Isch villicht au dr Bewyys dass alles nur e Ballon gsi isch und nidd viel woohrs dehinter steggt. Agfange hets jo dodemit, dass dr Salah schyyns behauptet het, är wurdi nidd uff Israel goh. Das het denn das ganzi ins Rolle brocht. Ych glaub vorallem, wenn dr Salah das wirgglig gseit hät, denn hätr dr Elneny au mit uffs Boot gnoh - wär eifacher gsi für ihn.
s Einzig wo mi no bitz (am Momo sinere Ystellig) stutzig macht, isch das mitm verweigerte Handshake. Und söll mr jo keine demit ko, dass es e dumme Zuefall gsi isch und me das nidd so äng gseh söll...
Aber ebbe, das ganzi Getratsche um die 2 isch mr zimli wayne. Ych find sie spiele geil und für mini Farbe. Und solang ych nidd persönlig vo ihne e dummi Ussag hör, lieb ych sie immer no
FCB verpflichtet Mohamed Salah
Villicht isch das e Antwort druff (wüsse duen ychs au nidd, eifach e Vermuetig).
[SIGPIC]http://is.blick.ch/img/txt/F/z/QmFzZWwg ... 0xA_35.gif[/SIGPIC]
Villicht isch das e Antwort druff won ych gester no gschrybe ha (wüsse duen ychs au nidd, eifach e Vermuetig).Trekbebbi hat geschrieben:Das frage ich mich allerdings auch... sowohl in Ägypten als auch in der Schweiz ist meist nur von Salah zu lesen...
Isch villicht au dr Bewyys dass alles nur e Ballon gsi isch und nidd viel woohrs dehinter steggt. Agfange hets jo dodemit, dass dr Salah schyyns behauptet het, är wurdi nidd uff Israel goh. Das het denn das ganzi ins Rolle brocht. Ych glaub vorallem, wenn dr Salah das wirgglig gseit hät, denn hätr dr Elneny au mit uffs Boot gnoh - wär eifacher gsi für ihn.
s Einzig wo mi no bitz (am Momo sinere Ystellig) stutzig macht, isch das mitm verweigerte Handshake. Und söll mr jo keine demit ko, dass es e dumme Zuefall gsi isch und me das nidd so äng gseh söll...
Aber ebbe, das ganzi Getratsche um die 2 isch mr zimli wayne. Ych find sie spiele geil und für mini Farbe. Und solang ych nidd persönlig vo ihne e dummi Ussag hör, lieb ych sie immer no
Glaub au...Blutengel hat geschrieben:Der einzige Fakt ist, dass sich Salah die Schuhe während des Handshakes gewechselt hat und mehr nicht. Dass er damit um den Handschlag kommen wollte ist jedoch eine Geschichte des Blicks. Oder hat Salah das so gesagt? Vielleicht hat er wirklich beim Rauslaufen bemerkt, dass mit den Schuhen etwas nicht stimmt und wollte dies gleich korrigieren, weil er sich danach auf das Spiel konzentrieren wollte.

