wusste ich bis letzten sontag auch nicht das leoni die mutter von wölfli ist. ist ja eine ganz kaputte familie...repplyfire hat geschrieben:oder im letzten Spiel, "em Wölfli sini Muetter heisst Leoni......"![]()

Ich ha immer gmeint, dass sig dr/(e) Lämmli, so wäg dr FrisurTHOR29 hat geschrieben:.......ich glaub dr Da Costa isch dr Vater.![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Macht doch einfach selber mal was anstatt immer nur motzen!S-Klasse hat geschrieben:Sorry, aber das muessi jetzt mol los wärde... das lied mit em bobadilla isch am afang huere amüsant gsi, aber jetzt reggts eifach nume no uf. Ich find das Lied cha me jetzt mol langsam ad acta lege.
Au süscht nervts mi langsam was d'Kurve do zämmelallt. Wieso hed me gege Schalke nid vermehrt dr rest vom publikum motiviert wo me im Rückstand gsi isch. E "wer nid gumpt de isch kei basler" am afang isch guet und recht, aber wieso nid bi 65. Minute wo me gmerkt hed dass d'spieler langsam kaputt sind?!
Ich mags jedem gönne wo scho in junge Johre dazu chunnt,,,,,,(und nei i ghör nid zu dene junge)S-Klasse hat geschrieben:Ich bi scho sit es paar Johr in dr Kurve und s'trurige isch eifach, dass immer neui 12jährigi dinne sind wo eifach dumm dört stöhn und kiffe.
FCB fan bedütet für mich nid rotblaui kleidig ztrage, sondern e rotblau's herz zha und das händ höchstens 10% in dr kurve!
Also im D6 Parkett isch halt s Problem, dass ich dört mängsmol s Gfühl ha s Hörnli haig Ussgang, es hett Spiel gä, do hetts nid emol bime Goal irgendwelchi Emotione gä, im Gegedail die hän total uninteressiert uss dr Wösch gluegt, dr aint hett nid eimol sini Zytig e wäg gleggt.Schütze hat geschrieben:Sondern?
Persönlcih fänd ich s halt schon geil wenn die ganz Kurve wurd mitmache
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
da sind die gründe wohl unterschiedlich, genauso unterschiedlich wie die gründe im stadion zu sein.Schütze hat geschrieben:Sondern?
Persönlcih fänd ich s halt schon geil wenn die ganz Kurve wurd mitmache
sehe ich ähnlich. ich persönlich bin keiner der jedes heimspiel besucht, aber wenn, dann sehe ich in der muttenzerkurve meist verpickelte, extrem junge jungs und mädels die denken, bisschen mitklatschen und rumgröhlen sei das wahre. ich gehe nicht in die muttenzerkurve weil ich weiss, dass ich nicht da hingehöre, es wäre schon wenn andere das auch wüssten.Hajdin hat geschrieben:joo die guete alte Zyte sind vrbi. Jetz sind meh Meidli als Männer ide MK...usser em harte Kärn ischs halt scho zimli lislig gworde.
Begründe kanni das ganze aber nid...aber wohrschins hets eifach e Generationewächsel geh. Ab em Joor 2001 isch d Euphorie langsam uffcho und die damalige 16-20 Jährige sind jetz halt scho 28-32 und wohl au us familiäre Gründ nümm ide MK. Die neu Generation isch sich d Erfolg sit Joore gwöhnt und sehts sowieso als normal ah wenn dr FCB gwünnt.
Alles het sich gändert...d Kleidig, d Lieder, d Choreos. Minere Meinig noch eher zum Negative aber do ka d Kurve natürlich au nid gross drfür. Choreos sind tüür und d Euphorie vo friehner isch halt au nümm do wo Lüt zum mithälfe veralasse könnt.
D Lieder an und sich findi scho cool und kreativ nur sind so langi Teggschtt irgendwie nid für e Masse vo 8000 Lüt geeignet. Dazumals sind die kurze und simple Teggscht schnäll erlernbar gsi und me het nur epar Sekunde miesse zuelose und me het denn scho könne mitsinge.
Das mit de Kleidig stört mi persönlich nid aber vili Lüt hänn genau us däm Grund Abstand gnoh vode MK. Sind halt blöd agstresst worde will sie kei Schal drbi ka hänn. Isch leider truurig wenn me sich ide eigene Kurve nid sicherfühlt und immer unter Beobachtig stoht.
