Genau!händsche hat geschrieben:richtig, einige Jahre sind mehr als genug!!![]()

Das het wirklich was...Agent Orange hat geschrieben:Seh ich auch so. Gewisse Leute regen sich auf, wenn nicht alle mitsingen, aber über die Texte machen sie so ein Theater als wärs die Coca-Cola-Formel! ps. Kommt mir nicht mit diesem" komm in den Saal Scheiss!" es gibt auch Leute die können nicht ihr ganzes Leben rund um den FCB aufbauen!
Fir mi bitte au. Härzligge Dangg.redangel hat geschrieben:nähmt dr Teggscht au sehr gärn als PN entgege, merci
das isch doch wideremol e schissargumänt. ob im internet oder in dr kurve frogsch, isch doch hans wie heiri. es goht doch nur drum, dass d kurve do dr max macht, well si gege züri numme no rennt (am beschte goht me garnüm) und au suscht alles numme no bubis sin... lächerlig. aber die neue teggscht passe jo wunderbar: "dini rot und blaui farbegstalt, wunderbar, git is halt" ärnschthaft? kindergarte sinders worde, piinlig, lächerlig und meinet, ihr sinds... wohrschinlig isch aber das dr priis füre erfolg... me het nämmlig gseh, gege YB, was füre rugg durch d mannschaft goht, wemme mol duet richtig situatinsgerächt supporte und nid numme umeträllele, aber das isch sit joore numme vom spiil uf d fans, d kurve schaffts scho lang nüm, d mannschaft richtig z pushe. schad aigentlig. jä nu, mached wie dir meined... (weisch wär meint???... ebbe.)Basil Stinson hat geschrieben:vo wäge gheim. die Text sin doch gege OB scho verdailt worde und am vorletschte Heimspiel sin si ufem Flyer gsi.
es goht au nid um gheimhaltig, do wie festgstellt das sinnlos isch. Es goht drum dass "d Kurve" im Stadion isch und nid im Internet...
warum me nid eifach vorem Spiil eine aspricht?
ou nai, denn miest me jo die eigeni Komfortzone verlo![]()
Danke für diesen Post.Basil Stinson hat geschrieben:vo wäge gheim. die Text sin doch gege OB scho verdailt worde und am vorletschte Heimspiel sin si ufem Flyer gsi.
es goht au nid um gheimhaltig, do wie festgstellt das sinnlos isch. Es goht drum dass "d Kurve" im Stadion isch und nid im Internet...
warum me nid eifach vorem Spiil eine aspricht?
Man kann es auch umgekehrt sehen: Wenn die Leute in der Kurve möchten, dass in anderen Sektoren mitgesungen wird, müssten vielleicht auch sie einmal ihre MK-Komfortzone verlassen...Basil Stinson hat geschrieben:warum me nid eifach vorem Spiil eine aspricht?
sehe ich auch so. das monotone konstante singen, unterstützt die mannschaft nicht wirklich. wenn man hingegen situationsabhängig sprechgegsänge singt sehr wohl. schaut euch mal einen premier league match an. dort wird jede aktion vom ganzen publikum "komentiert", das ist geil.MistahG hat geschrieben:das isch doch wideremol e schissargumänt. ob im internet oder in dr kurve frogsch, isch doch hans wie heiri. es goht doch nur drum, dass d kurve do dr max macht, well si gege züri numme no rennt (am beschte goht me garnüm) und au suscht alles numme no bubis sin... lächerlig. aber die neue teggscht passe jo wunderbar: "dini rot und blaui farbegstalt, wunderbar, git is halt" ärnschthaft? kindergarte sinders worde, piinlig, lächerlig und meinet, ihr sinds... wohrschinlig isch aber das dr priis füre erfolg... me het nämmlig gseh, gege YB, was füre rugg durch d mannschaft goht, wemme mol duet richtig situatinsgerächt supporte und nid numme umeträllele, aber das isch sit joore numme vom spiil uf d fans, d kurve schaffts scho lang nüm, d mannschaft richtig z pushe. schad aigentlig. jä nu, mached wie dir meined... (weisch wär meint???... ebbe.)
wirklig, immer go motze, dass anderi sektore nid singe, aber wenn mol eine frogt im forum, grad go ummefigge... merksch es aigentlig, oder spürsch di scho garnümm???
