Hans hat geschrieben:Weiss nit obs scho erwähnt worde isch. Aber isch das normal, dass unseri Schpiiler bis geschtert null Ahnig übere Gegner hänn. Ich entnimm das so us de Interviews vom Sio und em Stocker. Alles was die bis geschtert gwüsst hänn isch, dasses gueti Einzelspiiler het, dassd Mannschaft gfährig isch und dass e steiriiche Sagg hinterem Erfolg schteggt. Videoanalyse hänn si erscht geschtert und hütte gmacht. Seht so professionelli Vorbereitig us? Für was isch unsere Murat denn letschts Wuchenänd in Oschte greist? Nutte?
nooq hat geschrieben:http://www.tageswoche.ch/de/2013_33/spo ... derdog.htm
"Wir haben am Montag relativ lange spezifisch taktisch auf den Gegner hin trainiert. Wir haben einen Plan, wie wie vorgehen wollen, und es ist allen bewusst, dass es zwei Spiele braucht. Aber wir wissen auch, zu was wir daheim fähig sind. Und von daher können wir relativ locker, aber konzentriert in diesen Match gehen."
mir scheint, das hansli hört aus interviews nur das raus, was das hansli raushören will.....wahrscheinlich ist die akustik unter der nutte nicht die beste
und jetzt bitte mal alle aufhören mit dem negativen rumgewixxe hier. positive vibes gen ungarn senden, dann kommts gut. und wenn nicht, habt ihr hinterher noch immer genug zeit, es schon immer gewusst zu haben...
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]