Ein Kanton Basel!
finde es bedenklich was blick mit "dem ägypter" für eine story versucht zu machen
noch bedenklicher ist aber, wieviele hier mitziehen obwohl sicher der eine oder andere selber der grösste "schreihals" ist wenn es um singende beileidigungen gegen nicht FCB spieler geht
der soll heute seine leistung auf dem platz bringen ob er nun pfötchen gibt oder nicht ist mir persönlich scheiss egal
noch bedenklicher ist aber, wieviele hier mitziehen obwohl sicher der eine oder andere selber der grösste "schreihals" ist wenn es um singende beileidigungen gegen nicht FCB spieler geht
der soll heute seine leistung auf dem platz bringen ob er nun pfötchen gibt oder nicht ist mir persönlich scheiss egal
Ich nehme mal an weil Salah in Ägypten ein Star ist hat man ihn zum Ziel genommen um mehr Leute zu erreichen und der Blick hat halt Salah übernommen.Trekbebbi hat geschrieben:Das frage ich mich allerdings auch... sowohl in Ägypten als auch in der Schweiz ist meist nur von Salah zu lesen...
A) Jetzt het er sich die 10 Sekunde halt nit gönt. Nachem präsentiere und em Handschlag gits ja am grad no Föteli und den gohts ufs Fäld. Also kas eifach si, dass er dä Zytpunkt gwählt hat, drmit er nit no dra isch wenn apfiffe wird. Do grad eim welle e Strick dreihe und ohni konkreti Hiwis eifach e Urteil fälle isch us minere Sicht nit ok. Wenn er sich um Vorfäld mol in die richtig g Üsseret hat ok - aber usser dr Blick Story gits keini Hiwis, dass dr Handshake dr Grund für e Schuehwäxl gsi isch!Mayor hat geschrieben:A) Jo. Und zwar ganz eifach: Dr Salah hät sich mit däre Vorgschicht no 10 Sekunde miesste gedulde, um sich um sini Schueh z kümmere. Aber so hettr unnötig Öl ins Füür keit.
B)![]()
Scho mol vonere Uffnahmefunktion ghört? Und au wenn ych nidd im Stadion gsi wär, dürft ych denn nidd mitschwätze, will ychs "nur" im TV gseh hät?
Du überdriffsch Di hütt unglaubllig mit Dine Argumänt. Kei Wunder luegsch es als Beleidigung aa, wenn de nidd mol checksch wie me (zur Sach) diskutiert.
B) Das goht nur Euch beidi a
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Schon mal mitbekommen wie sich gewisse FCB-Individuen über Spieler wie Chermiti, Dzemaili, Cabanas oder Varela geäussert haben? Oder die Restschweiz über Alextanner hat geschrieben:finde es bedenklich was blick mit "dem ägypter" für eine story versucht zu machen
noch bedenklicher ist aber, wieviele hier mitziehen
ich war im stadion und habe nicht mal gemerkt dass der sich die schuhe bindet
habe aber 90 minuten mitgekriegt wie er auf das übelste von den gäste"fans" und nicht nur diese in dem sektor, sondern auch von denen im C, beleidigt und beschimpft wurde

s Hät no d Zyt bi dr Syttewahl gäh und die isch mindistens e halbi Minute langA) Jetzt het er sich die 10 Sekunde halt nit gönt. Nachem präsentiere und em Handschlag gits ja am grad no Föteli und den gohts ufs Fäld. Also kas eifach si, dass er dä Zytpunkt gwählt hat, drmit er nit no dra isch wenn apfiffe wird. Do grad eim welle e Strick dreihe und ohni konkreti Hiwis eifach e Urteil fälle isch us minere Sicht nit ok. Wenn er sich um Vorfäld mol in die richtig g Üsseret hat ok - aber usser dr Blick Story gits keini Hiwis, dass dr Handshake dr Grund für e Schuehwäxl gsi isch!

das mein ich jawhizzkid hat geschrieben:Schon mal mitbekommen wie sich gewisse FCB-Individuen über Spieler wie Chermiti, Dzemaili, Cabanas oder Varela geäussert haben? Oder die Restschweiz über Alex![]()
hier gehört es zum "guten ton" dies zu machen, aber weil es um politik und religion geht, versucht die presse und einige unserer "saubermänner" das auszuschlachten
Dä Typ isch 20 und het eimol mehr e wichtigs Spiel vor sich. I sim Kopf sind vilicht au anderi Sache umegange als die Geschichte und hets vilicht einfach nit in Betracht zoge, was das wiederum wird uslöse.Mayor hat geschrieben: s Hät no d Zyt bi dr Syttewahl gäh und die isch mindistens e halbi Minute langYch will mit däm eifach sage, dass es sicher au bitz Sach vom Blickwinkel isch. Ych bi immer no dr Meinig, dass dr Momo sich das e bitz bessr hät miesse überlege und nidd (unnötig) no meh Öl ins Füür keie, wenn me scho so (unberächtigt!?) in dr Kritik isch und me weiss, dass kede Schritt beobachtet wird.
Verstoh mit nit falsch - ich sag nit, dass mini Gschicht stimmt und söll eifach au anderi Überlegige ufzeige. Vilicht het er wirklich kei Handschlag welle gä. Mir wüsse das aber nit und ihn jetzt nur wägeme Blick Artikel z verurteile find i eifach falsch. Wenn dr Blick wieder Fans wäge Pyros verurteil wird jo au immer e kritisch Haltig igno und meh isch entsetzt, dass das ohni irgendwelchi Bewis passiert. I verstands halt nit, wieso mr das do nit macht.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Na, dass Fussballer nicht intelligentesten Wesen auf dem Planeten sind, ist ja bekannt. Wieso sonst können die meisten nach ihrer Karriere nicht einfach etwas anderes arbeiten?Mayor hat geschrieben:s Hät no d Zyt bi dr Syttewahl gäh und die isch mindistens e halbi Minute langYch will mit däm eifach sage, dass es sicher au bitz Sach vom Blickwinkel isch. Ych bi immer no dr Meinig, dass dr Momo sich das e bitz bessr hät miesse überlege und nidd (unnötig) no meh Öl ins Füür keie, wenn me scho so (unberächtigt!?) in dr Kritik isch und me weiss, dass jede Schritt beobachtet wird.