MistahG hat geschrieben:das isch doch wideremol e schissargumänt. ob im internet oder in dr kurve frogsch, isch doch hans wie heiri. es goht doch nur drum, dass d kurve do dr max macht, well si gege züri numme no rennt (am beschte goht me garnüm) und au suscht alles numme no bubis sin... lächerlig. aber die neue teggscht passe jo wunderbar: "dini rot und blaui farbegstalt, wunderbar, git is halt" ärnschthaft? kindergarte sinders worde, piinlig, lächerlig und meinet, ihr sinds... wohrschinlig isch aber das dr priis füre erfolg... me het nämmlig gseh, gege YB, was füre rugg durch d mannschaft goht, wemme mol duet richtig situatinsgerächt supporte und nid numme umeträllele, aber das isch sit joore numme vom spiil uf d fans, d kurve schaffts scho lang nüm, d mannschaft richtig z pushe. schad aigentlig. jä nu, mached wie dir meined... (weisch wär meint???... ebbe.)
wirklig, immer go motze, dass anderi sektore nid singe, aber wenn mol eine frogt im forum, grad go ummefigge... merksch es aigentlig, oder spürsch di scho garnümm???
Da die Bubis in Wirklichkeit nur böse (und teilweise sehr lächerlich) dreinschauen können und keiner die wirklich ernst nehmen kann, wird halt im Forum auf grosse Nummer gemacht. ,o)MistahG hat geschrieben:das isch doch wideremol e schissargumänt. ob im internet oder in dr kurve frogsch, isch doch hans wie heiri. es goht doch nur drum, dass d kurve do dr max macht, well si gege züri numme no rennt (am beschte goht me garnüm) und au suscht alles numme no bubis sin... lächerlig. aber die neue teggscht passe jo wunderbar: "dini rot und blaui farbegstalt, wunderbar, git is halt" ärnschthaft? kindergarte sinders worde, piinlig, lächerlig und meinet, ihr sinds... wohrschinlig isch aber das dr priis füre erfolg... me het nämmlig gseh, gege YB, was füre rugg durch d mannschaft goht, wemme mol duet richtig situatinsgerächt supporte und nid numme umeträllele, aber das isch sit joore numme vom spiil uf d fans, d kurve schaffts scho lang nüm, d mannschaft richtig z pushe. schad aigentlig. jä nu, mached wie dir meined... (weisch wär meint???... ebbe.)
"hey du babbe, jo du do mitem sohn, nei ich mein nit di, mein dä babbe wo no bitz an sini aigeni jugend dänggt. jo genau, di....du bisch doch dä wo no nit so alt und vrbittered isch....also dir würdis gärn vorsinge......."Hans hat geschrieben:in dr kurve go frooge?
"hey du do, mitem schwarze kapuzepulli, sorry, nei nit du, ich mein di mit dr sunnebrille, nei nit du, di meini do, jo. ok, sali ich bi dr hans, und nei ich bi nit bolizischt. ha e froog waege daem neue kurvelied mitem bobadilla, kasch mrs bitte schnaell vorsinge? nei, schad. aber wart ich ha e stift und e blatt drbi, denn kaschmrs schnaell uffschriibe, danke..."
klar...
mached eifach e neus liederbiechli. do hett dr babbe und dr sohn e freud dra. s muess jo nit e hochwärtigs heftli wärde. dr teggscht isch wichtig.
