Champions League Quali - Maccabi Tel Aviv vs. FC Basel - Rückspiel
Konstruktiver Beitrag, Chapeau!heja hat geschrieben:Ich bin dafür dass Salah und Elneny von den MTA Ultras mit Plüsch-Heuschrecken und Spielzeugpyramiden beworfen werden, der Schiri wegen Verletzung von Fairplay und Anti-Rassismus Gesetz das Spiel abbricht, 0:3 wertet und Israelische Clubs für 10 Jahre aus der UEFA ausschliesst. Daraufhin treten sie aus der UEFA aus und gründen den 7. Regionalverband, die ZFA.
Ich bin wie immer optimistisch und rechne mit einem klaren 0:3-Sieg des FCB.
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
Das es do inne immer no lüt git wo no s gliche froge ( nachdäm s scho 100 mol durrekaut worde isch)
Gwünne mir morn ( oder besser kömme mir witer)= CL playoffs
Verliere mir morn ( oder besser mir scheide uss ) = EL Playoffs
Sprich mir hän uff jedefall no 2 europacupspiel
Zue letschtjoor: 2. qualirundi= tallin, 3. qualirundi= molde ( sprich maccabi dasjoor), CL playoffs = klusch
Sprich wenn dr sommer dä penalty gege molde innegloo hät wäre mir in dr EL playoffs gseh!!!! Was vellicht sogar besser gseh wär ( im nochhinein) well mir denn e gegner kha hätte a là tallinn sprich 2 sieg, sprich e paar pünkt mee für dr koefiziänt
Gwünne mir morn ( oder besser kömme mir witer)= CL playoffs
Verliere mir morn ( oder besser mir scheide uss ) = EL Playoffs
Sprich mir hän uff jedefall no 2 europacupspiel
Zue letschtjoor: 2. qualirundi= tallin, 3. qualirundi= molde ( sprich maccabi dasjoor), CL playoffs = klusch
Sprich wenn dr sommer dä penalty gege molde innegloo hät wäre mir in dr EL playoffs gseh!!!! Was vellicht sogar besser gseh wär ( im nochhinein) well mir denn e gegner kha hätte a là tallinn sprich 2 sieg, sprich e paar pünkt mee für dr koefiziänt
Sicher! Isch Pflicht in Israel. Griegsch mit em Stämpfel in Pass grad mit und dörfsch es erscht widr abzieh wenn de ussem Land use gohsch.PadrePio hat geschrieben:Werden die Fcb Spieler in Israel auch eine solche Kopfbedeckung tragen?
[SIGPIC]http://is.blick.ch/img/txt/F/z/QmFzZWwg ... 0xA_35.gif[/SIGPIC]
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Dr FCB isch sicher und guet in Israel acho, dr Salah ohni Problem übere Zoll.
http://www.fcb.ch/news/show/byItemID/de ... 30911/16/7
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Ja da sieht man halt mal wieder welche Länder und Religionen noch im Mittelalter stecken und welche sich entwickelt haben...stacheldraht hat geschrieben:Dr FCB isch sicher und guet in Israel acho, dr Salah ohni Problem übere Zoll.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
-
- Erfahrener Benutzer
Wieso isch vo unsere Ägypter eigentlich immer nur dr Momo im Gspröch? Was isch denn mit em Elneny?stacheldraht hat geschrieben:Dr FCB isch sicher und guet in Israel acho, dr Salah ohni Problem übere Zoll.
Wird e gaaaaanz schwierigi Ufgoob, ei Goal muess gschosse wärde, aber wer soll's mache, wenn mr nur mit eme halbe Stürmer aareist?

Zum Glück hän mir so absolut kei Handligsbedarf in dr Offensive...

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
-
- Erfahrener Benutzer
In Ägypte scho, aber au in dr Schwiz liest mr meistens nur, ob dr Momo jetzt goht, oder nid.The Moose hat geschrieben:Weil Salah in Ägypten ein Star ist und Elneny (noch) nicht.
s'Edit tippt e hochspannends 2-1 für Maccabi (s'Goal macht dr Schär nach em e Eggball vom Vale)...
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Isch villicht au dr Bewyys dass alles nur e Ballon gsi isch und nidd viel woohrs dehinter steggt. Agfange hets jo dodemit, dass dr Salah schyyns behauptet het, är wurdi nidd uff Israel goh. Das het denn das ganzi ins Rolle brocht. Ych glaub vorallem, wenn dr Salah das wirgglig gseit hät, denn hätr dr Elneny au mit uffs Boot gnoh - wär eifacher gsi für ihn.
s Einzig wo mi no bitz (am Momo sinere Ystellig) stutzig macht, isch das mitm verweigerte Handshake. Und söll mr jo keine demit ko, dass es e dumme Zuefall gsi isch und me das nidd so äng gseh söll...
Aber ebbe, das ganzi Getratsche um die 2 isch mr zimli wayne. Ych find sie spiele geil und für mini Farbe. Und solang ych nidd persönlig vo ihne e dummi Ussag hör, lieb ych sie immer no
s Einzig wo mi no bitz (am Momo sinere Ystellig) stutzig macht, isch das mitm verweigerte Handshake. Und söll mr jo keine demit ko, dass es e dumme Zuefall gsi isch und me das nidd so äng gseh söll...
Aber ebbe, das ganzi Getratsche um die 2 isch mr zimli wayne. Ych find sie spiele geil und für mini Farbe. Und solang ych nidd persönlig vo ihne e dummi Ussag hör, lieb ych sie immer no

[SIGPIC]http://is.blick.ch/img/txt/F/z/QmFzZWwg ... 0xA_35.gif[/SIGPIC]
- bebbinho85
- Erfahrener Benutzer
Au wenn dr FCB momentan no nid uff däm Niveau spielt wie mir das alli gärn würde gseh, gäge Maccabi wirds trotzdäm länge. Wenn mir e einigermasse durchschnittlichi Leistig bringe kömme mir witter. Ich hoff, dass sich d Spieler dr Arsch ufrisse und das Spiel gli wärde entscheide. Maccabi isch zu limitiert, das het meh im Hispiel gseh. Wenn meh nid mol e Gool macht wenn dr FCB e unterirdischi Halbzyt spielt seit scho viel.
Tipp:
Maccabi - FCB 1:3
Tipp:
Maccabi - FCB 1:3
FCB