielen lassen.. die schuldigen wären ja schon im vornherein bekannt!Agent Orange hat geschrieben:Wieder mal ein "vor" CL-League Spiel. Das bedeutet, kein Sieg!![]()

tipp: 1-1 gegen giftige rüeblis..
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]