MistahG hat geschrieben:das isch doch wideremol e schissargumänt. ob im internet oder in dr kurve frogsch, isch doch hans wie heiri. es goht doch nur drum, dass d kurve do dr max macht, well si gege züri numme no rennt (am beschte goht me garnüm) und au suscht alles numme no bubis sin... lächerlig. aber die neue teggscht passe jo wunderbar: "dini rot und blaui farbegstalt, wunderbar, git is halt" ärnschthaft? kindergarte sinders worde, piinlig, lächerlig und meinet, ihr sinds... wohrschinlig isch aber das dr priis füre erfolg... me het nämmlig gseh, gege YB, was füre rugg durch d mannschaft goht, wemme mol duet richtig situatinsgerächt supporte und nid numme umeträllele, aber das isch sit joore numme vom spiil uf d fans, d kurve schaffts scho lang nüm, d mannschaft richtig z pushe. schad aigentlig. jä nu, mached wie dir meined... (weisch wär meint???... ebbe.)
di wötti jo gseh....grossi sprüch klopfe do. ha sälber e tochter, wo 2 isch und ich jetzt ins stadion mitnimm. als guetnachtlied gits "sait dr babbe zu sim sohn"....(gender problematik nonig akho in dr MK?), jetzt kha sie's uswändig und will e neus lied lehre.Pfeffernehmer hat geschrieben:"hey du babbe, jo du do mitem sohn, nei ich mein nit di, mein dä babbe wo no bitz an sini aigeni jugend dänggt. jo genau, di....du bisch doch dä wo no nit so alt und vrbittered isch....also dir würdis gärn vorsinge......."
finde den fehler. (hanen extra verdickt...)Ipod hat geschrieben:Danke für diesen Post.
Endlich mal jemand der es anspricht.
Die neuen Lieder wurden sicher schon dreimal über Flyer bekanntgegeben. Diese Flyer werden auch weder topsecret unaufällig verteilt oder noch sind in toten Briefkästen zu finden. Nein, sie liegen im Sektor D ganz offen herum.
Sollte trotzdem jemand den Text nicht kennen, ist es doch überhaupt kein Problem nachzufragen.
Ich glaube die Lieder kennen genug die gleichzeitig auch hilfsbereit sind. Aber man muss sich halt dazu überwinden, was ja sehr schwierig zu sein scheint.
Was machten unsere Vorgänger in der Kurve früher nur, als das Internet noch nicht unser Leben bestimmte? Da blieb einem ja auch nur das (persönliche) Fragen übrig.
ganz ruhig, fury, gäll. ich mit über drissig lenz, wohnhaft 8std. im nordoschte vo basel ha immerno mini zwei billet im D. ich gang, leider, nur 3-5 mol im joor, suscht wird si vo andere benutzt... gleischtet hani meh als gnueg (mir sin in züri no stohbliibe...). d kurve isch numme no e ahüffig vo chorknabe (wo ischs arschloch wixer hueresohn nachem abstooss, für was hets aigentlig no e netz bi dr MK, wieso isch hinterem joggeli sit wuche fuck FCB und scheiss FCB z läse?) fähnli im gang vom D ufzhänge, d fährnseh abschalte kleider z designe wo die gliiche priise hän wie dr fanshop, in züri go renne, liedli singe, wo vo "echt" könnte gschriibe si isch zwar kreativ, aber zieht eher bim dieter bohlen als imene fuessballstadion... und am schlimmchte isches mit kritikfähigkeit... friehner isch jede gegner vor angscht scho zitteret, wenner in de katakombe s wär nid gumt ghört het, hüt freue sich alli im joggeli z dörfe spiile, wäge dr guete stimmig... und jä, wenni fiorentiner wär, denn wurdi calcio fiorentino go luege, well das isch dr urgeischt vo sport, viertel gege viertel, stadt gege stadt... nid muschikurve und schönwätterfuessballer... wenn d mannschaft peitscht wurdi wärde, denn würde si au nid so alibimässig umestoh könne, wies jetzt amigs dr fall isch...RALE BALE hat geschrieben:bi allem Respäggt über anderi Meinige beträffend Support. Wie allewyl gilt au do, zerst öppis leischte, denn öppis fordere. Die "Bubis" sind wenigstens immer an de Match, was me nid vo allne 32' gg YB kann bhaupte.
PS ich krieg das au nid uf dReihe mit all däne Text vo de 3490482304¨12 Lieder, aber ich finds massiv e bessere Qualität als vo 15 Joor, womer nume GOOOOO WEST gsunge hän. Ich finds meistens kreativ und das gilts zlobe!! dr Situationsabhängigi Support würdi mir au bitz mehr wünsche, do muess ich mi z.B. aber an de eigene Nase nä (bin im D Oberrang). Jede het e Muul zem ufmache und mitsinge, egal woner sitzt, stoht etc.