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- PadrePio
- Erfahrener Benutzer
Ich denke du giesst hier unnötiges Oel ins Feuer. Du zeigst mit den Zeigefinger auf einen 20jährigen und verurteilst ihn aufgrund einer Hetzkampagne des Blicks.Mayor hat geschrieben:s Hät no d Zyt bi dr Syttewahl gäh und die isch mindistens e halbi Minute langYch will mit däm eifach sage, dass es sicher au bitz Sach vom Blickwinkel isch. Ych bi immer no dr Meinig, dass dr Momo sich das e bitz bessr hät miesse überlege und nidd (unnötig) no meh Öl ins Füür keie, wenn me scho so (unberächtigt!?) in dr Kritik isch und me weiss, dass jede Schritt beobachtet wird.
-
- Erfahrener Benutzer
Hoorspalterey olé...nobilissa hat geschrieben:Gemäss Reglement sind die Spieler übrigens - so verstehe ich das jedenfalls - zum Handschlag nur aufgefordert, nicht aber verpflichtet.
[ATTACH]17996[/ATTACH]

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Also eigentlig schrybsch Du genau s glyyche wien ych, eifach usseme andere BlickwinkelDä Typ isch 20 und het eimol mehr e wichtigs Spiel vor sich. I sim Kopf sind vilicht au anderi Sache umegange als die Geschichte und hets vilicht einfach nit in Betracht zoge, was das wiederum wird uslöse.
Verstoh mit nit falsch - ich sag nit, dass mini Gschicht stimmt und söll eifach au anderi Überlegige ufzeige. Vilicht het er wirklich kei Handschlag welle gä. Mir wüsse das aber nit und ihn jetzt nur wägeme Blick Artikel z verurteile find i eifach falsch. Wenn dr Blick wieder Fans wäge Pyros verurteil wird jo au immer e kritisch Haltig igno und meh isch entsetzt, dass das ohni irgendwelchi Bewis passiert. I verstands halt nit, wieso mr das do nit macht.