Mir persönlich isch au mol was passiert. Uswärts im Letzi bini halt spontan nach em schaffe no gange und ha halt keini Fanutensilie drbi ka usser e Riese-Basel-Stadt Flagge. Denn isch ide Halbzyt halt e Jüngling cho und het gmotzt wieso ich keini rotblaue Kleider azoge ha und ob ich überhaupt us Basel chumm...
Mittlerwile gangi sehr sälte ins Stadion. Nid wäge dene Ereigniss aber bi halt au chli älter gworde und ha meischtens au am Wuchenänd z tue. D Mätch im TV länge mr au.
Wieso sollten die Gegner angst haben? Vor unserem defensiven Fussball? Vor den Capri Sonnen?heisser drnoo hat geschrieben:leider het kei gegner meh schiss wenn er ins joggeli kunnt![]()
könnt jo aber au an unsere defensive spielusrichtig vor eigenem publikum liige![]()
joooo nit.. me will doch e kreativi eimoligi kurve sih und nit sone schwobe kurve (au wenn die uns us em stadion singe)Django hat geschrieben:[video=youtube;773s8koJ9GI]http://www.youtube.com/watch?v=773s8koJ9GI[/video]
mol e Variante vo de BVB Fans wie me sini Lieder unters Volk bringt.
wie geil isch das denncharliesheenFCB hat geschrieben:sehe ich ähnlich. ich persönlich bin keiner der jedes heimspiel besucht, aber wenn, dann sehe ich in der muttenzerkurve meist verpickelte, extrem junge jungs und mädels die denken, bisschen mitklatschen und rumgröhlen sei das wahre. ich gehe nicht in die muttenzerkurve weil ich weiss, dass ich nicht da hingehöre, es wäre schon wenn andere das auch wüssten.
ich muss auch mal sagen, dass choreos _für mich_ nur geldverschwendung ist. der effekt einer choreo verpufft nach wenigen sekunden. kurze prägnante parolen/lieder die während dem spiel geschrien werden find ich sehr viel besser.
beispiel: http://www.youtube.com/watch?v=C-VRu9jy8xgich verstehe zwar kein einziges wort ausser dass sie wohl champignons möchten, auf jeden fall ist die aufforderung danach kurz und knackig. auch schön wie die beiden tribünenseiten zusammenspielen.
edit: bin diesbezüglich auch wieder für eine einführung der tormusik. bin sicher dass diese auch ihren teil dazu beigetragten hat dass das joggeli kochte.
Die Lieder sind geheim und die Verteilung der Texte via Internet sind unter Strafe gestellt worden.Django hat geschrieben:[video=youtube;773s8koJ9GI]http://www.youtube.com/watch?v=773s8koJ9GI[/video]
mol e Variante vo de BVB Fans wie me sini Lieder unters Volk bringt.
Offenbar warst du mit dem FCB auswärts noch nie dabeirhybrugg hat geschrieben: Die Schalker Fans haben dafür mal gezeigt wie Laut ein paar 100-Nasen sein können, wenn sie wissen, was man singen soll. Evtl. ist dort das Liedgut nicht Staatsgeheimnis.
Richtig geiles Video.charliesheenFCB hat geschrieben:sehe ich ähnlich. ich persönlich bin keiner der jedes heimspiel besucht, aber wenn, dann sehe ich in der muttenzerkurve meist verpickelte, extrem junge jungs und mädels die denken, bisschen mitklatschen und rumgröhlen sei das wahre. ich gehe nicht in die muttenzerkurve weil ich weiss, dass ich nicht da hingehöre, es wäre schon wenn andere das auch wüssten.
ich muss auch mal sagen, dass choreos _für mich_ nur geldverschwendung ist. der effekt einer choreo verpufft nach wenigen sekunden. kurze prägnante parolen/lieder die während dem spiel geschrien werden find ich sehr viel besser.
beispiel: http://www.youtube.com/watch?v=C-VRu9jy8xg
ich verstehe zwar kein einziges wort ausser dass sie wohl champignons möchten, auf jeden fall ist die aufforderung danach kurz und knackig. auch schön wie die beiden tribünenseiten zusammenspielen.
edit: bin diesbezüglich auch wieder für eine einführung der tormusik. bin sicher dass diese auch ihren teil dazu beigetragten hat dass das joggeli kochte.