Da lässt einem doch das Gefühl nicht los, viele aktive (die die gesamten Texte kennen) es gar nicht wirklich wollen, dass alle die Liedtexte kennen. Denn dann wäre man ja nichts spezielles mehr...Mundharmonika hat geschrieben:Man kann es auch umgekehrt sehen: Wenn die Leute in der Kurve möchten, dass in anderen Sektoren mitgesungen wird, müssten vielleicht auch sie einmal ihre MK-Komfortzone verlassen...
Was verstehst du unter situationsgerecht supporten? Die Mischung aus den "Trällerliedern" (Stimmung) und z.B "Kämpfe..." (Botschaft) machts, mMn.MistahG hat geschrieben:das isch doch wideremol e schissargumänt. ob im internet oder in dr kurve frogsch, isch doch hans wie heiri. es goht doch nur drum, dass d kurve do dr max macht, well si gege züri numme no rennt (am beschte goht me garnüm) und au suscht alles numme no bubis sin... lächerlig. aber die neue teggscht passe jo wunderbar: "dini rot und blaui farbegstalt, wunderbar, git is halt" ärnschthaft? kindergarte sinders worde, piinlig, lächerlig und meinet, ihr sinds... wohrschinlig isch aber das dr priis füre erfolg... me het nämmlig gseh, gege YB, was füre rugg durch d mannschaft goht, wemme mol duet richtig situatinsgerächt supporte und nid numme umeträllele, aber das isch sit joore numme vom spiil uf d fans, d kurve schaffts scho lang nüm, d mannschaft richtig z pushe. schad aigentlig. jä nu, mached wie dir meined... (weisch wär meint???... ebbe.)
word! ich habe auch schon erlebt, gleich nachdem ein neues lied angestimmt wurde, dass die leute neben mir absichtlich leiser wurden, damit ich die wörter nicht verstehen konnte! und das machten sie nur, damit sie cooler sind als ich.Mundharmonika hat geschrieben:Ja, damit triffst Du es wohl so ziemlich auf den Kopf. Seh ich auch so.
Ich (ü40/D4)) habe auch Mühe mit dem "Geträllere"(es geht mir sogar ziehmlich auf den Sack), mag lieber situationsbezogenen Support und habe auch manchmal das Gefühl, dass die Kurve gar keinen Bock hat auf mehr Support von "Aussen" - aber wie du schon sagst, sollte uns allen klar sein, dass die Jungs alles geben und sie auch das Recht haben, es auf ihre Art zu tun.dragovic hat geschrieben:Jeder kann von den Lieder finden was er möchte. Was aber gar nicht geht ist das gegenseitige "umegefigge" zwischen den beiden Gruppierungen, wie es hier auf den letzten Seiten gerade passiert...
Ich verstehe nicht, wie man die Kurve so kritisieren kann (à la was für ein Kindergarten...). Gefallen euch die Lieder nicht? Na und, keiner in den Sektoren A,B und C zwingt dich zum mitsingen! Was die Kurve für den FCB leistet ist gewaltig und es ist völlig Fehl am Platz die Kurve wegen einigen Liedertexten so zu kritisieren... Überlegt nur einmal wie viel Zeit in eine Choreo investiert werden muss.
Auf der anderen Seite finde ich es auch falsch von der Kurve solch ein "Geschiss" um die Lieder zu machen. Ja, ich verstehe schon, dass man nicht möchte, dass jeder FCZ-Fan unsere Lieder kennt... Trotzdem, eigentlich sollte es doch so sein, dass jeder Matchbesucher, der mitsingen möchte, dies auch tun kann?! Und A,B,C - Besucher sind auch Fans, das scheinen leider einige Kurvengänger vergessen zu haben!
Naja, freuen wir uns auf die CL Spiele, dann wird die Kurve sicher wieder zu den altbekannten Liedern greifen und jeder Fan kann mitsingen, sodass das Joggeli beben wird!