Und das wägem Blick schryb ych jo scho die ganzi Zyt. Ebefalls e Froog vom Blickwinkel.
Nimm dr 2 Minute und lies nomol mini letschte paar Byyträgg, denn checksch, dass ych uff einere Sytte sehr wohl Verständnis für ihn uffbringe ka.PadrePio hat geschrieben:Ich denke du giesst hier unnötiges Oel ins Feuer. Du zeigst mit den Zeigefinger auf einen 20jährigen und verurteilst ihn aufgrund einer Hetzkampagne des Blicks.
z.B.
Aber es isch wirgglig egal. Ych widerhol mi gärn. Unterem Strich isch es e dummi Aktion gsi. Ych verzeihs ihm aber, will ych au nidd in sindere Hut stegge will. Isch sicher nidd agnähm für ihn, was alles um ihn los gsi isch in de letschte Dääg und do isches amigs schwirig dr richtigi Entscheid z dräffe. Oder villicht ischr au numme schlächt berote worde!?
.Mayor hat geschrieben:A) Jo. Und zwar ganz eifach: Dr Salah hät sich mit däre Vorgschicht no 10 Sekunde miesste gedulde, um sich um sini Schueh z kümmere. Aber so hettr unnötig Öl ins Füür keit. Vielleicht kippst du hier Oel ins Feuer. Es geht hier um die CL-Quali. Denkst du vor so einem wichtigen Spiel hat er nichts anderes im Kopf als diesen Handshake. Er hat sich aufs Spiel vorbereitet.. Und jetzt unterstellst du ihm Absicht weil er sich nicht 10 Sek geduldet hat
B)![]()
Scho mol vonere Uffnahmefunktion ghört? Und au wenn ych nidd im Stadion gsi wär, dürft ych denn nidd mitschwätze, will ychs "nur" im TV gseh hät? selbstverständlich kannst du dann auch mitreden. Siehst aber vielleicht nicht das selbe..
Du überdriffsch Di hütt unglaubllig mit Dine Argumänt. Kei Wunder luegsch es als Beleidigung aa, wenn de nidd mol checksch wie me (zur Sach) diskutiert. Hauptsache du hast etwas geschrieben und fühlst dich danach besser...
- PadrePio
- Erfahrener Benutzer
Mayor hat geschrieben:Nimm dr 2 Minute und lies nomol mini letschte paar Byyträgg, denn checksch, dass ych uff einere Sytte sehr wohl Verständnis für ihn uffbringe ka.
z.B.
Vielleicht hab ich ja eine Leseschwäche.Mayor hat geschrieben:Isch das wirgglig Dini ärnschtahfti Antwort druff? Pfui, dass de nidd fähig bisch bim Thema z blyybe.
Ob das antisemitisch vom Salah gsi isch, über das ka me stritte (villicht au eifach nur politisch. Oder sogar sehr eifach nur dumm vonem!? Unterem Strich ka mes aber vo dr antisemitische Sytte aaluege). Dass es aber krass unsportlich gsi isch, über das losst sich nidd diskutiere. Ych ha ämmel no nie e Spieler gseh, wo noch dr Uffstellig und no vorem Handshake dr Fisch macht! Die 10 Sekunde hätr sich no könne gedulde (wenns nur um d Schueh gange wär). Dä Handshake isch jo e Zeiche vo Fairplay....
Villicht kasch die zwei Posts vo mir au eifach inenand ynefliesse loh?PadrePio hat geschrieben:Vielleicht hab ich ja eine Leseschwäche.
Jä, es isch unsportlig (oder wie mir das Verhalte vo ihm au immer nenne wän). Aber trotzdäm verzeih ychs ihm mit all däne Umständ, will ych au weiss dass die ganzi Situation sicher nidd eifach isch für ihn.
Ych weiss dass e huffe do inne nidd fähig sin öbberem z verzeihe (Petric etc.), wäge däm dörf ych das hoffentlig doch mache (und muess wäge däm nidd grad unglaubwürdig syy) und au e bitz differenzierter aaluege. Und au wenn ychs einersytts krass und arschlochig vo ihm find, isch es hoffentlig OK dass ych ihm das verzeih. Das mien wäge däm nidd grad 2 unterschyydligi Meinige vo mir syy.
- PadrePio
- Erfahrener Benutzer
Meine Güte. Er hat nichts getan und braucht daher auch kein Verständnis von dir. Ich finde dein Anschuldigungen auch arschlochig.Mayor hat geschrieben:Villicht kasch die zwei Posts vo mir au eifach inenand ynefliesse loh?
Jä, es isch unsportlig (oder wie mir das Verhalte vo ihm au immer nenne wän). Aber trotzdäm verzeih ychs ihm mit all däne Umständ, will ych au weiss dass die ganzi Situation sicher nidd eifach isch für ihn.
Ych weiss dass e huffe do inne nidd fähig sin öbberem z verzeihe (Petric etc.), wäge däm dörf ych das hoffentlig doch mache (und muess wäge däm nidd grad unglaubwürdig syy) und au e bitz differenzierter aaluege. Und au wenn ychs einersytts krass und arschlochig vo ihm find, isch es hoffentlig OK dass ych ihm das verzeih. Das mien wäge däm nidd grad 2 unterschyydligi Meinige vo mir syy.
Hälfet em Salah Spieler des Monats z' wärde. Ka jo nid si dasmr de Luzärner & Bärner unterliege, hösch!
http://www.blick.ch/sport/fussball/waeh ... 97151.html
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Dasch ebbe s Problem. Hät nur miesse s Pfötli gäh.PadrePio hat geschrieben:Meine Güte. Er hat nichts getan und braucht daher auch kein Verständnis von dir. Ich finde dein Anschuldigungen auch arschlochig.
Aber isch OK, mir wärde uns mit unserne Meinige eh nie dräffe :hut:
naja....Bozanic ist bis jetzt halt auch der auffälligere und beste Spieler, und wird somit auch der logische Gewinner werden...ausser unser Forum hilft da wiedermal kräftig nachrotoloso hat geschrieben:Hälfet em Salah Spieler des Monats z' wärde. Ka jo nid si dasmr de Luzärner & Bärner unterliege, hösch!

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Erfahrener Benutzer
Wenn es aber so weiter geht, wie bisher, wird sich wohl kaum ein FCB-Spieler zum (verdienten) Voting aufdrängen... mal abgesehen von den "üblichen Verdächtigen" Stocker und Sommer.Sharky hat geschrieben:naja....Bozanic ist bis jetzt halt auch der auffälligere und beste Spieler, und wird somit auch der logische Gewinner werden...ausser unser Forum hilft da wiedermal kräftig nachDie Saison ist noch lang....es wird noch genügend Möglichkeiten geben um unsere Stars zum Sieg zu voten.