(oder bi vilicht doch ich die armi sau wo mi und mini meinig chli z wichtig nimm?)
dasch mir au dure Kopf gange, keine isch drbii gsi, aber die spärliche Infos im Forum länge schinbar zum sich e abschliessendi Meinig zbilde...güllewerni hat geschrieben:i bi zwar nid in london drbi gsi und nur dehei vorem färnseh ghockt, ha kei ahnig was gnau abgloffe isch und was die gnaue gründ sin für sone entscheid, aber i find das natürli au unter aller sau wo d kurve gmacht het und ha do im forum jetzt e riese latz!
(oder bi vilicht doch ich die armi sau wo mi und mini meinig chli z wichtig nimm?)
Ich konnte die Aktion vor dem Stadion nachvollziehen, danke vorallem denjenigen, welche die Lage sachlich erklärt haben, mit dem Hinweis, dass jeder selber wissen müsse wie er dazu steht und ob er sich anschliesst.
Ich wollte den FCB sehen, bin deshalb rein
danke für den link :-) ich zieh mir den kommentar heute abend nochmal rein :-)fabinho hat geschrieben:Weiss nicht, ob bekannt: http://livefootballvideo.com/fullmatch/ ... jr71l86mHs
hier das ganze Spiel (Sky, Englisch)
hani nit behauptet, aber ich als au erst 25 jährige wo scho im alte joggeli in dr kurve gstande bi los mi doch nit vome 18 jährige goof lo dumm ahficke. und so sache kömme immer wie öfter vor und i hörs au vo verschiedene unabhängige lüt immer genau s gliche. in de afangszitte vom neue joggeli isch dr umgang innerhalb vo dr kurve no viel harmonischer gsi.Domingo hat geschrieben:@basler: Nur weil man älter ist, ist man nicht automatisch besser - Eifach so!
@basler? Oder: @Basler_....?Domingo hat geschrieben:@basler: Nur weil man älter ist, ist man nicht automatisch besser - Eifach so!
Geile siech, messi.fabinho hat geschrieben:Weiss nicht, ob bekannt: http://livefootballvideo.com/fullmatch/ ... jr71l86mHs
nick knatterton hat geschrieben:England dürfte mittlerweile eine kollektive FC Basel-Phobie entwickeln.
Dann bin ich halt peinlich für dich. Und was hat das mit England zu tun? Also darf unser Trainer hierzulande stehen und seinen Mannen sagen wie sie zu spielen haben und in England muss er sitzen bleiben? Wenn dem so ist, dann hab ich etwas neues dazu gelernt. Danke dir für die Info.tanner hat geschrieben:hesch in ängland scho mol eine gse "kloppo" spiele???
wieso kamme nid eifach dä matsch gniesse??
unmöglich,peinlich
Das hätt mi schockiert. Mi wurde vermuetlig nüd abhalte ins Stadion z'goh. Mini Solidarität wär bi dr Mannschaft.Zaunbesteiger hat geschrieben: Und dass jemand im Block rumgefickt haben soll, dass man nicht singen solle... von dem habe ich nichts mitbekommen.
1998.. als 10 Jährige?basler hat geschrieben:hani nit behauptet, aber ich als au erst 25 jährige wo scho im alte joggeli in dr kurve gstande bi....
jo mir sind alli emol jung gsi, händ gmeint uns ghört wält was isch den der bibasler hat geschrieben:Passiert doch ständig dass so halbstarki wän die geile spiele und allne ihri meinig ufzwinge... Meistens no so 15-20 jährigi goofe wo nitmol zite vorem neue joggeli erläbt hän und meine sie sin d kings vo dr mk
jep als 10 jährige, dr vater het mi immer mitgno, im neue joggeli han ich ihn mitgnoBrausebad hat geschrieben:1998.. als 10 Jährige?![]()
Chelsea hat halt einfach Mühe mit den 3 grossen FCBs Europas...PanPan hat geschrieben:Gegen Chelsea, dass in den letzten 55 Europacup-Spielen "nur" drei Niederlagen (ManU, Bayern, Barca) einstecken musste.. bis gestern!
Das könnte durchaus sein Sio ist ein toller Stürmer und ein Glück haben wir diesen für Bobadingsbums eingetauschtBasler_Monarch hat geschrieben:.... und vielleicht wird da Sio dann völlig unterschätzt (siehe Augsburgreferenz, sowie Schlacker-Überheblichkeit), dass er zum Doppeltorschützen avanziert??!![]()
Viele Dangg!!! Bisch jo voll dr geil Siech. Zieh mr das hütt zObe grad nomol iine!fabinho hat geschrieben:Weiss nicht, ob bekannt: http://livefootballvideo.com/fullmatch/ ... jr71l86mHs
dies entspricht nicht meiner erfahrung, und darum stehe ich infos aus zweiter hand erst mal skeptisch gegenüber. allzu schnell wird ge- und verurteilt, ohne das ganze bild zu kennen.basler hat geschrieben:Passiert doch ständig dass so halbstarki wän die geile spiele und allne ihri meinig ufzwinge... Meistens no so 15-20 jährigi goofe wo nitmol zite vorem neue joggeli erläbt hän und meine sie sin d kings vo dr mk
ALso aufgezwungen wurde keinem etwas! Diejenigen die draussen blieben haben jedem die Wahl offen gelassen. Kurz informiert, dass sie nicht rein gehen, falls die Polizei sie mit den Fahnen nicht rein lässt, aber gesagt, dass JEDER rein soll, der das Spiel sehen möchte!!basler hat geschrieben:Passiert doch ständig dass so halbstarki wän die geile spiele und allne ihri meinig ufzwinge... Meistens no so 15-20 jährigi goofe wo nitmol zite vorem neue joggeli erläbt hän und meine sie sin d kings vo dr mk
oje, du scheinst mir voller Komplexe zu sein.basler hat geschrieben:hani nit behauptet, aber ich als au erst 25 jährige wo scho im alte joggeli in dr kurve gstande bi los mi doch nit vome 18 jährige goof lo dumm ahficke. und so sache kömme immer wie öfter vor und i hörs au vo verschiedene unabhängige lüt immer genau s gliche. in de afangszitte vom neue joggeli isch dr umgang innerhalb vo dr kurve no viel harmonischer gsi.
s gliche isch doch d gschicht an de fiire am barfi, dr vorder platz isch eifach für gwüssi lüt reserviert und wenn me nit wäggoht wird mit schläg droht... dr platz vorne blibt eifach frei bis die mol 3h nachem match ihtrudle und wär nit verschwindet wird eifach mit gwalt wäggschickt. sorry isch das e umgang?