Bernhard Heusler
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
bernie, wie sehts mit dr verpflichtig vom flurim bleisch us?
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Ich hoff jo schwer das dass ironisch gmeint isch....A hets no JK im Sektor C und B nimm ich mol nit ah das dr Bernhard die nit wiitergit, an Bekannti, Verwanti oder Fründe...(zumindescht an die wo nit unbedingt zu de Cüplischlürfer wänn)Blutengel hat geschrieben:Die hani ganz gärn - d JK besetzte, drmit mr im Fall vonere CL kräftig ka bi ricardo oder ebay go absahne und suscht nie dört hocke![]()
Und ich ha gmeint do ine kennt mr langsam mi HumorLou hat geschrieben:Ich hoff jo schwer das dass ironisch gmeint isch....A hets no JK im Sektor C und B nimm ich mol nit ah das dr Bernhard die nit wiitergit, an Bekannti, Verwanti oder Fründe...(zumindescht an die wo nit unbedingt zu de Cüplischlürfer wänn)

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Wir haben schon Glück mit Heusler.
http://bazonline.ch/sport/fussball/Wir-sind-kein-Erziehungsinstitut/story/23708781
http://bazonline.ch/sport/fussball/Wir-sind-kein-Erziehungsinstitut/story/23708781
GRAS [SUP]FRÄSSE[/SUP] / [SUB] by Skyline[/SUB]
-
- Erfahrener Benutzer
Wir haben nicht nur Glück, wir haben schlicht unfassbares Schwein das dieser Mann beim FC Basel das Zepter schwingt. Einen besseren gibt es einfach nicht.Skyline hat geschrieben:Wir haben schon Glück mit Heusler.
AW: Bernhard Heusler
JeppBS-Supporter hat geschrieben:Wir haben nicht nur Glück, wir haben schlicht unfassbares Schwein das dieser Mann beim FC Basel das Zepter schwingt. Einen besseren gibt es einfach nicht.

FCB-Präsident Bernhard Heusler im Interview:
http://www.blick.ch/sport/sporttalk/fcb ... 60752.html
http://www.blick.ch/sport/sporttalk/fcb ... 60752.html
-
- Erfahrener Benutzer
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Blick-Talk mit em Heusler alässlich vo dr Swiss Indors zum Federer, em FCB in dr Champions League und zum Murat Yakin
http://www.blick.ch/sport/federer-ist-b ... 90042.html
http://www.blick.ch/sport/federer-ist-b ... 90042.html
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
54, 74, 90 - 2014!
Bernhard Heusler wird ausgezeichnet:http://www.basellandschaftlichezeitung.ch/basel/basel-stadt/fc-basel-praesident-bernhard-heusler-erhaelt-den-basler-stern-127487085
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
au do nomol... dangge, dass es dich in däm Verein git.
Dangge für das wo du mir hüt uff e Wäg gä hesch, Dangge für dini Fuessballliebi !
Dangge für das wo du mir hüt uff e Wäg gä hesch, Dangge für dini Fuessballliebi !
54, 74, 90 - 2014!
54, 74, 90 - 2014!
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Mach mal langsam - Heusler ist bisher nicht dadurch aufgefallen, dass er warme Luft produziert. Gestern war die Rede und der Rest wird kommen! Da die Meisterschaft jetzt zu Ende ist braucht es keine Schnellschüsse, sondern ein überlegtes Handeln.Patzer hat geschrieben:reden alleine nützt nicht viel
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Dangge Bernhard Heusler.
Dr Hammer hani gfunde, dass, kuum isch die Reed verbii gsi, so e Duubel muess vermummt uff dr Haag klättere und e Pyro abbrenne...
Ich weis nid was die Lyt im Kopf hän, aber vyll ka's nid sy.
Dr Hammer hani gfunde, dass, kuum isch die Reed verbii gsi, so e Duubel muess vermummt uff dr Haag klättere und e Pyro abbrenne...

Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
Das het doch nix mit däm ztue. jede wo Pyro abbrennt sött sich vermumme wers nid macht isch entweder dumm odr het eifach nix zverliere in sim läbe.Brausebad hat geschrieben:Dangge Bernhard Heusler.
abr en vermummte wo pyro abbrennt isch was anders als en vermummte wo goht go schlegle, vergliich das nid....
Ich ha gar nix gege Pyros. Es goht mir in däm Fall lediglich drumm, dass mr in sonere Situation nid uff dr Haag mues klättere. Aber anschyynend (gem eme Yydraag imene ander Fade) het dä fir die Aktion no e Kläbber beko nachdämm är wieder vom Haag gstiige isch...Guinnes hat geschrieben:Das het doch nix mit däm ztue. jede wo Pyro abbrennt sött sich vermumme wers nid macht isch entweder dumm odr het eifach nix zverliere in sim läbe.
abr en vermummte wo pyro abbrennt isch was anders als en vermummte wo goht go schlegle, vergliich das nid....
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
-
- Erfahrener Benutzer
danke heusler
einer der vor 30'000 sprechen kann und will, das ist ein besonderer präsi. das können nur die wenigsten präsis. ein präsident der nicht nur um den heissen brei herumredet und bei schönreden kann, sondern auch ernste themen anspricht. und absolut frei, ehrlich und trotzdem mit aller seriösität. bei den verarbschiedungen stets mit der grössten würde und anstand! die clubexponenten aus zh, bern und dem wallis sind das krasse gegenteil davon.
einer der vor 30'000 sprechen kann und will, das ist ein besonderer präsi. das können nur die wenigsten präsis. ein präsident der nicht nur um den heissen brei herumredet und bei schönreden kann, sondern auch ernste themen anspricht. und absolut frei, ehrlich und trotzdem mit aller seriösität. bei den verarbschiedungen stets mit der grössten würde und anstand! die clubexponenten aus zh, bern und dem wallis sind das krasse gegenteil davon.
FOOTBALL'S LIFE!
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
Brausebad hat geschrieben:Dangge Bernhard Heusler.

gut gemacht Benni.
freu mich sehr auf die neue Saison, denke mal die CL dürfte def. nur zweitrangig sein mit dem neuen team, obwohl in topf 2 gesetzt, aber das will ja nix heissen.
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
Also de Heusler sait ganz gnau kei Gwalt und e Pyro zünde isch und bliibt nie e Gwaltakt. Und ich denke das er zu der Red vom Heusler die Glich meinig kha het vlt hetr denkt es passt zu sinere Euphorische rede d Pyro.Brausebad hat geschrieben:Ich ha gar nix gege Pyros. Es goht mir in däm Fall lediglich drumm, dass mr in sonere Situation nid uff dr Haag mues klättere. Aber anschyynend (gem eme Yydraag imene ander Fade) het dä fir die Aktion no e Kläbber beko nachdämm är wieder vom Haag gstiige isch...